مورد علاقه ها 0

گیاهان قوی برای تقویت قوای جنسی در طب سنتی

سکس و نیروی جنسی

غریزه جنسی چیست؟

کلیه هیجاناتی را که هدف طبیعی آنها تولید نسل است را غریزه جنسی می نامند.

مکانیسم رابطه ی جنسی؟

برای اینکه بدانیم قدرت جنسی عبارت از چیست، نخست باید چهار عنصر اصلی آن را بشناسیم. وجود قدرت جنسی مربوط به چهار عنصر زیر می باشد.
۱- میل و خواهش جنسی
۲- آمادگی و سخت شدن قضيب
۳- انزال
۴- اورگاسم.
عدم وجود هر یک از این چهار عنصر، ناتوانی شمرده می شود.

میل جنسی چیست؟

میل جنسی عبارت از آرزوی نوازش، تماس نزدیک و بالاخره انجام اعمال جنسی با جنس مخالف است.

مرد تا چه سنی قادر به عمل جنسی است؟

قدرت باروری تا پایان عمر باقی است ولی دفعات آن بستگی به شرایط جنسی و روحی دارد

عوامل روانی مؤثر در تضعیف قدرت جنسی؟

1- حس گناه و شرمندگی به هنگام آمیزش (پرورش معیوب و تلقی غیرعادی امور جنسی)
٢- هیجان و اضطراب از احتمال عدم توانائی آمیزش.
۳- عقاید، هیجانات ضد و نقیض و میل ناخودآگاه به سرکوبی امیال جنسی که مربوط می شود به مسائل تربیتی محیط خانواده در دورن طفولیت.
۴- ضعف و خستگی موقت همراه با دپرسیون
۵- استرس های روحی ناشی از مشکلات زندگی و مادی. و رنجش و تحقیر از جانب همسر مؤثر در ایجاد دپرسیون.
۷- عدم توانایی جنسی زوجین
۸- ترس از احتمال عدم قدرت جنسی ناشی از احتلام شبانه و تحریکات فیزیکی

عوامل فیزیکی مؤثر در تضعیف قدرت جنسی

١- نقایص دستگاه تناسلی مثل کوچکی با بزرگی اندام آمیزش
۲- ضایعات انتهایی spinal cord (مرکز نعوظ و انزال)
٣- دیابت که موجب اختلال در کنترل اعصاب و عضلات صاف اندام آمیزش می گردد.
۴- بیماریهای آمیزشی
5- بیماریهای داخلی و قلبی عروقی مانند میپرتانسیون، اختلالات کلیوی، آرتروا سکلروز، ضعف عضلانی، اسکلروزهای مغزوپی
6-افزایش سن و کهولت

درباره ختنه چه می دانید؟

ختنه عمل جراحی است که طی آن پوستی که روی حشفه را در آلت تناسلی می پوشاند قطع می کند و حشفه بیرون می ماند. عملی است بسیار قدیمی و انجام آن ساده و کم عوارض و در مواردی این عمل از نظر بهداشتی بسیار مفید می باشد.

نصایح جنسی به مردان:

۱- هرگاه یک دفعه مبتلا به ناتوانی جنسی گردید آنچه نباید کرد:
1. سرخود از کرم ها و داروهای شهوت آور مصرف نکنید.
۲. خود را به این عمل مجبور نکنید که نتیجه معکوس است.
٣. فکر نکنید که عوض نمودن طرف مفید است چون اغلب اوقات برعکس است.
۴. از نظر جسمی و فکری خود را زیاد خسته نکنید.
۵. نگران نباشید برای هر شخصی گاهی این موضوع پیش می آید.
6-سعی کنید در آن باره فکر ننماید و بدانید دوباره طبیعی می شود .
۷. با پزشک مشورت کنید و تمام حقایق را به او بگویید.
۸. خود را تحت درمان قرار داده و حوصله برای تأثیر دارو داشته باشید.

سکس و نیروی جنسی


هرگاه ناتوانی جنسی تکرار شود آنچه نباید کرد:

١. زیاد قهوه و چای ننوشید، از الكل اجتناب نمایید، کمتر سیگار بکشید و سعی به ترک آن داشته باشید.
۲. حداقل ۸ساعت بخوابید و اگر لازم باشد گاهی داروی خواب آور استعمال کنید.
٣. از ماسه های گرم کنار دریا استفاده کنید و روی آنها قلط بزنید.
۴. صبح و غروب یک دوش نیمه گرم بگیرید و ضمنأ ناحیه لگن خاصره را خوب ماساژ دهید.
 
مشاوره رایگان روابط جنسی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



نصایح جنسی به بانوان:

هرگاه شوهر شما به ناتوانی جنسی مبتلا می شود آنچه نباید کرد:
1.اوقات تلخی ننمایید و مخصوصا شوهر را در این باره مسخره نکنید.
٢. به خود اذیت و آزار ندهید، ممکن است این حالت بعدها تکرار شود.
٣. این موضوع را کاملا طبیعی بدانید (واقعا هم گاهی طبیعی است.)
۴. ناراحتی و يأس خود را بروز ندهید، حتی اگر هم شدید باشد.

هرگاه ناتوانی جنسی تکرار شود آنچه نباید کرد

1.در این حالت شوهر را ریشخند ننمایید.
2.تصور نکنید که او شما را فریب می دهد و یا شما را دوست ندارد.
3. به صحنه های جنسی متوسل نشوید.
5.سعی نکنید به وسیله تمایل به مردان دیگر او را به این عمل سوق دهید.
6. از این پیش آمد خود را در آتیه سرد جلوه ندهید.
7.از این موضوع به کسی حتی با دوستان نزدیک صحبت نکنید.
8. توصیه نمایید که به پزشک مراجعه نماید.
9. با کمال محبت و عشق با او در این موقع عمل کنید. با ملایمت و خوش رویی رفتار نمایید.
۱۰. سعی کنید او را به هوس های تازه جلب کنید.
11.نشان دهید که هیچگونه تغییراتی در زندگی زناشویی پیش نیامده است.
۱۲. محیط منزل را برای زندگی ساکت و آرام آماده سازید.

سکس و نیروی جنسی

علل انزال زودرس

۱. حساسیت بیش از حد اندام تناسلی.
۲. حساسیت بیش از حد پیشابراه خلفی وانفکسیونها و ایتفلاماسیون مجرای ادرار.
٣. عوامل روانی، ترس، اضطراب و هیجان

داروهای تقویت قوای جنسی ویتامین E چه هستند؟

هرگز به مواد خوراکی به چشم یک تقویت کننده قوای جنسی که ناگهان شما را قهرمان جنسی کند، نگاه نکنید. زیرا یک چنین ماده خوراکی وجود ندارد. بیشتر خوراکی هایی که به عنوان تقویت کننده قوای جنسی ارائه می شود صرف غذاهای تند هستند که فقط باعث تحریک دستگاه ادراری می شوند. این چنین محرک ها چه داروها باشند و یا مواد خوراکی، عوامل زیان آوری هستند که به بدن آسیب می رسانند و به طور قطع استفاده آنها توصیه نمی شود. بهترین چیزی که تاکنون به عنوان محرک واقعی جنسی پیدا کرده ام برنامه ی غذایی معقول و تنظیم شده کم نمک، کم شیرینی، کم چربی، ورزش مناسب، استراحت کافی و آرامش روحی است. امروزه مصرف ویتامین E بسیار توصیه می شود ولی تحقیقات نشان داده ورزش کردن هم همان کار ویتامین E را انجام می دهد و کم خطرتر است.

چه رابطه ای بین تغذیه و قوای جنسی وجود دارد؟

خوراکی ها، قوای شهوانی را زیاد می کند. ابتلا به ضعف در نتیجه سوءتغذیه و خوردن و نخوردن بعضی از خوراکی هاست چون ضعف قوای شهوانی در جوانی باعث پیری زودرس و ابتلاء به امراض روحی و عصبی است و عمر را کوتاه می کند، لازم است این گونه خوراکیها را بشناسیم افراط در نوشیدن آبجو و رازیانه برای مردها موجب ضعیف شدن است زیرا اخیرا در این دو نوع خوراکی هورمون زنانه کشف گردیده است، شیر خشت، گنه گنه و قهوه، الكل كافور نیز در کم کردن قوای شهوانی مؤثر می باشد. برعکس انجیر، بهارنارنج، نارگیل، کاهو، ترنجبین، دارچین، فلفل سیاه، سیر و پیاز شهوت را زیاد می کند. میگو شهوت را چندین برابر می کند، پسته مفید می باشد.

خوراک هایی که در تقویت قوه باء دارای اهمیت است

خوراکهایی که در تقویت قوه باء دارای اهمیت است یعنی ویتامین E دارد. ادویه غذا بیش از بیش مورد پسند است و از همه بیشتر فلفل و نمک و میخک و جوز هندی و تخم غاز مصرف می شود که سه فقره آخری اثرش در قلوه ها و آلات تناسلی شبهه ای ندارد، وانیل و زعفران و زنجفیل و زیره نیز بسیار طالب دارد و زنجفیل عمل مجرای پیشاب را تقویت و تنظیم می نماید. آبگوشتهای پر ادویه در کار تقویت موثر است. میگو و سالاد ماهی و خاویار بیشتر از جنبه تقویت و تحریک شهوانی است و البته غذائیت نیز دارد، انواع پسته از همین دسته است و یکی از اجزاء پسته همیشه ماده ای است محرک شهوت، مثلا پسته، جگر غاز که در بعضی کشورها بسیار طالب دارد، در اصل نسخه خاص تقویت باء بوده و خوراک دیگری که معروف به والون کاردینال است معجونی است از قارچ و ماهی و ادویه دیگری که همه محرک شهوت است. مایعی که بنام سوس موسوم است نه تنها برای تغییر ذائقه و خوشمزه کردن کباب و خوراک مصرف می شود بلکه تهیه آن مخصوصا جنبه تحریک و تقویت شهوانی منظور شده و همان مصرف را هم دارد، از همین نوع است کاری هندی که مانند ادویه به خورش می زنند و آنرا تند و تیز می کند.
تخم مرغ غذائی است بین گوشت و سبزی که غذائیت آن معروف و به انواع طریق تهیه و با خورشهای دیگر جفت می کنند در کتابهای تازه و کهنه که در باب کیمیای عشق تحریر شده همه جا از اثر شهوانی تخم مرغ تعریف می شود. غذائیت سبزیجات بحدی معلوم است که اینجا لازم به تذکر نیست جز آنکه از نظر بحث فعلی آنچه خاصیت تحریک و تقویت دارد، هویج و مارچوبه و کرفس و قارچ است.
در نسخه های ترکها معجونی از قارچ و پسته با بادام را صاحب بس فوائد می خوانند و به قول تركها مغز را تحریک و اعصاب را نرم و مهیا می کند. مارچوبه که اثر روان کردن را دارد در قدیم نیز معروف به محرک شهوت بوده و یک نسخه فرانسوی تأکید می کند که آنرا نباید شست یا زیاد پخت تا خاصیت آن محفوظ بماند، نسخه دیگری که منصوب به شیخ بغدادی است به قدری جزئیات را ذکر می کند که شنیدنی است هر که مارچوبه را ریخته در روغن سرخ کند و با زرده تخم مرغ و ادویه بیامیزد و آن را بخورد، اشتها و میلش به مقاربت افزون شده و لذتی که از عمل می برد مزید می گردد. گوجه فرنگی یا تماته به علت شهرت آن به تقویت باء در بعضی بلاد به سیب عشق معروف است ولی این شهرت به علت غذائیت و اثر صحت بخش تماته است. مهمترین محرک گیاهی جدید بوهام بین است که از پوست درختی به همین اسم گرفته میشود و بومیان افریقا سالهاست پی به خواص آن برده، انواع ترکیبات آنرا تهیه می کنند و در طب جدید این دارو معروفیتی بسزا دارد و ترکیبات آن برای تقویت مردی بکار می رود.


سکس و نیروی جنسی

اکسیر جوانی یا معجون صالحین (گرم و خشک)

برای اولین بار در زمان های قدیم این معجون در چین ساخته شد که در نسخه های قدیمی چین برای درمان زود انزالی، ناتوانی جنسی، سستی بدن، تقویت هوش و حافظه و افزایش نیرو و برای بیمارانی که در نقاطی سرد بودند به کار برده می شود. بعدها این دارو به هند برده شد و در آنجا کمی کامل تر شد و مصرف می شود. یکی از پادشاهان ایرانی که در زمان نوجوانی بدست مخالفین عقیم شده بود و به دنبال راه برای درمان بیماری خود می گشت و فکر می کرد می تواند به وسیله دارو خود را درمان کند یکی از تاجران ایرانی که برای سفر به هند آمده بود از وجود این دارو آگاه می شود و آن را به ایران می آورد و در ایران مغز پسته و زعفران به این دارو اضافه می شود البته این دارو برای درمان پادشاه هیچ تأثیری نداشت. حتی تعدادی از دعانویس ها دعاهایی خواندند و به این دارو فوت کردند که از آن روز به معجون صالحين معروف شد. در چین این دارو را با عسل مخلوط می کردند و می خوردند.
در هند به صورت کپسول مصرف می کردند و در ایران بعد از تفت دادن دارو کمی روغن کنجد به آن اضافه می کردند و با مخلوط عسل و آب شیرین کرده و مانند حلوا میل می کردند این دارو در ایران کامل شد اما به دلیل گرانی کم کم فراموش شد، اما یکی از بهترین داروهای زمان خود بوده است.

ترکیبات معجون صالحين

مصتکی، زعفران، عسل، آویشن نسائیده، دارچین، زنجفیل، صمغ عربی، سیاه دانه، آرد طلع، کنجد سیاه، فلفل سیاه هندی، کنجد سفید، زیره سبز، زیره سیاه، خرما خرکی زنیان، بادیان، آنغوزه، کندور خوراکی، کتیرا، ماهی سمنقور یا سمرقند، جوزهندی، بادام هندی، بادام زمینی، مغز بادام، پودر شلغم، فندق، نارگیل، گردو، پسته، هل سبز، هل سفید، فوفل، قرص کمر، مخمر آبجو، جین سینگ، ریوند چینی، خولنجان، تخم خرفه، تخم کتان، پودر سیر، هلیله سیاه، کاکوتی، قهوه، پودر سنجد، پودر جوانه گندم، عناب، پودر جوانه یونجه، گزنه، گلپر، زردچوبه، میخک، اسفند، شاهدانه، تخم خشخاش، شاه بلوط، گل رنگ، نخود، وانیل، تخم کاهو، نشاسته، دانه ذرت ، قلم فر، گل سنجد، موزدان، جدوا، جو، تخمه آفتابگردان، تخم خربزه، رویاس، ریشه جو این دارو از ۷۲ نوع گیاه تشکیل می شود که بعد از پودر شدن با عسل مخلوط می شود. البته کرمانی ها هنوز از این دارو استفاده می کنند اما نه به این شکل آنها حدود ۴۰ نوع از این گیاه را پودر کرده و با شکر مخلوط می کنند و با نام قوتو یا قویت کرمان مصرف می کنند و این دارو را به نام خود ثبت کرده اند.
جهت دفع سرعت از انزال و درمان سستی کمر ۲۵ گرم اسفند را با ۱۰ گرم كندور ۵ گرم میخک مخلوط کرده و نرم ساییده و با ۱۰۰ گرم شکر مخلوط کرده و هر شب یک قاشق مرباخوری از آن را میل نمایید.

سکس و نیروی جنسی

درمان و تقویت قوه جنسی در مردان با بابونه

اگر مقداری گل بابونه را جوشانده و آب آنرا صاف نموده و به کشاله ران ها و آلت و بيضه بمالند، قوه جماع را تقویت میکند
درمان و تقویت قوه جنسی مردان با بلوط:
خوردن روزانه چند عدد شاه بلوط پودر شده که با شربت به و شربت سیب مخلوط شده باشد. علاوه بر چاق شدن و تقویت قوه باء به عنوان پادزهر مؤثر جهت رفع اثرات زهر و سموم نیز مصرف آن تجویز و توصیه می شود.

درمان و رفع احتلام آقایان در شب با بلوط:
چنانچه ۱۰ مثقال میوه بلوط را با ۵ مثقال کندور مخلوط کرده، نرم کوبیده و با مقداری روغن زیتون خمیر نموده و حبه ایی ساخته و روزی ۲ تا ۳ حب آنرا بطور مداوم میل نمایید در درمان بی اختیاری ادرار و بیماری شب ادراری به ویژه در کودکان مفید بوده و از بیماری احتلام و سیلان منی نیز جلوگیری می کند.

درمان و معالجه کم کردن قوای جنسی در مردان با سداب

اگر روزی 2 مثقال تخم سداب را نرم ساییده، با کمی آب خرفه مخلوط کرده و در دو وعده صبح و عصر میل نمایید، موجب کاهش نیروی شهوت و غریزه جنسی بخصوصی در افراد مجرد و جوانان می گردد.

درمان و معالجه سستی آلت مردان با سیر

خوردن پخته سیر با شیر گوسفند و روغن حیوانی تازه و کمی عسل در تحریک قوه باء و رفع سستی آلت مؤثر است.

درمان قوای جنسی مردان با شلغم

اگر کسی با شلغم تغذیه کند میل جنسی و اشتها به غذا در او تحریک می شود

درمان و تقویت قوه جنسی آقایان با کاهو

کاهو سرشار از ویتامین «ای» است و این ویتامین قوه باء در مردان بوده لذا خوردن آنرا به مردان توصیه می کنیم.

درمان و جلوگیری از ضعف قوه باء در مردان با گلپر

خوردن گرد گلپر همراه با شیرین کردن با عسل محرک شهوت بوده و از ضعف قوه باء جلوگیری می کند.

درمان و رفع ضعیفی قوای جنسی در مردان با گل نرگس

گذاشتن پخته پیاز نرگس بر املیل باعث قوت آن شده و ضعف جنسی را برطرف می سازد.

درمان ضعف نیروی جنسی با گردو

اگر از گردو با عسل مربا درست کنید برای اشخاص لاغر و همچنین تقویت و تحریک نیروی جنسی مفید است.

درمان ضعف نیروی جنسی با کنجد

کنجد را با هم وزن آن شکر مخلوط و به مقدار نصف وزن کنجد مغز بادام پوست کنده به آن اضافه و این مخلوط را پودر کنید و هر روز یک قاشق سوپ خوری از آن بخورید.

معجون ملوکی

مستعمل جمۀ قوه اشتها آور و قومی مجامعت بسیار مجرب است.
جوزبوا، قزنمل (میخک)، بسباسه، لسان العضافره، زنجفیل، دارچین، مصطکی، بیخ اذخر، عود، زعفران از هر یک ۳ مثقال، قاقله، کندر از هر یک امثقال، اشنه ۲مثقال، مشک نیم مثقال، قند و گلاب از هر یک ده مثقال (قاقله) هل سفید می باشد.

سکس و نیروی جنسی

معجون جلالی

جهت زیاد کردن منی و قوه مجامعت و ضعف معده و اشتها آور مجربست. سنبل الطیب، قرنه، قرنفل، دارچین، قاقله از هر یک مثقال از انیسون، تخم کرفس از هر یک ۱۲ مثقال، زیره کرمانی، مصطکی، نعنای خشک، عود نیم مثقال، فلفل أمثقال و شربتی دو درهم نافع بود.

تقویت تخمدانها

دم کرده ی پنجاه گرم از گل و برگ افنان سرد در یک لیتر آب سه قاشق فنجان در روز بنوشید، تخمدانها را تقویت می کند و تصفیه کننده ی خون و میلن است.

معجون جنسی

تخم زردک، تخم يونجه، مغز جغدک یا گنجشک، تخم پیاز، تودری سفید و سرخ، فلفل، تخم ترب، لسان العصافير، دارچین، زنجفیل، تخم تر تیزک، شقاقل، بهمن سفید و سرخ از هر یک ۵ مثقال با سه وزن ادويه عسل مخلوط نموده هر روز ۲ مثقال و نیم صبح و شام تناول نماید.

مضرات برای قوه شهوت

آبجو، رازیانه، مرزنجوش هورمون (یعنی ضد ترشحات) با ترشحات زنانه در تغییر جنس و عقیم شدن موقتی مردان مؤثرند و بناهایی که هورمون مردانه دارند زنان را تغییر جنس می دهد و تمایلات زنانه را و قابل وصفی از بین می برد

افزایش نیروی جنسی با سیاه دانه

سیاه دانه و کندر را در روغن زیتون بریزید و بگذارید چند روز بماند، سپس هر روز مقداری از آن بخورید.

معالجه سيلان منی و سرعت انزال:

۱- اگر بیمار به عمل مذوم و خانمان بر باد ده (جلق) پای بند میباشد باید در درجه ی اول آن را ترک کند.
۲- اگر هنوز مجرد است باید هر چه زودتر زن بگیرد و تا مدتی که تحت رژیم است هفته ای ۲ بار مقاربت کند.
۳- استفاده از ماسه های داغ کنار دریا در فصول مناسب خوابیدن و غلط زدن در زیر آفتاب اثری در تقویت اعصاب دارد که از آن نمی توان غافل شد.
۴- خوردن کباب بره آن هم هفته ای ۴ نوبت در روز از ضروریات بشمار می آید.
۵- استحمام آب سرد و همچنین گرفتن دوش آب سرد آنهم روزی ۲ الی ۳ بار بسیار نافع می باشد.
۶- بستن کمر موقع خوابیدن بسیار خوب است زیرا مبتلایان بسيلان مني غالب شبها یکی دوبار محتلم می شوند و بستن کمر برای جلوگیری از احتلام اثر زیادی دارد.
۷- کم خوردن غذا در شب و تجسم نکردن مناظر شهوت انگیز هنگام خواب نیز در جلوگیری از احتلام اثر زیادی دارد.
۸- خوردن (گل گاو زبان) به جای چای ضروری است زیرا گل گاو زبان مقدار زیادی پتاسیم دارد و برای تقویت اعصاب و قلب بسیار مفید است.
۹- دم کرده ی دارچین علاوه بر تقویت اعصاب، آن را تحریک هم می کند و بدیهی است برای کسانی که غالبا بدون تحریک و نعوظ انزال می شوند. تحریک شدن ضروری است تا وقتی انزالی واقع می شود اقلا یا تحریک باشد.
۱۰- خوردن شیره نارگیل، تخم مرغ یعنی مقوبات قابض و خوراکی های آهن دار مانند توت فرنگی، گلابی، لوبیا، عدس، هوج، کلم قمری، بلوط، انار، بادام، موز،انگور نیز در موقع این بیماری مؤثر است. . ۱۱- خوردن دل و قلوه، سیرابی نیز که منبع ويتامين (ب 6) هستند بسیار نافع می باشد.
۱۲- مربای شقاقل، پیاز خام، زعفران پلو، خاویار، عسل، کله گنجشک.

شپشک محل تناسلی

با محلول یک صدم بیکلاراید (جيوه است) شستشو دهنده در ظرف دو، سه روز و تخم شپشک از بین می رود.'

نسخه برای درمان کمبود نطفه:

تخم شاهی ۱۰۰گرم، تخم پیاز ۱۰۰گرم، تخم هویج ۱۰۰ گرم، تخم كلم ۵۰گرم، تخم تره ۵۰۰ گرم، سیاهدانه ۵۰ گرم، زیره کرمانی ۵۰ گرم، کنجد ۱۰۰گرم، همه را نرم کوبیده، صبح و ظهر و شب بعد از غذا یک قاشق غذاخوری با شیر استفاده شود (۳روز با آب هویج و ۳روز با شیر) همچنین همزمان روزانه ۲۰۰گرم خارخاسک کوبیده را با ۲۵۰گرم نخود خام به مدت ۲۴ ساعت خیسانده، بعدا این خیسانده را در نیم کیلو شیر بپزید تا شیرها تمام شود و نخودها پخته شود سپس نخودها را جدا کرده، به مدت ۳ روز آن را میل نمایند(باید توجه داشت که فقط نخودها را باید خورد بقیه قابلیت مصرف ندارند.)
تقویت قوای جنسی با میخک: ۲ گرم از پودر میخک را با شیر مخلوط و هر روز به مدت یک هفته از آن استفاده کنید.


16130
0
 
7
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi