مورد علاقه ها 0

تنظیم و درمان قاعدگی های دردناک نازایی و افزایش شیر

مشکلات زنانگی



درمان و تنظیم قاعدگی در خانمها با اسطوخودوس

چنانچه روزانه ۳۰ تا ۵۰ گرم از گل اسطوخودوس را در یک لیتر آب جوش دم کرده و در طول روز ۳ فنجان از آب صاف شده آن را میل نمایید در تنظیم رگل زنان و نیز اختلالات قاعدگی و خونی خانم ها بسیار مفید است.

درمان و رفع گرفتگی قاعدگی خانم ها با بابونه

اگر زنی که دوره عادت ماهانه وی به تعویق افتاده است حدود ۲۰ گرم گل بابونه را در یک لیتر آب جوش ریخته و به بگذارد ۱۰ دقیقه دم بکشد، سپس آب صاف شده آنرا در ظرفی بریزد و در آن بنشیند موجب به جریان افتادن و باز شدن خون حیض در او می شود.

درمان و جلوگیری خونریزی زیاد خانم ها با بلوط

چنانچه زنی مقداری از پودر میوه خشک شده بلوط را در پارچه نازک نخی ریخته و آنرا بر خود بگیرد مانع خونریزی او می شود. همچنین حمام دارویی با آب جوشانده ریشه بلوط باعث بند آمدن خون حیض زیاد می گردد.

برطرف کردن دردهای ناشی از دستگاه تناسلی زنان با بیدمشک

خوردن آب جوشانده برگ درخت بید مشک با کمی شکر جهت برطرف کردن ناراحتی های دستگاه تناسلی زنان و درد رحم به کار رفته و تب و لرز را نیز رفع می کند.

درمان و تنظیم زمان قاعدگی با رازیانه

خانم ها و دختر خانم هائی که دچار قاعدگی های دردناک می شوند اگر دمکرده ریشه رازیانه را بخورند دردهای قاعدگی آنها آرام خواهد شد.

درمان و منظم کردن دوران قاعدگی خانم ها با سداب

زنی که عادت ماهانه وی عقب افتاده و نامنظم است اگر مقداری برگ سداب را جوشانده و آب آنرا میل نماید خون حیض منقطع را جاری می سازد و در تنظیم عادت ماهانه وی مفید است.

درمان و رفع دردهای ناشی از قاعدگی در خانم ها با سنبل الطیب

خانم ها و دختر خانم هایی که موقع قاعدگی دردناک دچار دردهای سخت می شوند قبل از صبحانه و ناهار و شام یک فنجان دمکرده ریشه خشک سنبل الطیب را مصرف کنند درد آنها رفته رفته تسکین یافته و بکلی از بین خواهد رفت برای تهیه ی این دمکرده باید صد گرم ریشه ی خشک سنبل الطیب را در یک لیتر آب جوش دم کنند و ۱۵ ساعت بگذارند بماند و بعد آنرا صاف کنند و به ترتیبی که توضیح داده شد مصرف نمایند.

درمان و تنظیم زمان قاعدگی در خانم ها با کنجد

چنانچه زنی ۱۵گرم کنجد را با ۱۵ گرم نخود خام مخلوط کرده و جوشانده و آب صاف شده آنرا میل نماید و در صورت حامله نبودن و قطع قاعدگی در جریان انداختن خون حیض بسته مؤثر است.

درمان دردهای ناشی از قاعدگی، در خانم ها با دم کرده مریم گلی

خانم هایی که دچار قاعدگی دردناک هستند اگر یکروز قبل از قاعدگی خود بمدت هشت روز دوره معالجه مریم گلی را بگیرند دوره قاعدگی آنها مرتب شده و دردهای شدید رگل برطرف شده و دیگر از این حيث احساسی درد و ناراحتی نخواهد کرد.

درمان و قطع شدن خونریزی خانمها با جوشانده مورد

اگر برگ مورد را جوشانده و آب آن را صاف کرده و روزی چند قاشق مرباخوری از آب را با کمی شکر میل کنید قاطع خونریزی داخلی به ویژه خون حیض است.

درمان و تنظیم زمان قاعدگی در خانم ها با دم کرده ی برگ همیشه بهار

خانم هایی که دچار قاعدگی های نامرتب هستند باید دم کرده ی برگ یا گلهای همیشه بهار هشت روز قبل از اولین روز قاعدگی هر روز سه فنجان بعد از غذا میل کنند.

درمان و معالجه کم اشتهایی و قاعدگی خانم ها با هویج

دمکرده تخم هویج به مقدار یک قاشق غذاخوری برای یک لیوان آب جوش مقوی، اشتها آور، مدر، ضد قاعدگی می باشد. به مقدار پنج گرم تخم هویج ضد نفخ و بادشکن است.
 
مشاوره رایگان روابط جنسی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



اختلال قاعدگی زنان و مرتب نمودن جریان آن

مقدار ۱۵ گرم گل خشک اسطوخودوس را در یک لیتر آب دم کنید و هر روز سه فنجان از آنرا بعد از غذا بنوشید تا قاعده ی آنها منظم شود زیرا دم کرده اسطوخودوس داروی قاعده آور خوبی است.
یک قاشق قهوه خوری از تخم و دانه ی انیسون که بفارسی بادیان رومی گویند در یک فنجان آب جوش دم کرده مصرف نمایند. دم کرده ده گرم آویشن را در یک لیتر آب برای قطع قاعدگی های اتفاقی استعمال می کنند.

رگل خانمها توأم با درد کمر

دم کرده ده تا بیست گرم بابونه در یک لیتر آب برای عفونت های دردناک و یا ابتلایان به اختلال قاعدگی مفید است خانم هایی که حامله هستند از مصرف آن خودداری کنند. دم کرده برگهای جوان درخت انجیر ۲۵ تا ۳۰ گرم در یک لیتر آب چند روز قبل از ظهور قاعدگی ماهیانه در خانم ها تجویز می گردد چون در جریان خون تأثیر دارد.

نکات مهم برای دختران

اگر سه تا چهار به را قطعه قطعه کنند، ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در یک لیتر آب آن را بجوشانند اغلب این جوشانده را برای شستشو امعاء مستقیم یا رحم زنان بکار می برند. خوردن پستان حیوانات درد قاعدگی دختران را برطرف و پستان آنها را درشت می نماید.
آبغوره بلوغ دختران را جلو می آورد قاعده را هم باز می کند.
خوردن زیره و ریشه ی آن بادشکن و قاعده را باز می کند و مدر است.
جوشاندهی کنجد با نخود باز کننده حیض است.
کلم را در آب پخته و آب آن را بنوشند قاعده زنان را باز می کند.
مرزه دردهای رحم راساکت و قاعده آور است.

تنظیم عادت ماهیانه و باز کردن قاعدگی با زعفران

تارتارات آهن و پتاسیم نیم گرم گرد زعفران15گرم پودر دارچین، ۲ گرم از این مخلوط چهار بار در روز استفاده کنید.

نسخه برای درمان قاعدگی دردناک

بابونه ۱۰ گرم، تخم گشنیز ۱۰ گرم، زنیان ۱۰ گرم، تخم شوید ۵ گرم، بادیان ۱۰گرم، اویشن ۱۵ گرم، مخلصه ۱۰گرم، یک قاشق غذاخوری از آنها در لیوان آب دم کرده کمی بجوشد. صبح و ظهر و شب قبل از هر غذا دو استکان میل شود.

نسخه داغ شدن و گر کشیدن منوپوز (قاعده شدن)

تخم کاهو ۱۵ گرم، تخم کاسنی ۱۵گرم، تخم خرفه ۱۵گرم، تخم گشنیز ۱۰گرم، تخم جعفری ۱۰ گرم، تخم کرفس ۱۰گرم، عناب ۵۰گرم، ليمو ۱۰گرم، زرشک ۵۰گرم، یک قاشق غذاخوری در دو لیوان آب دم کرده کمی بجوشد، قبل از هر غذا دو استکان میل شود.

درمان و برطرف شدن زمان قاعدگی خانم ها با سیر

حمام دارویی برگ و ساقه سیر داروی بسیار خوبی جهت رفع بند آمدگی خون قاعدگی خانم ها می باشد. به همین منظور چنانچه زنی برگ و ساقه سیر را پخته و در آب آن بنشیند خون حیض بسته وی را به جریان انداخته و اگر جنین مرده در شکم او مانده باشد آن را بیرون می آورد.

زیاد کردن شیر در خانم ها با تخم رازیانه

مادران شیردهی که می خواهند شیرشان زیاد شود باید قبل از غذا یک فنجان دم کرده ی تخم رازیانه بنوشند. طرز تهیه ی این دم کرده اینست که باید یک قاشق قهوه خوری دانه های رازیانه را در یک فنجان آب داغ ده دقیقه گرم کنند و سپس با عسل شیرین کنند و بنوشند.

هویج افزایش دهنده اشتها، مدر، زیاد کننده شیر مادر و قاعده آور است

تخم هویج را به مقدار یک قاشق چای خوری در یک لیوان آب جوش بریزید و آن را به مدت پنج دقیقه دم کنید. این دم کرده اثر نیرو دهنده، اشتها آور، مدر، زیادکننده شیر مادر و قاعده آور است.

راههای افزایش شیر مادران

١. کاهوی پخته برای ازدیاد شیر نافع است.
۲. خوردن باقلا مفید است
٣. برگ توت فرنگی هم دم کنند بخورند، شیر را زیاد می کند.
۴. شیر مادر اگر غلیظ است آبليمو بخورند تا رقیق شود.
5.خوردن رازیانه شیر را زیاد می کند.
6. سیب زمینی ترش.
7. انگور شیر را زیاد می کند.
8. ناشتا خوردن ۲ مثقال زنیان مفید است.
9. اگر غاز یاقی را به شکل ضماد کرده روی پستان های مادران شیرده بگذارند شیرآنها را زیاد می کند.
10. دم کرده ی تخم هویج به مقدار یک قاشق قهوه خوری برای یک فنجان آبجوش مقوی، مدر، اشتها آور خانمها اگر آن را مصرف کنند قاعده آور و شیر را زیاد می کند
11. لوبیا را بپزند و آب آنرا بخورند، شیر را زیاد می کند.
۱۲. خوردن ترب شیر را زیاد می کند.
۱۳. خوردن گرمک شیر را زیاد می کند

جلوگیری از بند آمدن شیر مادر

اگر برگهای جعفری را له کرده و آنرا به شکل ضماد در آورند روی سینه و پستان نان شیرده که شیر آنها بند آمده بگذارند، فورا شیر آنها را باز می کند. ضماد آن را با آرد جو جهت دفع ورم پستان که در اثر ماندن شیر ایجاد شده باشد بسیار مفید است.

نسخه برای خشکانیدن شیر در سینه

۲۰ گرم مریم گلی یا ۲۰ گرم افسنتین را انتخاب کرده یک قاشق غذاخوری از یکی از آنها را با دو لیوان دم کرده قبل از هر غذا، دو استكان میل شود.

نسخه برای زیاد شدن شیر

تخم شنبلیله ۳۰ گرم، رازیانه ۳۵ گرم، سبز ۲۵ گرم همه را نرم کوبیده، صبح و ظهر، شب یک قاشق مرباخوری پودر شیر حل کرده یا بدون شیر میل نمایند.

درمان و رفع ورم پستان خانم ها با ضماد کرچک

اگر کرچک را کوبیده و له کنید و آنرا با کمی سرکه خمیر کنید و بر محل تورم پستان ضماد کنید باعث نرمی و فرو نشستن ورم آن می شود.

درمان و رفع اختلالات یائسگی در خانم های مسن با مریم گلی

خانم هائی که پا به سن می گذارند و به دوران یائسگی نزدیک می شوند ۵ ماه و دلخواه دچار عوارض یائسگی می شوند که تحمل آن برای بعضی از آنها سخت و توانفرساست. این خانمها اگر قبل از هر غذای اصلی خود یک لیوان دمکرده ی مریم کلی را بنوشیند اختلالات یائسگی در آنها برطرف می شود و دیگر دچار برافروختگی و احساس گرما، طپش قلب و طنین گوشها نخواهد شد.

غذاهایی که از ویار جلوگیری می کنند

سیراب، شیردان، خورش گوشت، دل و قلوه، جگر سیاه، ماست، پنیر، مخمر آبجو و جوانه گندم، دمکرده نعناء، پیاز، عرق بادرنجویه، سیب، کنگر.

جلوگیری از سقط جنین

برای جلوگیری از سقط جنین از غذاهائیکه دارای ویتامین(۱-E) جنس هستند استفاده کنید از چوب درخت ازگیل را بند کرده و بگردن بیاویزید از سقط جنین آنها جلوگیری خواهد شد و در این مورد دکتر نامبرده اعلام کرده که در هزاران مورد این تجربه را عمل کرده و در نتیجه ی موفقیت آمیزی از آن گرفته است

نسخه برای درمان نازایی

تخم پیاز ۳۰ گرم، تخم ترب ۳۰ گرم، تخم شاهی ۳۰ گرم، تخم هویج ۳۰ گرم، بادام زمینی ۲۵۰گرم، مغز گردو ۲۵۰گرم، جوانه گندم ۱۰۰گرم، رعشه برنج ۱۰۰گرم، همه را نرم کوبیده با یک کیلو عسل مخلوط کرده، صبح و ظهر و شب یک قاشق غذاخوری بعد از هر غذا میل نمایند. .

نسخه برای درمان استفراغ های آبستنی

جوزهندی ۵ گرم، کبابه ۵ گرم، هل ۵ گرم، همه را نرم کوبیده و در یک شیشه مربای بالنگ ریخته با مرباها مخلوط نمایید. صبح و ظهر و شب بعد از هرغذا ۲ قاشق مرباخوری میل نمایید.

نسخه برای درمان ناباروری برای زیاد شدن تخمک گذاری و اسپرم

تخم شاهی ۵۰گرم، تخم هویج ۵۰گرم، تخم پیاز ۵۰گرم، رازیانه ۳۰گرم، زیره کرمانی ۳۰گرم، جوز هندی ۱۵گرم، زنجفیل ۱۰ گرم، دارچین ۱۰ گرم، تخم يونجه و شبدر و کلم و شلغم از هر کدام ۲۰گرم پس از مخلوط کردن نرم سائیده روزانه قاشق غذاخوری چند روز با آب هویج و چند روز با شیر میل نمایید.
این نسخه نیز کمک مؤثری بر ازدیاد اسپرم و قدرت باروری را زیاد می کند. روزانه یک استکان که نصف آن عسل و نصف دیگرش آب پیاز سفید باشد در دو نوبت صبح و عصر میل کنید.

رژیم غذایی برای ناباروری

گوشت بلدرچین، پیاز سفید، ارده، شیره، سبزی خوردن مخصوصا شاهی، شیر و زرده تخم مرغ و پاشیدن پودر زنجفيل، دارچین، جوزهندی، میخک، هل روی غذاها.'

نسخه برای ترشحات زنانگی

در جوشانده پوست سبز گردو و یا جوشانده میوه کاج خرد شده و یا در جوشانده گلی و یا در جوشانده خیلی رقیق محلول جفت بلوط بنشینند. از محلول جوشیده آنها داخل واژن را شستشو نمایند.

نسخه جهت حل شدن کیست های تخمدان

تخم کاهو ۲۰گرم، تخم کلم ۱۵گرم، تخم هویج ۱۵گرم تخم کرفس ۱۵گرم، تخم جعفری ۱۵گرم، تخم پیاز ۱۰گرم، رازیانه ۱۵گرم، تخم شاهی ۲۰ گرم همه را نرم کوبیده صبح و ظهر و شب یک قاشق غذاخوری سرخالی، سه روز با آب هویج با کمی قند یا شکر میل نمایند.
گل ارمنی ۱۰گرم، مازو ۱۵گرم، بلوط ۱۵گرم، تخم خرفه ۱۵گرم همه را نرم کوبیده یک قاشق مرباخوری در کمی ماست له کرده بعد از هرغذا میل نمایند.
۱۰کیلو میوه کاج را نیم کوب کرده، یک ساعت بجوشانید، آب آن را در ظرف بزرگی ریخته صاف کنند. گرم گرم در آن بنشینند هر چه گرمتر باشد بهتر است. بمدت نیم ساعت در آن بنشینند. هر شب یا هر روز به مدت هفت روز این کار ر ادامه دهند.

نسخه جهت ترشحات عفونی و بدبو

گل ارمنی ۱۰گرم، تخم خرفه ۱۵ گرم، گلنار ۱۵گرم، تخم مورد ۱۵گرم، کندر ۵گرم همه را نرم کوبیده بعد از هر غذا یک قاشق مرباخوری با ماست میل نمایند.

نسخه برای خونریزی رحمی

جفت بلوط ۵ گرم، مازو ۵ گرم، تخم مورد ۱۰گرم، گلنار ۵ گرم، گل ارمنی ۵ گرم، فوفل ۵ گرم، بلوط ۵ گرم.همه را نرم کوبیده یک قاشق غذاخوری آنها را با دو لیوان آب جوشانده قبل از هر غذا دو استکان میل شود.
۲۵۰ گرم آرد ارزن با شیره انگور اگر شیره انگور نباشد با شکر و ۱۵ گرم سیاهدانه بو داده و کوبیده و نرم شده را بایستی به صورت حلوا پخته سه روز متوالی صبح و ظهر و شب از آن میل کنید تا تمام شود.

نسخه برای سرد مزاجی زنان

کاکنج ۵ گرم نرم ساییده در نیم کیلو عسل ریخته هر دفعه دو قاشق مرباخوری میل نمایند و با غذاهای روزانه از سبزی خوردن و بخصوص شاهی بیشتر استفاده نمایند.

نسخه برای خشکانیدن شیر در سینه

۲۰گرم مریم گلی یا ۲۰گرم افسنتین را انتخاب کرده یک قاشق غذاخوری از یکی از آنها را با دو لیوان آب دم کرده قبل از هر غذا دو استکان میل شود. تأثیر در پستان وجود دارد باید این نسخه را ادامه داد.

نسخه برای زیاد شدن شیر

تخم شنبلیله ۳۰گرم، رازیانه ۳۵ گرم، زیره سبز ۳۵گرم، همه را نرم کوبیده صبح و ظهر و شب یک قاشق مرباخوری پودر شیر حل کرده یا بدون شیر میل نمایند.
هر کس فرزند نمی آورد و طالب فرزند می باشد
از غذاهای مغزدار استفاده کنید. فسفر در تولید مثل و جنسیت آن نقش بزگی ایفا و می کند. شیر و عسل بخورد فرزند می آورد. پنیر را هم شب میل کند از خوردن سرکه ، گشنیز، سیب ترش خودداری کند.

تغییر دادن نطفه دختر به پسر

اگر زن در دو ماه اول آبستنی خود روزی یک الی دو عدد فلفل نکوبیده بخورد و ضمنا از غذاهائیکه هورمون مردی دارند، استفاده کند به طور قطع نطفه ولو دختر باشد تغییر جنسیت داده پسر خواهد شد.

تغییر دادن نطفه پسر به دختر

اگر زن در ماه اول آبستنی رازیانه و کافور و امثال اینها استفاده نماید بطور حتم نطفه، تغییر جنسیت داده و دختر خواهد شد.

تأثیر میوه ها در جنسیت فرزند

اگر بخوردن میوه های ترش علاقمند باشد اولاد پسر است اگر به شیرین و گوشت باشد دختر خواهد بود. توت فرنگی در ماههای اول حاملگی بسیار مفید و نوزاد را پسر میکند.

3685
0
 
6
دیدگاه ها