مورد علاقه ها 0

آموزش آرایش و برداشتن ابرو (گام به گام)

hfv,

آموزش برداشت ابرو (گام به گام)

زیبا ساختن ابروان می تواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند. منظور من فقط تغییر سبک ظاهر نیست، بلکه حالت چهره شماست. ابروانی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند، درست مانند موهای آرایش کرده که قاب چهره است و قاب عکس که زیباساز یک نقاشی زیبا می تواند باشد. اقراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو می تواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد. طراحی و درست کردن ابروها دقیقا مثل انتخاب عینک بر روی صورت می باشد که اگر ابروها به فرم صورت نخورند فرم صورت به هم خورده و شکل آنرا را تغییر می دهند. شکل و فرم مورد دلخواه همه اصولا شکل بیضی است که بیشترین در صد افراد سعی بر این دارند که فرم صورت خود را به این فرم در آورند. که این نکته در آرایش تکمیلی و ترمیمی اجرا می شود که اکثر خانم ها این نکته را نادیده می گیرند.

پایانی ابرو کجاست؟

مدادی را طوری نگهدارید که امتداد آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد. محل طلاقی مداد با ابروی شما دقیقا نقطه پایانی ابروی شماست.

شکل درست ابرو را پیدا کنید

وقتی به ابروی خودتان نگاه می کنید، باید دو خط مرئی وجود داشته باشد. یکی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه انتهای ابرو. این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازک شود.
نکته:
اگر تا کنون ابرویتان را برنداشته اید، بگذارید اولین بار یک شخص متخصص این کار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شکل بدهد. و همچنین این را به یاد داشته باشید که همیشه در جهت رشد مو ابروانتان را بردارید. این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کم می کند.

چگونه ابروانتان را بردارید؟

ابروانتان را به سمت بالا برس بکشید و با قیچی ابرو قسمت های اضافه آن را قیچی کنید. سپس، روی شکل و کمان ابرویتان کار کنید. به یاد داشته باشید که فاصله بین ابروان شما باید به اندازه پهنای چشمتان باشد. و بخش داخلی ابرو باید از بالای سوراخ بینی آغاز شود. برای اینکه این نقطه به راحتی مشخص شود، مدادی را در کنار بینیتان به سمت بالا به صورت عمودی نگه دارید تا نقطه ابتدای ابرو مشخص شود.
برای اینکه طول ابرویتان مشخص شود، مداد را از کنار ابرو طوری نگهدارید تا امتداد آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد و به ابرویتان برسد. به این ترتیب نقطه پایانی ابرو مشخص می شود. سپس، باید مشخص کنید که بالاترین نقطه ابرو یا کجاست.
برای این کار مداد را در کنار بینی قرار هید تا امتداد آن از کنار قسمت خارجی عنبیه چشم بگذرد و به ابرو برسد. این کار را روز قبل از مهمانی انجام دهید چون آثار سرخی را بسختی می توان با کرم پودر پنهان کرد و اگر روی محل تحریک شده کرم پودر بزنید امکان جوش زدن و زخم شدن آن خواهد بود. ابروانتان را با یک برس کوچک مثل مسواک به حالت طبیعی برس بکشید. یک پارچه لطيف گرم روی ابروی خود بکشید تا برداشتن ابرو آسانتر شود. بهترین حالت چک کردن ابروها بعد از برداشتن آن با چشمان بسته است که مسلما توسط شخص ثالث می توان انجام داد. ابروها باید به نسبت شکل صورتی که مایل هستید برداشته شوند نه به توصیه دوستان یا دنباله روی از مد. موها را یک به یک بچینید. آنها را محکم و در جهت رویش مو بکشید. برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج ابرو انجام دهید. هماهنگی ابروهایتان را در آینه چک کنید و در پایان یک پارچه لطيف سرد روی ابروهایتان بگذارید تا سرخی پوست را کاهش دهد. اگر درد این کار زیاد بود قبل از ادامه مقداری خمیر دندان بر روی ابرویتان بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند.


ابرو


این کار حالت بی حسی به پوست می دهد. ابتدا از وسط ابرو، بالای بینی، شروع کنید تا به درد آن عادت کنید. چون این قسمت از پوست نسبت به پوست بالای چشم حساسیت کمتری دارد. از موچین جنس خوب و دارای لبه های نازک و کیپ استفاده کنید تا به هنگام برداشتن ابرو موی ابرو را نشکند. این کار ممکن است باعث عفونت شود. اگر می خواهید چهره باز‌تری داشته باشید فاصله ابروها را کمی بیشتر کنید و اگر چشمان کشیده می خواهید بگذارید ابروهایتان به هم نزدیکتر باشند. به یاد داشته باشید: طبیعی بودن همیشه بهتر است هرگز ابروهایتان را بیش از حد برندارید. وقتی شکل اولیه را به ابرویتان دادید، نگه داشتن این شکل آسان است. ابتدای ابرو باید با گوشه داخلی چشم هماهنگ باشد. کمان ابرویتان نیز باید با خط بالای چشمتان هماهنگ باشد. درست کردن ابروی نازک و پراکنده قسمت ابتدای ابرو، دقیقا بالای گوشه داخلی چشم، باید پر باشد. اگر ابروان شما نازک و یا کم پشت است، آن قسمت را با مداد ابرو با خطوط نازک مو مانند پر کنید. سپس، با یک برس زبر که در پودر رنگ ابرو فرو کرده اید کارتان را ادامه دهید. به این ترتیب رنگ مداد ابرویتان بیشتر می شود. هر قدر به کمان ابرویتان نزدیکتر می شوید خطوط را نازکتر کنید.

 

مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.





چگونه بهترین کمان ابرو را ایجاد کنیم؟

ترجیحا، کمان ابرو باید از ابتدای شروع کره چشم آغاز شود. برای مشخص کردن آن از یک گوش پاک کن استفاده کنید، آن را در کنار بینی خود قرار دهید و بر روی پلک بالایی چشم خم کنید. محل طلاقی گوش پاک کن و ابرو بالاترین نقطه کمان ابرو را مشخص می کند. اصولا ابرو باید یک سوم اینچ بعد از گوشه خارجی چشم به صورت کمی سربالا به پایان برسد.

چه موچینی بهتر است؟

برای برداشتن موهای اضافه از موچین های سر کج استفاده کنید. ابروانتان را برای پر نشان دادن به سمت بالا و برای نازک نشان دادن به سمت چپ و راست برس بکشید. برای اینکه ابرویتان حالتش را حفظ کند از ژل ابرو استفاده کنید. بهترین موچین ها، موچین های نوک کجی هستند که قسمت انتهایی زبری دارند و گرفتن مو با آنها آسانتر است. برای کشیدن مو نباید زور زد. برای کنترل بهتر این عمل بعضی از موچین ها به حالت قیچی هستند. هر دو یا سه سال، وقتی نوک موچین شل شد، باید موچین خود را تعویض کنید. همیشه موچین خود را تمیز نگهدارید. به کمک یک گوش پاک کن آغشته به ماده ضد عفونی یا الكل نوک آن را تمیز کنید. همیشه شب هنگام ابرویتان را بردارید تا قبل از شروع آرایش صبحگاهی آثار سرخی از اطراف ابرو محو شود.


ابرو


1- ابروها را تا ۳ هفته به حال خود رها کنید تا موهای ابرو رشد کنند.
۲- طرح و الگوی ابرو خود را با یک مداد ابرو و یا لب ترسیم کنید. سپس درون الگو را با مداد ابرو پر کنید.
نکته: فرم صحیح ابرو زمانی است که ابتدای ابرو با مرکز پره بینی در یک راستا و قوس ابرو بالای یک سوم انتهایی چشم قرار گیرد(A) و از خط فرضی که از قسمت خارجی پره بینی آغاز می گردد و از بخش خارجی چشم عبور می کند نباید ابرو بیشتر امتداد یابد (C). همچنین ابتدا و انتهای ابرو تا آنجا که ممکن است باید در یک راستا قرار گیرند.
۳- موهایی که خارج از خط الگو می باشند را با موچین و یا بند انداختن جدا کنید.
4- موهای ابرو را بسمت بالا شانه کرده و موهای بلند را کوتاه کنید.
5- با مداد ابرو ، درون ابرو و قسمت تحتانی ابرو را بکشید و در آخر با استفاده از ژل ویژه ابرو، فرم ابروها را ثابت کنید.

6 گام به سوی داشتن ابروانی زیبا و فوق العاده

گام اول:
همیشه ابروها را به سوی بالا شانه کرده و مرتب کنید تا به طور طبیعی به شکلی قوس دار در بیایند.
گام دوم :
مراقب شکل ابرو باشید. ابروها باید از بالای مجرای اشکی شروع و در بالاترین نقطه پشت چشم تیز شده و در گوشه بیرونی چشم پایان یابند. بسیاری از خانم ها اشتباه کرده و موهای این قسمت از ابروها را بر می دارند ولی این کار باعث می شود که ابروها اریب شده و شما همیشه به نظر عصبانی و اخمو بیایید.
گام سوم :
پوست خود را آماده نمایید. یک تکه پنبه را به تقویت کننده یا منقبض کننده پوست آغشته کرده و به روی ابروها بمالید.
گام چهارم:
یک مداد را روی خط خارجی ابرو نگه داشته و ببینید در کجا نقطه اوج ابرو واقع می شود. از نقطه کمان ابرو تا انتهای آن، ابروی شما باید یا صاف و با کمی قوس دار برداشته شود. البته این قسمت بستگی به سلیقه خود شما دارد.
گام پنجم:
موچین را با زاویه 45 درجه نگه داشته و سپس موهای زیر خط ابروها را بردارید. ابروها را در جهت رشد موها بیرون بکشید. سعی کنید از فرم طبیعی ابروی خود تبعیت نمایید نه از تمایلات خود زیرا ابروهای شما در فرم طبیعی زیباتر هستند.
گام ششم:
نواحی کم پشت ابرو که خالی به نظر می رسد را با یک مداد تیز شده ابرو پر کنید. مداد را خیلی کم رنگ و سطحی بر روی ابرو بکشید با حرکات سریع روی موهای ابرو حرکت دهید. پودر ابرو ظاهری طبیعی تر به ابروهای شما می دهد. با استفاده از برس ابرو پودرهای روی ابرو را پاک کنید. اگر در کار برداشتن ابرو بی تجربه هستید از ژلهای رنگی ابرو نیز می توانید استفاده کنید. روی ابروها را با این ژل با حرکات بالا و پایین بپوشانید. ژل های اضافی را از روی ابرو پاک کنید و به ابروها شکل دلخواه را بدهید و بگذارید تا خشک شوند.
نکته:
رنگ ابرو از رنگ مو دو درجه روشن تر است. اگر موهای شما بلوند باشد برعکس ۲ درجه تیره تر است.

ابرو


2512
1
 
1
دیدگاه ها