مورد علاقه ها 0

تأثیر سودا(سموم، سردی و خشکی) بر روی پوست

تاثیر سودا بر روی پوست، تاثیر بد سودا

تاثر سودا روی پوست بدن

اين بسته به طبع افراد است. سودا در عناصر مختلف بدن کارايي مختلفي انجام مي دهد. يکي از آن ها تيرگي پوست است که امروزي بسياري از افراد درگير آن هستند چون هوايي آلوده استنشاق مي کنند
طرفي رژيم هاي غذايي متغير است و باعث مي شود که سموم از بدن دفع نشود. وقتي طبيعت به طرف فصل سردي و خشکي مي رود، غلظت اين سموم بالا مي رود و بدن اينها را به زير پوست مي فرستد. کبد، وظيفه پالايش بدن را به عهده دارد.
پوست همه به عنوان يک پالاينده شناخته مي شود. وقتي سموم در بدن زياد مي شوند، به سطح پوست مي آيند و خشکي ايجاد مي کنند و اگر بدن نتواند توسط ارگان هاي ديگر اين سموم را دفع کند، سموم زير پوست ايجاد خارش مي کند.
تاثر سودا بر روی پوست، خارش پوست؛ علت خارش

خارش، يکي از آژيرهاي بدن است و به عنوان نشانه بيماري محسوب مي شود
برخي از بيماران در مراجعه به پزشک مي گويند بايد آن قدر پوست شان را بخارانند تا خون بيايد و آرام بگيرند. اينجا پوست وارد عمل مي شود تا بتواند آن سموم را دفع کند و بيماري هاي زيادي مثل اگزما ايجاد مي کن
وقتي سم به سطح پوست مي ريزد، تيرگي به وجود مي آورد. در فصل پاييز و زمستان عروق سطحي بدن بسته مي شود و افت گردش خون در سطح بدن وجود دارد بنابراين اين تيرگي بهتر ديده مي شود.
بدن متوجه ارگان هاي دروني اش است که حرارت را در آنها تنظيم کند. پوست چند لايه دارد و معمولاً از عمق شروع مي شود. وقتي سودا بالا مي رود رسوب مي کند و باعث مي شود که تعريق در بدن کم شود، پوست ديگر زياد عرق نکند و خشک مي شود.
وقتي خشکي پوست به بالاترين حد خودش مي رسد با خارش همراه است. اين خارش و تيرگي پوست ممکن است باعث ايجاد لکه هاي پوستي سکه اي شکل شوند. در سوداي مزمن افرادي که درگير غلبه سودا هستند، بعد از چند سال پوست شان در نواحي خاص مثل سرشانه ها و کتف جوش مي زند و لکه پوستي ايجاد مي کند.

اين دليلي براي شيوع بيماري هاي مختلف است که منشا بسياري از آنها مي تواند مزاج و طبع هر شخصي باشد. متاسفانه اين روزها بسياري از افراد بيمار هستند و دليل آن را نمي دانند.


 
مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.


8042
1
 
4
دیدگاه ها
کرمی:
با سلام خارش مزمن نواحی کشاله ران و آلت تناسلی همراه با کهیر پوستی و رانها و جوش سر سفید و دردناک روی مناطق شانه ها و پشت گردن و کتف و گاهی صورت و پشت گوشها کمردرد و سیاتیک و دردرفتگی مچ پا و کتف و سرشانه ها و خارش پوست سر و بدن و سوزن سوزن شدن که احتمالا از سودای خشک‌شده است چه داروهایی یا فصد یا حجامتی می تونه درمانش کنه. بیشتر از دو ساله که کاملا رژیم غذایی رو رعایت می کنم و چندین ماه ماءالجبن مصرف کردم و تدابیر دیگه. الآن نظر خودم اینه که سریع با تعویض خونهای رسوب کرده از بدن درمان شم
2
 
3
مدیریت سایت :
سلام دوست عزیز از رژیم انگور و یا خوردن سکنجبین استفاده کنید,,
0
 
4

موسی:
سلام‌.تشکر‌فراوان‌ازشما‌عزیزان،۱۱ساله‌پوستم‌دچارخارش‌میباشد‌سودای‌بدنم‌زیاده‌چندین‌زخم‌همراه‌با‌خارش‌زیاد‌ایجاد‌شده‌،راهکارش‌چیست‌چکار‌کنم.
0
 
1
مدیریت سایت :
سلام موسی جان ارادتمندیم. شما باید از الوئه ورای خوراکی استفاده کنین و شربت درست کنین. با عسل و تخم شربتی. هم چنین غذاهای کارخونه ای و فست فود و نگهدارنده دار میل نکنین و ورزش و نرم دوی تو برنامتون باشه. بعد از حمام با روغن زیتون یا کنجد بدنتون رو چرب کنین
0
 
0

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi