مورد علاقه ها 0

خواص جالب روغن شترمرغ برای پوست و رفع درد مفاصل

خواص روغن شترمرغ

مقدمه ای در خصوص روغن شترمرغ

ایرانیان و رومیان باستان از روغن شتر مرغ به دو منظور زیبایی و دارویی استفاده می کردند. آخرین گزارش ها حاکی از قدمت کاربرد 3000ساله روغن شتر مرغ دارند. حتی در منابع مصری آمده است که راز زیبایی ملکه معروف مصر (کلئوپاترا) استفاده مکرر از روغن شتر مرغ بوده است. این روغن که مصرف موضعی آن بیشتر از مصرف خوراکی است؛ برای کاهش درد، کاهش التهاب، التیام و بازسازی پوست، رفع کننده «دردها و گرفتگی های عضلانی و استخوانی»، ترمیم مفاصل، رافع خشکی و ... استفاده های فراوانی دارد. 

این روغن که از لایه های پوست و پیه شترمرغ گرفته می شود به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ و ۶ و ۹ که مورد نیاز بدن انسان است و بدن قادر به ساختن این اسید های چرب ضروری نیست از اهمیت بسیاری برای سلامتی برخوردار است. همچنین سرشار از ویتامین ها و اسیدهای آمینه می باشد. این روغن با جذب بسیار بالا به سرعت به داخل پوست نفوذ کرده و علاوه بر اینکه منافذ پوست را نیز مسدود نمی کند، گردش خون رو در موضع مورد استفاده بالا برده در نتیجه به اکسیژن رسانی بیشتر به پوست نیز کمک می کند. به همین علت است که از این روغن برای دردهای عضلانی، مفصلی و استخوانی نیز استفاده می شود. در حقیقت «روغن شتر مرغ» تنها و اصیل ترین روغن ریزمولکولی است که هم در تسکین و آرام نمودن درد و هم زیبایی و بازسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. عطار ایرانی افتخار دارد که این روغن را از بهترین نوع و نژاد شترمرغ ها گرفته و با کیفیت درجه یک مستقیماً به بازار عرضه می کند.

خواص پوستی روغن شترمرغ

روغن شترمرغ

روغن شترمرغ از زمان های بسیار قدیم برای بهبود «بیماری پوستی» مانند اگزما، ، درماتیت، پسوریازیس و ... و همچنین سایر مشکلات پوستی مانند خراشیدگی ها، خشکی پوست، لکه های تیره روی پوست، سوختگی ها، «موهای خشک»، ترک لب ها و ... کاربرد داشته است. روغن شترمرغ سطح پوست را میکروب زدایی کرده و جوش را از بین می برد و در درمان قارچ های پوستی نیز تاثیر بسزایی دارد. کسانی که از خشکی پوست مفرط رنج می برند بهترین روغنی که می توانند مورد استفاده قرار دهند روغن شترمرغ است. روغن شترمرغ با اسیدهای چرب ضروری که در خود دارد باعث القاء تقسیمات سلولی پوستی شده و در نتیجه باعث ترمیم بافت های پوستی فرسوده می شود. بنابراین با مصرف این روغن میتوانید به جوان سازی پوست خود کمک کنید. همچنین اگر زیر چشمان شما سیاه است، به شما این نوید را می دهید که با استفاده از روغن شترمرغ عطار ایرانی آن را از بین خواهید برد. روغن شتر مرغ از آفتاب سوختگی جلوگیری به عمل می آورد و اثرات شدید نور خورشید را به میزان قابل توجهی کم می کند. حتی اگر شخصی دچار آفتاب سوختگی شد می تواند برای رفع درد و جای آن از روغن شترمرغ استفاده کند.

التیام دردهای عضلانی با روغن شترمرغ

خواص روغن شترمرغ

روغن شترمرغ یک ضد التهاب قدرتمند است. به همین دلیل این روغن برای آرتریت، روماتیسم، دردهای مفصلی، دردهای عضلانی و ... استفاده می شود. روغن شترمرغ به علت دارا بودم اومگا3، و اومگا9 و همچنین اسیدهای چرب ضروری، قدرت خاصی در درمان روماتیسم دارد. ورزشکاران حرفه ای که از ماهیچه های خود به سختی کار می کشند و ممکن است دچار «آسیب دیدگی های تاندون ها و لیگامنت ها»، عضلانی و ... شوند و همچنین افرادی که بر اثر کار سخت، دچار گرفتگی و کوفتگی و «کشیدگی عضلانی» و التهاب مفاصل شده اند می توانند از روغن شتر مرغ استفاده کنند.برای از محو درد کافی است روزی دو مرتبه موضع درد را به مدت پنج دقیقه به خوبی با روغن شترمرغ اصل عطار ایرانی ماساژ دهند و این کار را در طول یک هفته بطور مداوم ادامه دهند. ماساژ با روغن شترمرغ در شب هنگام و بویژه قبل از خواب روند بهبودی شما را دوچندان خواهد کرد.


خواص روغن شترمرغ

خلاصه ای از خواص روغن شترمرغ

- روغن شترمرغ باعث درمان و پیشگیری از ایجاد «چین و چروک در پوست» است
- روغن شترمرغ برطرف کننده دردهای ناشی از کوفتگی و کشیدگی عضلات و ماهیچه ها
- تسکین دردهای مزمن و شدید مفاصل (کمردرد، آرتروز، زانودرد،رماتیسم و سیاتیک)
- روغن شترمرغ رافع ترک های پوست بدلیل تغییر وزن
- روغن شترمرغ برطرف کننده «لکه های ناشی از جوش، آبله و سالک» است.
- نرم کننده مو به همراه پیشگیری از «ریزش مو و طاسی».
- برطرف کننده سیاهی و پف زیر چشم
- روغن شترمرغ نرم کننده و مرطوب کننده بسیار خوب برای پوست
- درمان آثار انواع سوختگی ها
- روغن شترمرغ قویترین برطرف کننده ترک های پاشنه است



 
مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.


2778
0
 
5
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi