مورد علاقه ها 0

داروهای گیاهی چاق کننده افزایش دهنده وزن و عضله ساز برای افراد لاغر

چاق کننده های گیاهی

درمان لاغری با گیاهان دارویی 

باید نسبت به درمان لاغری کوشید زیرا لاغری خود باعث قبول بیماری است و موجبات ضعف بدن را فراهم می آورد.علت لاغری را اول بایستی جستجو کرد. تا درمان آن آسان شود باید دید که لاغری مربوط به کمبود غذا، یا در اثر ناراحتی های روحی است یا ناراحتی های داخلی که بیشتر مربوط به دستگاه گوارشی است و یا هورمونی و غیره است، پس از پیدا شدن علت و رفع آن می توان از داروهای چاق کننده گیاهی استفاده نمود. فرد لاغر بایستی حمام نیم گرم يك روز در میان داشته باشد و بعد از حمام کمی روغن به بدن بمالد و جامه های نرم پوشد و به آرامش روان و به اسایش توجه کند عطرهای خوشبو به کار برد و از زحمت زیاد و گرسنه ماندن و خوردن چیزهای شور و ترش بپرهیزد.

چاق کننده های گیاهی

باقلای مقشر و مغز تخم کدو را نرم سائیده مقداری بادام را کوبیده به آن اضافه نمود با ماءالشعیر و آب انار شیرین پخته به صورت حلوا در آورده روزانه میل نمایند. 

نسخه دیگر برای چاق شدن

تخم شنبلیله ۵۰ گرم
شکر ۲۵۰ گرم
آرد گندم۲۵۰ گرم
کتیرا ۲۰ گرم
مغز بادام۲۵۰ گرم
عسل نیم کیلو
داروها را کوبیده در عسل ریخته روزی سه قاشق غذاخوری با آب سعد میل کنند( در صورتیکه سفت شد می توان مقدار عسل را زیادتر کرد.

نسخه گیاهی برای چاق شدن

نسخه برای چاق شدن لاغرها

پودر نخود را در شیر حل کرده به صورت خمیر درآورده سپس مقداری آرد برنج، آرد جو، آرد گندم به نسبت مساوی و نصف نان خشکه همه را نرم کوبیده در خمیر بالا ریخته مقداری شکر اضافه نموده، مثل كيك بپزند تا سفت شود، در یخچال گذارده روزانه از آن استفاده نمایند. 

نسخه دیگر برای چاقی

تودری سرخ۵ گرم
تودری سفید۵ گرم
زنجبيل ۵ گرم.
قرفه ۵ گرم
شقاقل۱۰ گرم
بوزیدان 10 گرم
کتیرا ۲۰ گرم
گل زعفران 2گرم
آرد نخود50گرم
آرد باقلا 50گرم
آرد برنج 50گرم
نارگیل 50گرم
شکر 250گرم
نبات 100گرم
مغز بادام250گرم
همه را پس از کوبیدن و نرم کردن پخته سپس در يك كيلو عسل ریخته خوب بسرشند روزی سه قاشق غذاخوری از این معجون استفاده نمایند.
نسخه گیاهی برای چاق شدن

نسخه چاقی

کتیرا 50گرم
مغز بادام50گرم
شکر 100گرم
همه را نرم کوبیده روزانه مقداری از آن را در آب گرم یا خربزه یا ماءالشعیر حل کرده میل نمایند روزها بجای آب از شیری که شکر نارگیل در آن جوشیده شده باشد میل کنند.

نسخه قوی چاق کننده، مقوی و زایل کننده ضعف عمومی

آرد برنج نیم کیلو با آب بپزند سپس ۲۵۰ گرم شکر به آن اضافه کرده کمی روغن بیفزایند تا به صورت حلوا درآید پس از پخته شدن يك ليوان عرق گاوزبان و يك ليوان عرق بیدمشك یا گلاب اضافه کرده خوب بهم بزنند تا رقیق شود مغز بادام، مغز پسته، مغز فندق، مغز گردو از هر کدام ۲۰۰ گرم همه را نرم کوبیده به حلوای فوق اضافه کرده در یخچال نگهداری نموده روزی سه قاشق غذاخوری یا بیشتر میل نمایند چون این معجون به صورت غذا درآمده است میتوان بجای غذا از آن استفاده نمود.

 
مشاوره رایگان روابط جنسی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.


6588
3
 
10
دیدگاه ها