مورد علاقه ها 0

درمان قطعی و فوری تبخال و زگیل تناسلی با مصرف این گیاهان

زگیل تناسلی

زگیل و تبخال تناسلی

خانمی به من تلفن زد و می خواست بداند عصاره ریشه می اپل می تواند زخم تبخال و زگیل تناسلی او را درمان کند یا نه.
من سؤالات عجیب ناگهانی زیاد شنیده بودم، ولی معمولا دلیلی برای این سوالات وجود داشت. این خانم سخنان چند ماه قبل مرا در یک کنگره پزشکی جایگزین شنیده بود. در آن هنگام، من به چهار ترکیب موجود در می اپل اشاره کرده بودم که با هم می توانند با ویروس تبخال و زگیل مقابله کنند.
جالب این که وقتی هر یک از این چهار ترکیب را به تنهایی مصرف می کنید، تأثیر آن بسیار کمتر از وقتی می شود که همراه با سه ترکیب دیگر است. به عبارت دیگر، تأثیر کل گیاه بیشتر از مجموع تأثیرهای تک تک ترکیبات آن است. به همین دلیل من همیشه مصرف کل گیاه طبیعی را ترجیح می دهم.
من این خانم را از مصرف بی آپل منع کردم، چون ممکن است سوزاننده باشد، و رزین موجود در آن هم خطرناک است. ولی او را هم ناامید نکردم و مصرف بادرنجبویه را به او توصیه کردم. ولی قبل از این که در مورد گیاهان مؤثر در درمان تبخال و زگیل صحبت کنم، می خواهم توضیحاتی درباره خود بیماری بدهم.

دشمن را بشناسید

ویروس هرپس سیمپلکس دو شکل تبخال و زگیل لب و تبخال و زگیل تناسلی ایجاد می کند. این ویروس وابستگان ویروس هرپس زوستر است که باعث ایجاد ضایعات پوستی دردناک به نام زونا می شود. تبخال و زگیل معمولا اطراف دهان، مخصوصا کنار لب ها، پدیدار می شود. در زنان، تبخال و زگیل تناسلی در اطراف مهبل و گردن زهدان بروز می کند. در مردان هم دور آلت تناسلی دیده می شود در هر دو جنس در اطراف مقعد هم ممکن است ظاهر شود.
تبخال و زگیل بسیار مسری است، و معمولا به یک شکل در اطراف دهان و دستگاه تناسلی دیده می شود.
به دنبال تماس اولیه با ویروس تبخال و زگیل ، اولین علائم معمولا ظرف چهار تا هفت روز ظاهر می شود. این علائم عبارتند از جزجز، سوزش، یا خارش مداوم، که یکی دو روز بعد جوش هایی روی پوست قرمز شده پدیدار می شوند. این جوش های به تاول های دردناکی تبدیل می شوند که پاره شده و خون و چرک زرد رنگ از آنها خارج می شود، پنج تا هفت روز بعد از شروع سوزش، روی تاول ها دلمه بسته و درد شروع می شود.
افراد دارای ضایعات فعال، ویروس را در محيط پراکنده و آن را به دیگران منتقل می کنند. ولی پراکندن ویروس در مرحله اول پیش از پیدایش زخم هم انجام می گیرد. به همین دلیل بسیاری افراد مبتلا به تبخال و زگیل هستند. مبتلایان به تبخال و زگیل خود هم نمی توانند بفهمند کی ویروس را منتقل می کنند. گرچه تبخال و زگیل در بیشتر مبتلایان به هنگام عفونت بروز می کند، ولی امکان سرایت در قبل از پدیدار شدن زخم ها هم هست.  
مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



حدود ۳۰ درصد آمریکاییان دچار تبخال و زگیل لب یا و زگیل تناسلی هستند. گاهی ضایعات به طور دوره ای ظهور می کنند. گاهی هم فقط یک بار برای همیشه دیده می شود. و گاهی نیز مدتی هستند و دیگر پیدایشان نمی شود. احتمالا هر کسی ویروس را در بدن خود حمل می کند، ولی در بیشتر افراد نهفته می ماند.
از نظر علمی دو نوع ویروس تبخال لب و زگیل تناسلی وجود دارد، ولی اشکال مختلف روابط جنسی می تواند این دو نوع را هم جابه جا کند. به طوری که دیگر تمایز آنها امکان پذیر نیست. و هر دو حالت هم به درمان های مشترک پاسخ می دهند.

داروخانه سبز برای تبخال و زگیل تناسلی

بادرنجبویه

بادرنجبویه

بادرنجبویه خاصیت ضدویروسی از خود نشان داده است، و گمان می رود اثر ضد تبخالی آن ناشی از ترکیبات موجود در آن، از جمله تانن هایی باشد که به پلی فنل ها مشهورند. شکل تأثیر این ترکیبات در درمان حمله تبخال و زگیل به شرح زیر است:
سلول های بدن گیرنده هایی دارند که ویروس روی آنها نشسته و سعی در غلبه بر سلول دارد. ترکیبات پلی فنل توانایی اشغال این جایگاه های گیرنده ویروس را دارند، و به این ترتیب، از اتصال ویروس به آنها جلوگیری کرده و مانع گسترش عفونت می شوند.
این درمان انتخابی گیاهی تبخال و زگیل است. در واقع، من به خانمی که در جستجوی گیاه دارویی بود مخلوط چای نعناع با بادرنجبویه زیاد را توصیه کردم و به او گفتم می تواند پس از نوشیدن این چای، کیسه تفاله آن را مستقیما روی ضایعه تبخال یا زگیل بگذارد. گیاهان خانواده نعناع، مخصوصا بادرنجبویه، حاوی ویتامین های ضداکسایش و مخصوصا بادرنجبویه، حاوی ویتامین های ضد اکسایش و عنصر سلیم هستند که دستگاه ایمنی را تقویت می کنند. مواد ضدا کسایش بنیان های آزاد اکسیژن را که باعث آسیب دیدگی سلول ها می شوند از بین می برند. همه انواع نعناع لااقل چهار ترکیب ضدویروس دارند که به ویروس تبخال و زگیل حمله می کنند.
چندی پیش در کشور پرو، استفن موریس طبیعت درمانگر در کارگاه آموزشی پزشکی سنتی ناحیه آمازون طرز ساختن پماد ضد تبخال و زگیل را آموزش می داد. ما با دقت کمی روغن زیتون یا نخل را با موم زنبور عسل به نسبت ۱ به ۴ حرارت دادیم. سپس گرد بادرنجبویه را به کرم حاصل اضافه و مخلوط کردیم و گذاشتیم تا سرد شود. البته لزومی ندارد شما هم همین کار را بکنید. دکتر وارو تایلر، استاد گیاهان دارویی دانشگاه پوردیو می گوید می توانید از مصرف موضعی چای بادرنجبویه هم همین تأثیر را بگیرید. چای را با دو تا چهار قاشق مرباخوری خشک کرده گیاه در یک فنجان آب جوش درست کنید و روزی چند بار روی زخم ها بمالید.
فکر می کنید امریکایی ها بهترین روش های درمانی را دارند ولی در مورد داروهای گیاهی اروپاییان پیش تر هستند.جزء اصلی یک پماد گیاهی برای درمان تبخال و زگیل ، که در اروپا بسیار مصرف می شود،بادرنجبویه است. محتوای گیاهی این پماد بسیارغلیظ شده است - تا ۷۵۰ میلی گرم خشک کرده گیاه در هر گرم پماد.
در یک مطالعه علمی بر روی ۱۱۶ فرد مبتلا به تبخال و زگیل، پماد حاوی بادرنجبویه دو برابر بیشتر از پماد بدون بادرنجبویه مؤثر بود. فراورده گیاهی مخصوصا وقتی ضایعات در مرحله ابتدایی باشند مؤثر است.
در یک بررسی دیگر درمان ۱۱۵ نفر مبتلا تبخال و زگیل با بادرنجبویه، ۹۶ درصد آنها بعد از هشت و روز بدون هیچ عارضه جانبی کاملا درمان شدند. التيام موارد درمان نشده ۱۰ تا ۱۴ روز طول کشید. من اگر مبتلا به تبخال و زگیل شوم، و پماد بادرنجبویه در دسترس داشته باشم، از آن استفاده خواهم کرد. در غیر این صورت از گیاه بادرنجبویه باغچه خودم کمک می گیرم.

اکيناسه

اکیناسه

مطالعات نشان داده اند که گیاه اکیناسه هم خاصیت ضدویروسی دارد و هم تحریک کننده دستگاه ایمنی است.
مثلا به گزارش موردی زیر از مجله گیاه درمانی انگلستان توجه کنید: مردی بعد از ۱۲ بار عود تبخال و زگیل تناسلی شروع به مصرف اکیناسه کرد. او متوجه شد که اگر اکیناسه را ظرف یکی دو ساعت پس از شروع احساس سوزش بخورد، بسیار کمتر دچار درد شده و حمله تبخال و زگیل متوقف می شود.
گیاه درمانگرها مصرف تنتور اکیناسه را توصیه می کنند. روزی سه بار حدود نصف قاشق مرباخوری تنتور را به چای یا آبميوه اضافه کرده و بنوشید.
برخی تنتورها هم مخلوط اکيناسه و گلدن سیل هستند، که این هم خواص ضدمیکروبی و تقویت کنندگی دستگاه ایمنی دارد. گرچه اکیناسه ممکن است زبان را موقتا دچار سوزش یا بیحسی کند، ولی این خطری ندارد. برخی گیاه شناسان از این واکنش برای اطمینان از مصرف اکیناسه، و نه مواد تقلبی، کمک می گیرند.

گیاهان خانواده نعناع

بادرنجبویه تنها گیاه نعناعی ضد ویروس و ضد تبخال و زگیل نیست. تعداد زیادی از گیاهان دیگر این خانواده هم همین خواص را دارند.
من چای مخصوص ضد تبخالی درست می کنم که در آن چند گیاه از انواع نعناع مخلوط شده اند: زوفا، بادرنجبویه، مرزنگوش، اکلیل کوهی، مریم گلی، نعناع چمنی، و آویشن.
برای درست کردن این چای، نصف قابلمه ای را آب کنید و آن را به جوش بیاورید. بعد برگ های تازه بادرنجبویه را در آنقدر در آن بریزید تا سه چهارم قابلمه پر شود. اگر دسترسی به برگ تازه ندارید، می توانید حدود یک چهارم فنجان خشک کرده آن را بریزید. در قسمت خشک کرده مرزنگوش و نعناع چمنی و یک قسمت زوفا، اکلیل کوهی، مریم گلی، و آویشن هم اضافه کنید.
غیر از بادرنجبویه، کم و زیاد شدن مقادیر گیاه های دیگر زیاد تفاوتی ندارد؛ فقط نسبت دو به یک را در آنها رعایت کنید. در آخر، کمی ریشه شیرین بیان در آن بریزید تاشیرین شود و بگذارید تا ۲۰ دقیقه خیس بخورد.
مخلوط حاصل حاوی یک دو جین ترکیبات موثر بر علیه تبخال و زگیل است.فهرست مواد شیمیایی موجود در این دم کرده بسیار زیاد است، ولی تعدادی از آنها را که برای مقابله با تبخال و زگیل وارد بدن می کنید عبارتند از: اسید کافئیک، ژرانیشین، اسید گلیسیریزیک، گلیسیریزین، لی پروتوکاتکونیکا، کوئرستین، اسید رزمارینیک، اسید تانیک، تیمول، توکوفرول، و روی.

فلفل قرمز

فلفل قرمز

ترکیب تند موجود در فلفل قرمز کاپسایسین است. آزمایش روی حیوانات آزمایشگاهی نشان می دهد که کاپسایسین می تواند تا دو ماه مانع سرایت حمله تبخال و زگیل به چشم شود. و فراورده های جلدی کاپسایسین (مثل زوستریکس، و کاپزاسین P) برای تسکین درد زونا مصرف می شوند. اگر از کرم کاپسایسین استفاده می کنید، همیشه بعد از استفاده دست هایتان را خوب بشویید، چون ممکن است باعث تحریک چشم هایتان شود. همچنین، باید اول کرم را در ناحیه کوچکی از پوست امتحان کرد و در صورتی که تحریک پوستی مشاهده نشود، آن را در نواحی وسیع تر مصرف کرد.
من پاشیدن فلفل روی ضایعات تبخالی، مخصوصا ضایعات چشمی، توصیه نمی کنم، چون واقعا خطرناک است. ولی می توانید چای مخصوص ضد تبخال و زگیل را با سس فلفل تند چاشنی دار کنید. این طور شما به جای مالیدن فلفل روی پوست، آن را می خورید.

هزارچشم

هزارچشم


یکی از ترکیبات موجود در گیاه هزارچشم هایپریسین است که ویروس تبخال و زگیل و چندین ویروس دیگر را می کشد، گرچه پمادهای حاوی هایپریسین روی زخم های تبخال و زگیل مؤثر هستند، ولی اجباری ندارید حتما آن را بخرید. چای غلیظ هزارچشم درست کرده و بعد از سرد شدن، با یک تکه پنبه یا پارچه تمیز روی زخم ها بمالید.

سیر

سیر


در مطالعات آزمایشگاهی نشان داده شده است که سیر اثرات ضد ویروسی بر عليه هر دو نوع ویروس خانواده تبخال و زگیل و بسیاری ویروس های دیگر، از جمله عامل سرماخوردگی و آنفلوانزا دارد. می توانید سیر را در چای بریزید، ولی اگر خردکرده آن را روی غذا یا سالاد بریزید بیشتر از آن لذت خواهید برد.

اسیدهای آمینه

<

اسید آمینه

خوب، حالا گریزی بزنیم به حوزه تغذیه. گمان می رود اسید آمینه آرژینین برای تکثیر ویروس ضروری باشد؛ و برتری میزان اسید آمینه لیزین نسبت به آرژینین در محیط تکثیر ویروسی را سرکوب می کند. از این رو، کسانی که به این نظریه باور دارند دنبال مواد غذایی غنی از لیزین و دارای ارژنین کم می گردند. گیاهانی هستند که نسبت لیزین به آرژيلين آنها برای این منظور مناسب است، از جمله خربزه درختی (حدود ۳ به ۱)، و گریپ فروت، زردآلو، گلابی، سیب، و انجير (حدود ۲ به1)
برخی افراد با احساس شروع تبخال و زگیل ، روزانه ۱۳۰۰ میلی گرم مکمل لیزین می خورند. من برای دریافت چنین مقداری، باید کمی بیش از یک کیلو بولاغ اوتی تازه بخورم، ولی فقط نصف فنجان خشک کردن آن کافی است. اگر نمی خواهید این قدر بولاغ اوتی بخورید، خوراکی های دیگری هستند که همین مقدار لیزین را به بدن برسانند.
یک فنجان لوبیا سیاه، عدس، یا سویا، بیش از ۲۵۰۰ میلی گرم لیزین دارد. اگر با این دانه ها سوپ درست می کنید، سس فلفل تند هم به آن بزنید تا اثر ضد تبخالی آن بیشتر شود.

مخلوط روغن های اسانس

روغن گیاهی

عطردرمانگرها می گویند که ترکیب روغن های اسانس مثل لیمو و شمعدانی با اوکالیپتوس و برگاموت، اگر با نخستین علائم تبخال و زگیل مصرف شوند در جلوگیری از ظهور ضایعات مؤثرند. برخی هم می گویند روغن گل سرخ و روغن بادرنجبویه در برخی موارد بر علیه تبخال و زگیل همکاری کرده و فقط با یک بار مالیدن آن را کاملا از بین برده است.
این روش ارزش امتحان کردن دارد. می توانید روغن اسانس را با تکه ای پنبه یا پارچه تمیز روی ناحیه گرفتار بمالید.
اخطار: روغن های اسانس عصاره بسیار غلیظ شده گیاهان هستند. هیچ گاه آن ها را نخورید، مگر زیر نظر گیاه درمانگر یا عطردرمانگر. خوردن حتی مقادیر بسیار کم برخی از روغن های اسانس می تواند کشنده باشد.

ترکیب دارو و گیاه برای درمان زگیل تناسلی

من گزارش هایی از تحقیقات جالب دانشمندان ژاپنی خوانده ام که در آنها، داروی ضد تبخال و زگیل آسایکلوویر را با یکی از عصاره های غنی از تانن گیاهی همراه کرده اند. این گیاهان عبارتند از علف مبارک ژاپنی، سماق جاوای، و میخک. درمان ترکیبی به طور چشمگیری بهتر از درمان دارویی با گیاهی به تنهایی بود چون آسایکلوویر دارویی است که باید با تجویز پزشک مصرف شود. قبل از به کار بستن این روش با پزشک خود مشورت کنید.

نوشیدنی های شفابخش

به نظر می رسد چای و آب سیب، قره قاط، انگور، گلابی، آلو، و توت فرنگی همه در از بین بردن ویروس ها مؤثر باشند. تانن ها معمولا ترکیبات موثر در این نوشیدنی ها هستند، شاید آب گلابی، که غنی از اسید کافئیک است، بهترین نوشیدنی در این میان باشد.
15703
1
 
9
دیدگاه ها
صبا:
سلام وقت بخیر با عرض تشکر و خسته نباشید من یک ساله پیش به طوره اتفاقی متوجه یه دونه گوشتی کوچیک تو ناحیه تناسلیم شدم و به دکتر مراجعه کردم وتست پاسمیر HPVدادم که الحمدالله مبتلا به این ویروس نبودم اما بعداز اون من دوتا دیگه دونه گوشتی دیدم که بعداز چند وقت خود به خود از بین رفت تا اینکه یک ماو نیم پیش یه دونه ۳میلیمتری زد که نسبت به بقیه خیلی بزرگتر هست بازم دکتر رفتم که ایشون نظر دادن با توجه به تستم من مبتلا به ویروس نیستم و این دونه ها یه آلودگی پوستی هست ولی بازم دوتا خیلی ریز تو بدنم زده واقعا ناراحت و کلافه هستم لطفا راهنماییم کنید
2
 
3
مدیریت سایت :
سلام نگران نباشید اگر تست پاپ دادید مبتلا نیستین.بیماری پوستی هم نیست. وگرنه ماندگاری زیادی داشت.ب نظرم یک تصفیه خون انجام بدید با دم کرده جعفری شنبلیله و کاسنی و ختمی
3
 
3

باران:
سلام وقت بخیر تقریبا چهارماه پیش به تبخال تناسلی مبتلا شدم و هرماه بعد از عادت ماهیانه عود مجدد دارم از بعد از ابتلا چندبارهم گلو درد گرفتم که با خوردن قرص تبخال خوب میشد عود مجدد کلافم کرده و خیلی هم روی روند زندگیم تاثیر گذاشته علم شیمیایی درمانی براش نداره ولی شنیدم طب سنتی توانایی ریشه کن کردنش از بدن رو داره.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
0
 
11
مدیریت سایت :
سلام شمارتون رو ارسال کنید.چ قرصی مصرف میکردید
9
 
12

غزل :
سلام ببخشیدمن ۲ماهی هست مبتلابه زیگیل تناسلی شدم‌ وداخل دهانه واژن وکشاله رانم ریزریزپرشدن دکترم رفتم گفتن انجام کرایوولی ازخیلیاشنیدم کرایودردداره وبرگشتن زیگیلابازم امکان پذیره الان چندروزی هست گلومم حس میکنم یه چیزی گیرکرده وگاهیم گوشم یجوری میشه شنیدم درمانش ازطریق گیاهان دارویی امکان پذیره اگه امکانش هست کمکم کنید
1
 
3
مدیریت سایت :
سلام غزل جان.متاسفانه 100 درصد کسانی که کرایو کردن مجدد برگشته که هیچ بیشتر هم شده.حتی الامکان از این روش ها استفاده نکنین. خانم های محترم حتما برای لیزر از مکان های مجهز و بهداشتی و مجوز دار استفاده کنین. مراجعه کننده های زیادی داشتیم که نوی همین سالن ها گرفتار این مشکل شدن.متاسفانه هزینه های کرایو و لیزر زگیل هم بسیار بالاست و متاسفانه تر این که این دوستان بهتون نمیگن که این زگیل ها بیشتر میشه
4
 
4

amir:
ایا واقعا راهی برای درمان قطعی تبخال و خروج از بدن وجود داره؟
0
 
5
مدیریت سایت :
سلام تا الان کسی گزارش نکرده اما میتونین اون رو توی بدنتون به قدری ضعیف کنید که هیچ علایمی نشون نده
3
 
9

اشکان:
سلام من حدود ۶ساله که ویروس تبخال دارم همه جور دار و دکتری رفتم هیچگونه جوابی نگرفتم فقط حدود ۱ساله که با داروی هومیوپاتی تونستم کنترل کنم ولی همچنان بیماری عذابم میده.ممنون میشم یه درمان قطعی بهم بدین
0
 
5
مدیریت سایت :
سلام برادر عزیز امیدوارم هر جای ایران عزیز که هستید در سلامت و رو به بهبودی باشید.ببینین بزرگوار نظری که ما داریم و چندین نفر هم تاثیر خوبی گرفتند این بوده که شما باید یک پاکسازی خون و کبد انجام بدید تا خون بدن صالح بشه. از طرفی باید سیستم ایمنی بدنتون رو انقدر قوی کنید که علایم ظاهری این بیماری به مرور کاهش پیدا کنه و ناپدید بشه. خوشبختانه چندین مورد داشتیم که تونستن کنترل کنند و علایم ظاهریشون بره.بدون فریز و لیزر.بنابراین شما حتما از داروهای گیاهی تصفیه کننده و ارتقا دهنده سیستم ایمنی استفاده بفرمایین.در ضمن یک پروسه زمان بر هست و بالای 6 ماه نیازه اما دوستانی که زگیل هاشون ناپدید شده بعد از مصرف داروها توی سه روز این اتفاق افتاده که در نوع خودش عجیب و جالب هست
2
 
2

احسان:
شما چه دارويي بيشنهاد ميدي كه تو سه روز اول زگيل ها از بين بره؟
1
 
0
مدیریت سایت :
سلام برادر.احتمالا برداشت اشتباه کردید از صحبت های بنده. منظور من این بوده که با مصرف داروها بعد از 6 ماه ناگهان تو سه شبانه روز زگیل ها رفتند به صورت ناگهانی. نه با مصرف سه روز دارو,,,
2
 
3

رضا:
سلام دکتر جان الان مدت 6ماه که دچار تبخال تناسلی شدم در یک طرف آلت تبخال حدود 5میل مشاهده کردم دکتر بوست مراجه کردم قرص وپماد اسیکلوویر 400داد و چند وقته مصرف میکنم و تاثیری نداره و آلان چند روزه اطراف آلت و بیضه ها و تا انتهای ران ها احساس سوزش میکنم و هر ساعت با صابون دتول شستشو میدم وکرم بتامتازون ویا پماد n استفاده میکنم ولی فایده ای نداره و آزمایش ایدز و هپاتیت و سفلیس و سوزاک دادم همه منفی بودن لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
2
 
8

رامین:
سلام و خسته نباشید.حدودا چندین ماه است که یه زایده سیاه رنگ بالاتر از آلت تناسلیم ظاهر شد با مراجعه به پزشک و انجام آزمایش مشخص شد که خودم و خانمم زگیل داریم.دکتر فقط یه قرص تقویت سیستم ایمنی داد.ممکنه راهنمایی کنید چه دارویی گیاهی استفاده کنیم تا پیشروی نکنه. ممنونم
2
 
0
مدیریت سایت :
سلام رامین جان.بیشتر خانمتون مهم هست تا شما.ترجیحا دم کرده سر خارگل و جعفری تو برنامتون باشه.و روغن درخت چایی و مرزنجوش هم مناسبه. آلوئه ورا رو پوست بکنید ژلش رو بریزید تو همزمن.اب اضافه کنین.کمی تخم شربتی و عسل اضاف کنید.هفته ای دو بار میل شود,سلام خوردن دمکرده سرخار گل یا اکیناسه به صورت روزانه. و نشستن توی دم کرده مرزنجوش.مریم گلی و بابونه
0
 
0

کوثر :
سلام وقت بخیر من یک چند ماهیه که دچار تب خال تناسلی شودم و هر ماه بعد عادت ماهانه عود می‌کنه میشه راهنمایم کنید که چوری کنترلش ممنون میشم
1
 
2
مدیریت سایت :
سلام خوردن دمکرده سرخار گل یا اکیناسه به صورت روزانه. و نشستن توی دم کرده مرزنجوش.مریم گلی و بابونه
0
 
2

امین:
سلام وقت بخیر از موقعه ای که ختنه کرده بودم زایده هاگوشتی روی الت تناسلیم بوده چه جوری بدونم ک زگیل تناصلی نیست یا به نامزدم توضیح بدم چون خیلی ریزه
0
 
0

محمدزاده:
برای درمان تبخال تناسلی چه راهکاری پیشنهادمیکنید؟
1
 
0

پرستو:
سلام من به تازگی متوجه شدم ویروس اچ پی وی در بدنم هست وبه صورت نهفته است. شنیدم که با حجامت و طب سنتی میشه درمان کرد این حقیقت داره؟
0
 
0
مدیریت سایت :
با سلام و احترام.خیر اینچنین نیست.باید گیاهان مربوط به سیستم ایمنی رو مصرف کنید و همزمان تصفیه خون
0
 
0

محمد:
سلام ،من ۵ ساله تبخال تناسلی گرفتم هرسال بیش از ۱۲ بار عود دارم وبه قرص تبخال هم حساسیت دارم ونمیشه دوره ای بخورممطالبتون عالی بود میخوام امتحان کنم ببینم برام چطوره،اگه راهی دیگه ای میدونید بهم بگین لطفا
1
 
1

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi