مورد علاقه ها 0

اگر گوشت زیاد مصرف کنیم چه اتفاقی برای بدن می افتد

مضرات گوشت


فدائیان شکم و گوشت پرستان


خوبست بیش از اینکه وارد مطلب بشویم بیدادگری و درندگی را که از عادت گوشتخواری ناشی می شود در نظر خود بیاوریم.
آیا می دانید که احتیاج یا لذت گوشتخواری هر روز سبب کشتار کرورها از حيوانات اهلی می گردد، از کرورها خیلی بیشتر، اگر لشگر بی شمار حیوانات بیچاره ای را بشماریم که در شکارگاه ها ، ماهی گیری ها ، مرغ فروشی ها و غیره محکوم به قربانی شدن روزانه هستند از چهارصد میلیون جنبندگان تجاوز می کند که هر سالی تنها برای خوش آمد ذائقه فاسد شده و شکم پرستی آدمیان کشته می شوند.
حساب کرده اند روی سیل خونی که از این کشتار مشئوم راه می افتد می توانند به آسانی کشتی رانی بنمایند، اما قربانی آنها به سهولت انجام نمی پذیرد، بلکه پیش از کشته شدن، با حیوان به طرز وحشیانه ای رفتار می کنند. گله های حیوانات از شهرهای دور دست در مدت پانزده یا سی روز به ضرب چوب و تازیانه رانده می شوند، اگر بین راه از خستگی بیفتند با سیخک بلندشان می کنند و گاهی چندین روز بدون خوراك زیر تابش آفتاب سوزان یا در آغل های چرك و متعفن بسر می برند . بعضی از آنها می میرند و هر گاه یکی از آنها در بین راه زائید برای اینکه از کاروان عقب نماند بچه او را جلو چشم مادرش سر می برند. هنوز حیوانات بیچاره از خستگی راه نیاسوده اند که با تازیانه بسوی سلاخ خانه روانه می شوند ، به محض ورود در این ساختمان کثیف غم انگیز ، بوی خونی که خفقان قلب می آورد، زمين نمناك ، خون تازه ای که از هر سو روان است، فریادهای جانگداز حیوانات جسدهائی که بخون خود آغشته شده و با تشنج می لرزد. گاو ها و گوسفندهای های نیمه جان که دو طرف آنها لاشه آویخته اند و قصاب هائی که برای خرید اش آمد و رفت می کنند و از طرف دیگر ناله گوسفندان و همهمه صدای دشنام و داد و فریاد آدمیان ، حیوانات بیچاره از این منظره چرکین و بوی گوشت گندیده و خون برادرانشان پیش بینی سرگذشت هولناك خود را می نمایند. پذیرائی کنندگان آن ها با چهره های درنده و طماع جلو آمده هر کدام کارد و ساطور خونین بدست دارد و روی پیش دامنی آنها از خزن بسته شده سیاه رنگ و چربی برق می زند و سپس آنها را به زحمت از همدیگر جدا کرده کشان کشان بگوشه ای می برند، بعد دستها و پاهای حیوان را گرفته ، تا می کنند و اگر خواست استقامت بنماید با لگد و زورورزی. اورا زمین می زنند ، حیوان دیوانه وار کوشش می کند تا خودش را از زیر دست دژخیم رها بنماید، اما سر او را پیچ داده کلویش را با کارد پاره می کند آنوقت خون فوران می زند هر دفعه که هوا از ریه های او بیرون می آید، صدای خشکی تولید کرده خون به اطراف پاشیده می شود ، پس از آن مدتی دست و پا زده در خون خود غوطه می خورد و هنوز جانش بیرون نرفته که سر او را جدا نموده بادش می کنند، چشمهای سیاه و درخشان حیوان که تا چند دقیقه پیش ، از زندگانی سرشار بود غبار مرگ پرده ای روی آنرا می پوشاند وز بان از دهانش با کف خونین بیرون می آید بعد از آن شکمش را شكافته دل ورودۂ حیوان را بیرون می کشند بوی پشکل و بخاری که در هوا پراکنده می شود و خون غلیظ گندیده که مگس و پشه روی آن پرواز می کنند منظرهای چرکین و مهیبی را نمایان می سازد.


سلاخی حیوانات


مضرات گوشت و تندخویی بشر


قصابها تا بازوی خودشان را در روده و خون حیوان فرو می برند، پس از آن پوست او را جدا می کنند و بعد آن لاشه های لرزان حیوانات را با سرهای بریده و شقیقه های کبود و شکم های پاره شده وجگرهای سرخ که اغلب داغ چوب و تازیانهای که پیش از کشتن حیوان زده اند، روی شکم او نمودار است، در گاری به چنگك آويخته و یا روی اسب انداخته به دکانهای قصابی می فرستند ، آنها این لاشه ها را گرفته تکه تکه نموده و دستها و پیش بند خود را از نو خون آلود مین مایند و این تکه های گوشت کشته فروخته می شود .
مردم شکم خودشان را پر از این گوشت مردار کرده و همه کسانیکه گمان می کنند در زندگانی کمال مطلوب عالی تری از زر پرستی و شکم چرانی دارند هنگامیکه می خواهند فکر بنمایند معده آنان از لاشه و خون لخته شده جانوران سنگین است . هرگاه اندکی قلب حساس داشته باشند و به شکنجه ها و ناله های دردناك و همچنين نگاه های پر از عجز و لابه تمام حیواناتی که در کشتارگاههای عمومی و خصوصی سر می برند فکر بنمایند بکلی از خوردن گوشت جانوران بیزار خواهند شد.


مضرات گوشت


سلاخی بی رویه حیوانات اهلی

تا زمانیکه احساسات طبیعی و بی آلایش قلب خودمان را بزور خفه نکرده ایم، واضح است که در نهاد انسان يك احساس تنفر و اکراه از کشتار و درد سایر جانوران وجود دارد و نیز آشکار است که هرگاه همه مردم وادار می شدند حیواناتی را که می خورند با دست خودشان بکشند بیشتر آنان از گوشتخواری دست می کشیدند این شورش طبیعی، این دلگیری برضد خوراك خونین در نزد کسانی که گیاهخوار ، شده اند پس از چندین ماه بیشتر می شود نباید احساسات طبیعی خودمان را پست شمرده دلیل به رقت قلب بدانیم، هیچ چیز باین اندازه طبیعی نیست که احساس تنفر و انزجار انسان از کشتار . چونکه برای این کار آفریده نشده است. حیوانات درنده این دلگیری را حس نمی کنند، احترام به زندگانی و شکنجه و جدالی را که در نهاد آدمیزاد است باید در نظر داشت ، زیرا چیزی از آن عالیتر نداریم. ستمگری و کشتار حیوانات نیست بلکه دشنام و ناسزا به شرافت و مقام انسانیت است. پیدایش آنان ، بدنیا آمدن و بازی و شادی و درد کشیدن و مهربانی مادری و ترس از مرگ و هوی و هوس اعضای بدن و همچنین مرگ و سرنوشت حیوانات شبیه و مانند انسان می باشد.


مضرات گوشت


میگویند روح آنان پست تر است ، باشد ، اما بالاخره مثل ما احساس درد و شادی می کنند ، پستی آنها برای ما تکلیف برادر بزرگتر را معین میکند نه حق دژخیمی و ستمگری را . این گوشتی که مردم میخورند درد وشکنجه جانوران بیگناه و بی آزار است که نمیتوانند از خودشان دفاع بنمایند، خون ریخته شده آنان فریاد انتقام می کشد و نفرین می فرستد به انسان و ستاره ای که روی آن زندگانی میکنیم .
هرکس گوشت میخورد باید دست بالا زده خودش حیوان را بکشد، چونکه جانوران در نده معاون نمی گیرند و یا لااقل قدم رنجه نموده یکساعت عمر خودرا باین تماشای قشنگی بگذرانند و به بینند این خوراکهای خوشمزه برای آنها چگونه آماده می شود. خوشبختانه همیشه سلاخ خانه ها را بیرون شهر دور از مردم می سازند تا جنایات کشتار را از چشم آنها بپوشانند ، سلاخ خانه اختراع حیوان دوپاست ، هیچ جا نور درنده و خونخواری باین رذالت طعمه خود را نمیخورد ، انسان روی گرگ و جانوران خونخوار روی زمین را سفید کرده است، همه این مردمانی که در کشتارخانه هادست در کار می باشند، تنها يك فکر در مغز تاريك آنها جایگیر شده و آن پول است و منفعت ، کشتن برای آنها مثل پاره کردن کاغذ شده و از حس اخلاقی بکلی بی بهره هستند، حتی در آمریکا هیچوقت شهادت قصاب را در باره جنایتی نمی پذیرند و پیشه او را پست می شمارند ، اما این پستی او تقصیر همه آنهائی است که گوشت میخورند .  

مشاوره رایگان روابط جنسی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



زر پرستی و شکم پروری همه احساسات عالیه انسان را خفه می کند مثلا برای : فروش پوست ، بره (تودلی) یا میش را سر بریده بچه اش را زنده از شکم او بیرون می کشند و با لگد در شکم حیوان آبستن می زنند تا بچه اش را سقط بکند آنوقت سر اورا جلو مادرش می برند و بعداز کندن پوست حیوان، جنین را که بدنش بجای گوشت از کف ومادة لزج خونین ترکیب شده برای فروش دورشهر می گردانند و از لاشه کبود رنگ آن قطره قطره خون می چکد ؛ چه نمایش قشنگی است که مختص به ایران می باشد. چرا زندگانی ظالمانه آدمیزاد باید سبب آنقدر درد وزجر دیگران را بیهوده فراهم بیاورد و از درهم شکستن خوشبختی و سرور جنبندگان استفاده موهوم بنماید؟ آیا تمدن او ناگزیر است که بخون بیگناهان آلوده بشود ؟ هرچه بکارند همان را درو خواهند کرد. انسان خون میریزد، تخم بیدادی وستمگری می کارد پس در نتیجه ثمره جنگ و درد ویرانی و کشتار ....
این اشتباه از کجا ناشی میشود که انسان گمان کرده که ناگزیر به کشتار برای زندگانی است و گوشت خوراك مقوی است، اگر نخورند می میرند و حقیقتا باید احتیاج خوردن گوشت، برای زندگانی انسان احتراز ناپذیر باشد تا بتواند برای پوزش جنایاتی که هر روز چندین میلیون بار روی کره زمین از او سر میزند کفایت بکند. آیا زندگانی انسانی بسته است به استعمال گوشت؟

مضرات گوشت


شفقت و ترحم و مصرف گوشت

از مظر شفقت و ترحم در قلب انسان ، يك ناراحتی وجدانی برای کشتن بدون جهت حیوانات بی آزار وجود دارد، چنانچه اگر قرار بود هر کسی خودش طعمه ی خود را بکشد مصرف گوشت خیلی پائین می آمد و آمار کشتارگاه سال بسال رو بفزونی نمی گذاشت و همچنین اگر مردم وضع کشتار بی رحمانه را در سلاخ خانه ها به چشم خود می دیدند ، این احساسات بشری علیه تغذیه ی حیوانی يك ندای باطنی وجدانی است که از حالت تهوعی که به انسان از خوردن گوشت خام دست می دهد پیداست .
انسان دارای حواس عجیب و غریبی است ، از يك طرف مؤسسات حمایت و تربیت حیوانات را درست می کند و بعد آنها را میخورد .
سعدی علیه الرحمه در این مورد می گوید :
شنیدم گوسفندی را بزرگی ....... رهانید از دهان و چنگ گرگی..... سحرگه کارد بر حلقش بمالید....روان گوسفند از وی بنالید .....که از چنگال گرگم در ربودی .... ولیكن عاقبت گرگم تو بودی


مضرات گوشت


گوشت خواری بی رویه انسان

انسان می خواهد شرایط موجودیت خود را بهتر نماید، او برای خود آینده ی درخشان تری را خواستار است . او همواره خواب بهشت می بیند، آیا ممکن است این انسان آرزوی گوشت در غذای خود کند. خودتان را در مقابل يك سلاخخانه قرار دهید، آیا عصر طلائی میتواند عصرخون باشد . هیچکس راضی به خونخواری و تغذیه از جنازه ی حیوانات نخواهد شد . مگر کسی که احساسات غير بشری داشته باشد . بدیهی است چنین کسی از آدمخواری هم مضایقه نخواهد داشت، اگر ما میخواهیم گوشت بخوریم بایستی مثل درندگان گوشتخوار باشیم ، طعمه خود را با چنگ و دندان بدریم و آنرا تکه تکه کنیم و تازه تازه با استخوان ، پوست ، پشم، عضلات واحشاء بخوریم و خونش راگرم گرم بیاشامیم . گوشتخواری یکی از ناخوشی های بشری است این خود یکی از صفات زشت و بدانسان و قابل نفرین است که دامنگیر ما شده است .
نابودساختن حیوانات قشنگ که همنشین های ما در زمین هستند و باران و همبازیهای ما می باشند، بسیار ناشایسته وزائیده ی فساد و تباهی اخلاق است . سعدی ترحم بر پلنگ تیزدندان را ستمکاری بر گوسفندان می داند . غافل از اینکه انسانهای درنده ی عصر اگر چه دندان درندگی ندارند ، ولی چاقویشان از دندان پلگ حاضر نیز تر است.


سلاحی حیوانات بی زبان

 

بهترین وسیله برای درمان ترک گوشت است

بهترین وسیله برای درمان بیماران حذف گوشت از غذای آنهاست ، از نظر مادی تا آنجا که مقدور ما بود و برای خوانندگان مفید تشخیص دادیم نوشتیم ، حالا برویم از نظر معنوی موضوع را مطالعه کنیم .
هیچکس منکر معنویات نیست. برای توسل بمعنويات باید روح و جسم بیمار از پلیدی ها پاك گردد ، وقتی گوشت را از غذای بیمار حذف کنیم، جسمش عاری از سموم می شود و این بهترین تصفیه مادی است و از طرف دیگر خوشوقتیم که با یک کرشمه دو کار کرده ایم؛ یعنی هم جسمش پاك شده و هم روحش از پلیدی بیرون آمده است ، دیگر نفرین حیوانات پشت سر او نیست، بلکه برعکس دعای خیر این حیوانات بی آزار بدرقه ی اوست . دعا و نفرین این موجودات ضعیف و بی آزار بسیار گیرا ومؤثر است زیرا آنها هم خدائی دارند که در بارگاه عدل او سید قرشی و سياه حبشی یکسان می باشند، از نظر خالق تمام مخلوقات یکسانند و برای احدی امتیاز و برتری نیست و مقام هر کس مناسب عملش می باشد.
عده ای می گویند: انسان ستمکار که با يك به بمب اتمی شهر صد هزار نفری هیروشیما را بيك لحظه نابود ساخت اشرف مخلوقات است و حق دارد تفنگ در دست گیرد و بشکار رود و پر نده ی زیبائی را که آمده است دانه برای جوجه ی خود جمع کند، بکشد و گوشتش را بخورد، بعقیده شما آیا دعای این عنصر شرور که از آدمکشی هم ابا ندارد مؤثرتر است، یا نفرین آن جوجه قشنگی که در کنج لانه بانتظار مادر جيك جيك می کند و مادرش در زیر دندان شکار چی خرد می شود.


مضرات گوشت


حالا جا دارد همین امروز تصمیم بگیرید و با قصاب گذر حساب خود را تصفیه کنید و باو اطلاع دهید که دیگر خریدار کالای او نیستید ، مشتری حقیقی او گرگها و شغالهاء سایر در ندگان گوشتخوارند و به دارو ساز هم بگوئيد دكانت را تخته کن، ما به این داروهای جهنمی احتیاجی نداریم، ما دیگر گوشت نمیخوریم که مریض شویم وانگهی برای تسکین دردها و درمان بیماری های ما خوشمزه ترین سبزیها و لذیذترین میوه ها را از بهشت آورده اند.

گوشت قرمز


گوشت در مکتب اعجاز خوراکی ها

اما اعجاز خوراکی ها اجازه ندارد حلال خدا را حرام کند ولی در عین حال از کراهت آن صرفنظر نمی نماید و گفته ی معصوم را که می فرماید شکمهای خودرا مقبره ی حيوانات قرار ندهید، نادیده نمی گیرد . در مکتب اعجاز خوراکیها زهر هلاهل را هم می توان بمقدار خیلی کم خورد و از آن استفاده کرد. برای انسانهای نیم مصنوعی امروزه که از صلب پدر تا گور با چیزهای مصنوعی سروکار دارند، مختصری گوشت مفید است، اما هرگز نباید در ۲۴ ساعت از صد گرم تجاوز کند ، همانطوریکه در موقع خوردن حب استر کنین دست شما میلرزد ، از خوردن گوشت زیاد هم بيمناك باشید و بدانید که هر لقمه گوشت که بیشتر از مقدار خوراکش از حلقوم شما پائین رود صدها قدم شمارا بمرگ نزدیکتر می کند .
مقدمات سکته را در بدن خود فراهم نسازید و بدن خود را با جان و سلامتی خود بازی نکنید. مستعد أمراض مسری ننمائید. هفته ای دو سه روز از خوردن این سم پرهیز نمائید ، مخصوصا روزهای جمعه و ایام عید و روزهای تعطیل از خوردن آن صرف نظر کنید.
هيچيك از مظاهر مادی و معنوی با نسان اجازه نمی دهد که از جنازه ی حیوانات تغذیه کند ، ولی در عین حال مقدار بسیار کم این ماده ی ضد حیاتی برای انسان لازم بنظر می رسد .در اسلام افراط در خوردن گوشت شديدا منع شده است ، ولی ترك آن را هم اجازه نداده اند.
بیشتر غذاهائیکه بغلط مقوی خوانده می شوند غذاهای ضدحیاتی هستند که هنری جز تحريك ندارند ، گوشت یکی از آنها است کسانیکه میگویند عضله از عضله می آید و گوشت را مقوی می دانند سخت در اشتباه هستند و بهترین دلیل این مدعا حيوانات پر زورو پر کار علفخوار می باشند. میخواهند قوی شونداما بدانتخاب کرده اند. غذاهائیکه بطور مبالغه آمیزی بمقوی معروف شده اند هنری جز فاسد کردن دستگاه بدن ندارند ، راست را بخواهید نفرین حیوانات در حق بشر اثر خود را کرده و انسانها را دچار غذاهای ضد حیاتی گوناگون کرده است.


مضرات گوشت


گوشت خواری برای چه افرادی ضرر دارد؟

کسانیکه مبتلا به سنگ کلیه ، بیماری های پوست و یا نقرس می باشند همچنین افرادی که ترشح اسید معده شان زیاد است نباید گوشت بخورند چون گوشت عفونت معده و روده را زیاد می کند و موجب نشو و نما و ازدیاد میکروبها در روده بزرگ می گردد ، لذا برای افرادی که معده های ضعیف دارند و یا مستعد ابتلاء به أمراض کلیه و آپاندیس هستند خوردن گوشت مانده و متعفن، مسمومیت ایجاد می کند ، زیرا این نوع گوشت ها دارای بازه های پوريك و پنومائین هستند که سمیت دارند .
افراط در خوردن گوشت ، حتی برای افراد سالم مضر است ، زیرا زیاده روی در گوشت خواری دستگاه گردش خون را تحریک کرده و اسیدیته خون را بالا برده بر قلب وشرائین فشار می آورد و چه بسا ممکن است موجب سکته قلبی گردد ، لذا افرادی که پر خون اند و فشار خون دارند باید از افراط در خوردن گوشت خودداری کنند مخصوصا از خوردن گوشت های ثقیل مانند گوشت خوک و مرغابی و بوقلمون بپرهیزند .
لاتجعلوا بطونكم مقابر الحيوانات : شکمهای خودتان را مقبره حیوانات نساز.علی بن ابیطالب (ع)


فواید گوشت


در خواص و زیان انواع گوشت ها

گوشت مایحتاج بدن است و سرآمد تمام غذاها گوشت است، گوشت هرچه به کله گوسفند نزدیکتر باشد بهتر از سایر اعضاء گوسفند است و گوشت سمت راست حیوان بهتر از سمت چپ می باشد و بهترین گوشت، حيوان صحیح المزاج فربه است و بهترین حیوان گوسفند و بز است که کمتر از شش ماه و زیادتر از یکسال نداشته باشد و بعد گوساله و بعد گاو یكساله و گاومیش، شتر جوان بهتر از بچه شتر است و گوشت حیوان اخته کرده بهتر و لطیف تر از اخته نکرده است و گوشت حیوان چرنده بهتر از گوشت حیوان محبوس علفخوار است و گوشت تازه کشته بهتر از گوشت شب مانده است، گوشت کهنه مانده گرم وخشك است و قليل الغذا و بسیار بد می باشد و مولد خلط بد. گوشت سرخ خالی از ليف عصب گرم تر است گوشت نزديك باستخوان خشك و گوشت طفلی بار لزج است. مصلح گوشت ضعیف رطب و نمك و پیاز و فلفل و زنجبیل و دارچین و میخک و هل و زیره و امثال اینهاست.
مصلح گوشتهای گرم وخشك، سرکه و آبغوره و روغن ، مصلح گوشتهای گرم و تر، گشنیز و سماق و امثال اینهاست، گوشت سینه و پستان لذيذ است ، گوشت زبان سريع الهضم است ، گوشت چرب ودنبه گرم تر از همه و غلیظ تر است، بکندی هضم می شود و ملین شکم و قليل الغذا و بد می باشد و سریع الاستحاله ببخار وصفرا است.
گوشت گاو مانده کثیرالغذای غليظ سوداوی و مولد امراض سوداوی و خشک تر از گوشت بز.گوشت جوان سريع الهضم تر و بهترین آن گوساله گاو ماده است . زیاد خوردن گوشت گاو مولد ضعف اعصاب، بهق، لكه های بدن سیاه و سفید و امراض سوداوی است .
گوشت میش معتدل در رطوبت و یبوست سريع الهضم، مولد خون خوب و برای بدن است.
گوشت پرنده متوسط مثل کبك وطیهو و غیره، صغیر اینها بهتر از کبیر است و بیابانی بهتر از شهری است، بهترین شهری مرغ خانگی است، طیور آبی آنچه گردن بلند و بزرگ هیکل باشد بد می باشد، همچنین مرغ آبی و قرقاول باعث تب ربع است. و هر چه از شکم حیوان در بیاورند مثل بره تودلی اگر بحدکمال نرسیده باشد مورث ضعف و سستی وامراض بلغمی. در گوشت حیوان پیر و ضعیف و سالدار بسیار لاغر و مریض مورث امراض صعبه كثيره و سودا وامراض سوداوی است خصوصا بز و گاو و گاومیش، هم چنین حیوان بچه مرده و خوردن آب بعد از گوشت ضرر دارد .
خوردن گوشت با تخم و شیر جایز نمی باشد و ضرر دارد. هرقدر سعی کنند در طبخ یا کباب آن که همه اجزاء آن طبخ شود و در کوبیدن خوب است.
گوشت خرچنگ برای مسلولین نافع است . گوشت جوجه طیور مهیج خناق و دیفتری است. گوشت های غلیظ مضر معده و طحال است . گوشت گاو مانع ريختن صفرا بمعده است . آبگوشت خروس پیر برای امراض سوداوی. گوشت گاو مولد جذام و داء الفيل (نوعی از پا درد) است که ساق پا مثل ساق پای فیل می شود و جرب و سرطان زااست ، همچنین سایر گوشت های غليظ ، گوشت گوسفند سوخته و ضماد گوشت گاو و سایر گوشت های غليظ محلل ورمهای سخت است.


مواد معدنی در گوشت


مواد حیوانی و معدنی گوشت  

انساج بدن حیوانات در نتیجه خوردن مواد گیاهی بوجود می آیند و دارای ترکیبات شبیه به ترکیبات و مواد گیاه می باشند و مانند مواد گیاهی می سوزند و همان ترکیبات را که گیاه در موقع سوختن می دهد پس می دهند . انسان در اصل گیاه خوار بود، ولی کم کم گوشتخوار هم شد بنابراین، این گیاه ها برای بدن انسان مفیدتر و سهل الهضم تر می باشند . بدیهی است که چون انسان قسمتی از گیاه ها را نمیخورد و آنرا علوفه دامها قرارداده است ، بنابراین خوردن گوشت و مواد حیوانی برای انسان امروز ضروری است و نمی تواند از آن صرف نظر نماید.

فواید زیاد استخوان

عده ای از متمولین چنانچه باید و شاید از ثروت خود استفاده نمی نمایند و چیزهائی را وسیله تشخص قرار داده اند که بهداشت آنها را مورد تهدید قرار می دهد ، از هدایای طبیعت بعلت داشتن پول استفاده نمی نمایند، مثلا از گرمای تابستان و سرمای زمستان بعلت داشتن کولر و شوفاژ بهره مند نمی شوند و شما می بینید که اطفال مردمان فقیر از ناز پرورده های اغنیا زیباتر و سالم تر می باشند. استخوان بندی آنها محکمتر است ، علت این موضوع عدم استفاده از هدایای طبیعی است، يك موضوع کوچک و پیش پا افتاده که سالهاست در بین سرمایه داران کشور ما مد شده است خریدن گوشت بدون استخوان است یعنی بیشتر می دهند و نتیجه کمتر می گیرند، وقتی گوشت را با استخوان بپزید مقداری از کلسیم و فسفر و ویتامین دی استخوان در غذا محلول می شود و همین امر سبب شده است که میگوئيم اغنيا قسمت های مضر گوشت را زیادتر می خورند و قسمتهای مفید آنرا دور می اندازند.


گوشت شکار


گوشت شکار

حیوانات غير اهلی چون از علف های تازه و طبیعی تغذیه می نمایند و از آب و هوای آزاد و نور آفتاب حداکثر استفاده را می نمایند گوشتشان با گوشت حیوانات اهلی فرق زیاد دارد و خوردن آنها گاها مفید و موجد سلامتی و رفع کسالت بوده ، نیروی جوانی و قوای آمیزشی را تقویت می نماید، ولی اگر شکار را دنبال کنند یا نور قوی بچشم او انداخته تسخیرش نمایند بطوریکه بترسد گوشتش مسموم می باشد و خوردن آن مفید نیست و برای زنان آبستن فوق العاده زیان آور است.

گوشت پرندگان

گوشت غاز چربی زیاد دارد ، اگر يك روز از این گوشت استفاده کردید از مقدار چرمی بکاهید . گوشت خروس اخته چنانچه پیدا شود مفید است . در موقع خوردن گوشت پرندگان سعی نمائید از تودلیهای آنها استفاده نمائید مخصوصا دل و قلوه سنگدان آنها.گوشت پرندگان شکاری و پرندگان دربائی بسیار مفید می باشند ولی مواظب باشید مانده وفاسد نباشند.


گوشت ماهی


گوشت ماهی ها

باید سعی کنید در هنگام آبستنی از گوشت ماهیها زیاد استفاده نمائید و مخصوصا اگر ماهی متعلق بدریای آزاد باشد، زیرا علاوه برداشتن فسفر زیاد، املاح زیاد، مخصوصا در منگنز در آنها پیدا می شود.در خوردن ماهی هم تنوع بخرج دهید و از انواع واقسام ماهی ها استفاده کنید و از تودلیهای آنها نیز بخورید زیرا بسیار نافع اند خوردن ماهی خام و ماهی کهنه و ماهیهای دودی وشور، مفید نیست و زیان آور است.

ضرر کلسترل گوشت ها

یکی از سموم گوشت، گلسترین یا کلسترل است که دشمن سرسخت جوانی لقب دارد و مومی شکل است و میتواند عروق بدن ما را پوشانده و خشك نماید . این پوشش بطورقطع مجاری خون را تنگ می کند و حتی ممکن است مسدود نماید و باین ترتیب جریان خون مشکل می شود و ممکن است بیماری تصلب شرائین بدنبال آن باید ، و خيمترین نتیجه آن، سیاه شدن قلب است که به زندگانی صاحب آن خاتمه می دهد.
يك دانشمند آلمانی که موفق به کشف کلسترل در امراض عروقی شده است ، توانست با يك روش غذائی گوشتی و چربی دار این امراض را در خرگوش ایجاد نماید. کلسترل سمی است که در آب حل نمی شود يك مانده چربی است که صابونی نمی شود سنگهای صفراوی ، قولنج کبدی ، تصلب شرائین ، ورم و سایر امراض کبدی و غیره... دلیلی جز خوردن گوشت ندارد .



جگر

بسیار وحشتناك است که عده ای از این سم معجزهی بهبودی می خواهند ، آیا آن دسته از پزشکان حقیقتا امیدوار به معالجه کم خونی هستند که جلوی مریض ، جگر گوساله یا گاو می گذارند در حالیکه می دانند عمل این عضو گرفتن سموم است ، جگر به منزلهی پنبه ای است که در قیف میگذارند تا جرم وسموم را بگیرد، آیا بنظر شما خوردن این جرم های کشنده برای مریض مفید است .؟


دل و قلوه و جگر


قلوه ها همان (کلیه ها)

وظیفه آنها صاف کردن ادرار است ، آیا شما حاضرید در يك ظرف که یکبار ادرار کرده باشند. غذا بخورید، در صورتیکه حاضر می شوید دستگاهی را که ادرار حیوان از آن سالها عبور کرده است بخورید .
عده ای گوشت جوجه ، بره ، بزغاله و گوساله را برای مریض مفید دانسته و تجویز مینمایند ، در صورتیکه گوشتهای جوان دارای مقدار زیادی نوکلتین هستند و این زهری است که تولید اسید اوریك می نماید و سرعت هضم گوشت های جوان روی همین اصل می باشد ، قسمت قیمتی گوشت مواشی ماهیچه آنهاست که میگویند بسیار مقوی و مغذی است ، در صورتیکه میتوان يك خوکچه هندی را با تزریق آب ماهیچه کشت، زیرا سمیت زیاد دارد . گوشت حیوانات پیر سلسله اعصاب را تحريك می کند مخصوصا عصب خورشیدی را.


گوشت خوک


گوشت خوک

فرنگی ها میگویند: گوشت گوسفند دارای روغن پشم است و بوی پشم می دهد و از این جهت از گوشت گوسفند زیاد خوششان نمیاید و در عوض گوشت خوک را با اینکه چربی بیشتری دارد میخورند ، در صورتیکه گوشت خوک خیلی بدتر است و دیرتر هضم میشود و این موضوع قابل انکار نیست ، و در این مورد دانشمندی میگوید : مامخالف چربی حیوانات هستیم؛ خواه چربی خوک باشد. خواه چربی حیوان دیگر ، ولی باید دانست که چربی خوك بیشتر از سایرین است .
زیان چربی های حیوانی را قبلا شرح داده ایم و در اینجا اضافه می کنیم که ضرر چربی خوك بیشتر است و چربی بیشتری دارد و در لابلای این چربی ها منزل کرمهای کدو است که فوق العاده وحشتناك اند علاوه بر کرم تریشین که تنها بوسیله گوشت خوک بانسان منتقل میشوند . کرم تریشین به ماهیچه های بدن نفوذ کرده و باآسانی بیرون نمیرودي. ك گرم گوشت خوك ممکن است هزارها از این کرم داشته باشد و يك تريشين ماده تقریبا ۱۵۰۰ کرم جوان میزاید.... این کرم می تواند به قلب نیز نفوذ کرده و تولید سکته قلبی نماید . پختن گوشت این کرمها را نابود نمی سازد ، زیرا وقتی گوشت را حرارت می دهند مواد سفیدهای گوشت منعقد می شود و کرم در وسط این اجسام منعقده از آسیب حرارت مصون می ماند، این قسمتهای منعقده که کرمها را در وسط خود محفوظ کرده اند در معده حل نمی شوند و به روده ها می روند و اینجاست که خورنده بدرد و بالای جهنمی دچار می شود. از يك طرف مواد سفیدی در روده هایش می گندند و از طرف دیگر کرمها آنجا رخنه می نمایند.


گوشت خرگوش


گوشت خرگوش

دارای مقدار زیادی پورین است و از همین رو همیشه بوی ادرار می دهد و لذا بسیار خطرناك است . گوشت پرندگان مولد اسید اوریك زیادتری دارد ، گوشت پرندگان و گوشت خرگوش باعث غلبه ی خون می شوند، زیرا حرارت بدن این حیوانات ۳۹ تا ۴۰ درجه است و دو تا سه درجه از حرارت بدن انسان بیشتر می باشد . اگر راستش را بخواهید ما تا بحال نفهمیده ایم چرا بعضی از پزشکان ، گوشت مرغ را برای بیماران و اطفال تجویز می نمایند .


گوشت مرغابی


گوشت مرغابی و غاز

از مرغابی که بیشتر با لجن تغذیه می کند و گوشتش بوی لجن می دهد سخنی بمیان نمیآوریم و فقط بسراغ گوشت غاز میرویم که عده ای زیاد میخورند و چربی بیشتری دارد و کبد را بزرگ می کند و این کبد بزرگی است که منجر به سرطان می شود . طبعا گوشت شکار همین ضررها را دارد با این فرق که سمشان بیشتر است ، زیرا وقتی حیوان را دنبال می کنند ترس و خستگی هر دو تولید سمومی مینمایند که در گوشت آنها میریزد . این سم که نوکرماتين نامیده می شود در تمام گوشتهای کهنه نیز دیده می شود.

گوشت منجمد و کنسروی و سوسیس

اگر ما ذکری از خطر سل ، تب برفکی ، سیازخم و جذام نکردیم برای این است که هیچکس منکر این موضوع نیست مخصوصا وقتیکه گوشت بصورت کنسروهائی بنام کالباس، سوسیس وغيره مصرف شود حتی اگر با گوشتهای سالم هم تهیه شده باشند. کسانی که میخواهند سلامتی خود را حفظ کنند نباید از این گوشت ها بخورند.


گوشت خرچنگ


ماهی های غیر پولك دار و خرچنگ ها

ماهی های غیر پولك دار و خرچنگ ها از جسد ماهیهای دیگر تغذیه می کنند ، مخصوصا خرچنگ ها به خوردن جسد انسان علاقه زیادی دارند . گوشت ماهی و خرچنگ در بدن ایجاد کهیر می کند این کهیر نتیجه مسمومیت خون است ، نباید این کهیر را با کهیری که بعد از خوردن توت فرنگی تولید می شود ، اشتباه کرد زیرا توت فرنگی نتیجه ی خاصیت ضد سمی آن است نه مسمومیت.


2157
0
 
8
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi