مورد علاقه ها 0

تهیه قرص های گیاهی لاغری در خانه با فرمول های قوی و تضمینی

قرص های گیاهی لاغری

تهیه قرص های گیاهی قوی لاغرکننده افراد چاق

در این مقاله به نسخه های متعدد گیاهی برای تهیه و ساخت قرص های گیاهی قوی برای لاغری و چربی سوزی اشاره می شود که به راحتی می توانید آن را تهیه نمایید و روزانه مصرف کنید. دیگر نیازی به خرید قرص های لاغری خطرناک که مشخص نیست چه عوارضی دارند و آیا واقعا این قرص های لاغری گیاهی هستند یا نه و طی چه فرایندی تولید شده اند نخواهید داشت. خودتان قرص های لاغری را بسازید.

چاقی يك نوع بیماری است و يك نوع بیگاری زیرا آدم چاق بایستی در زیر این بار گران رنج برده و حتی جرأت گفتن يك جمله معترضه ای هم نخواهد داشت و شب و روز مانند حمال بی مزدی بایستی تسلیم این همه بار اضافی باشد يك چاق آیا می داند که حمال کیست؟ 

برای ازبین بردن گوشت ها و چربی های زیادی بدن چه باید کرد؟

مسلما از انبار غذاها باید کم کرد پس بایستی این اضافه بار به انبار غذاها پس داده شود، راه پس دادن چیست؟ به آسانی می توان گفت، کم گرفتن؟

راههای کم گرفتن غذا (کم خوردن) 

از آنچه تاکنون مصرف شده است باید کاست چه از نوع خوردنی و چه از نوع آشامیدنی، بعضی ها فقط از يك وعده غذا مقداری می کاهند و کمتر مصرف می نمایند. بخیال اینکه راه مبارزه با چاقی است، اینان چون گرسنه می شوند در نوبت بعدی می خورند تا سیر شوند، مثلا صبحانه را کم کرده در عوض به نهار می افزایند، این است که لاغر نشده بلکه چاق تر هم می شوند، راه صحیح و درست این است که از تمام نوبت های غذا کاسته شود بخصوص غذای شب. 

لاغری اصولی

درمان دارویی گیاهی برای اضافه وزن و تهیه قرص لاغری

باید داروهای مدر و مسهل مصرف نموده و تقلیل خواب نمایند و اضافه کردن کار در حد توانایی و مالیدن روغن شبت یا روغن قسط به همه اندام ها در حمام و ماندن زمانی بیشتر در حمام و خوابیدن بر روی بستر نسبتا سفت و تحمل ریاضت نسبت به غذاها و نشستن در جای گرم اگر مقدور باشد در آفتاب و آنچه در چاق شدن گذشت عکس آن را در اینجا به کار برند، خوردن ارزن، ذرت، جو، و سرکه و پیاز و پنیر و ماهی شور و... 

تهیه قرص گیاهی برای لاغر کردن

بادیان ۲۰ گرم
زنیان ۲۰ گرم
سداب 10 گرم
زیره 10 گرم
لاک مغسول 10 گرم
مرزنجوش 5 گرم
بوره ارمنی ۵ گرم
همه را نرم ساییده و در کپسول های بهداشتی و خوراکی 3 گرمی ریخته و 3 گرم صبح و 3 گرم شب میل کنند.
لاغری اصولی

نسخه برای لاغر کردن و تهیه قرص لاغری

هر روز صبح 3گرم لاك مغسول را در ۲ قاشق سرکه حل کرده با آب گرم میل نمایند. شب ها زراوند یا جنطيانا یا تخم کرفس 3 گرم کوبیده موقع خواب میل نمایند. بطور کلی کم کردن يك وعده غذا و سیر نخوردن در نوبت بعدی خود باعث لاغر شدن است. 

نکات مهم برای لاغر شدن

1- خوراك از لحاظ حجم زیاد و از غذائیت کم باشد. 

۲- قبل از غذا خوردن، شستشوی پیاپی انجام دهند ( به وسیله حمام).
٣- ورزش سریع و تند انجام گیرد.
۴- مالیدن روغنهای گدازنده.
۵- خولنجان، تریاق و سرکه همراه مُر ناشتا مصرف شود.
۶- خوردن آب سیب زمینی روزی ۲ لیوان یکی صبح و یکی عصر


پکیج لاغری عطار ایرانی

اثرت داروی گیاهی ماء الجبن

در این دارو نفع بسیار برای مصرف کننده وجود دارد از جمله: 

1- نیروی آن زیاد است به علت رقت و لطافت.
۲- اخلاط و حالات شدید را آرام می سازد.
٣- نرم کننده جرم بیماری زا است.
۴- ماده بیماری زای مقاوم را به تدریج تجزیه و حل می نماید، این دارو از نظر خاصیت گرم است، مسهل و بازکننده، مدر مسکن و تسکین دهنده حالات التهاب است.
در بیماری حاد و سوداوی، التهاب، مالیخولیا، جذام داء الفيل، سوزش ادرار و ضعف کلیه ها و كمك به انجام عمل آنها و ضد سنگ و ضد زخم مثانه و زخم های تازه و کهنه و کم سوئی چشم، استسقا، و ضعف بدن ضد خارش چه از راه گوارش و چه از طریق مالیدنی، می باشد.
طرز مصرف آن بدین طریق است که هر دو ساعت بکار برند: بعد از خوردن دارو اگر بیمار مقداری راه برود بهتر است، بهترین وقت مصرف صبح زود است، کمترین مقدار مصرف 200 گرم است.
حد متوسط مصرف آن 450 گرم است که حدود نیم کیلو می باشد. پس از مصرف آن حدود 4تا6ساعت بعد می توان غذای روزانه را مصرف نمود. قبل و بعد ا مصرف آن نبایستی غذای شور و سرخ کرده و ترشیجات مصرف نمایند و از مصرف لبنیات نیز خودداری گردد.
ماء الجبن

طریقه ساختن ماء الجبین به سه طریق

1- شیر را جوشانده پس از جوشیدن گرماگرم به مقدار یک سوم آن سکنجبین اضافه نمایند. اگر سکنجبین خیلی ترش نباشد می توان از سرکه و یا از اب لیمو به نسبت یک سوم اضافه نمود سپس آن را در پارچه ای تمیز ریخته تا آب آن خارج شود. آب خارج شده داروی مقصود ما است. 

2- می توان پس از جوشیدن شیر مایه پنیر به آن زده پس از اینکه شیر برید آن را در پارچه ای ریخته تا آب آن جدا شود. به نسبت هر 2کیلو شیر 5 گرم مایه پنیر زده شود
3- مغز تخم کاوشه را به نسبت 100 گرم در یک لیتر شیر به صورت نرم ساییده به کار برند. موقعی که شیر برید در پارچه نازک ریخته تا اب آن جدا شد.

 
مشاوره رایگان روابط جنسی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.


2283
0
 
10
دیدگاه ها