مورد علاقه ها 0

ماسک های گیاهی برای زیبایی و شفافیت پوست صورت

ماسک گیاهی پوست صورت

 

درمان جوش های قرمز با عسل

هر روز یک لیوان شربت انگبین مخلوط با آبلیمو بنوشید و تا بهبودی کامل ادامه دهید.

عسل و جوش های غرور

همه روزه مقداری انگبین به صورت خود بمالید و آنقدر مالش دهید تا اثر آن از بین برود در ضمن هر روز نصف استکان آب لیمو را با انگبین مخلوط کرده و بنوشید.

انگبین و درمان لکه های صورت

اگر برگ خشک شده شاتوت را بسائید و با انگبین مخلوط کنند و در حمام بر لکه های صورت بمالند آنرا به سرعت از بین می برد.

درمان و برطرف کردن جوش های صورت و بدن با اسفناج

اگر مقداری اسفناج پخته و له شده را با کمی پودر سفید آب قلع مخلوط نموده و بر محل جوشهای پوستی بمالید یا ضماد نمایید، در از بین بردن جوشهای قرمز پوست مؤثر بوده و سوزش و خارش آنها را برطرف می سازد. همچنین مالیدن آب اسفناج تازه (شیره اسفناج خام) بر پوست و یا قرار دادن برگ اسفناج له شده به تنهایی جهت رفع خارش بدن مفید است.

درمان و شادابی صورت با بابونه

اگر مقداری از گل بابونه را جوشانده و آب صاف شده آنرا با کمی سرکه کهنه با آبلیمو مخلوط نمایید و بر روی پوست صورت بمالید اثر نیکویی در روشن شدن پوست و رفع تیرگی آن داشته و موجب باز شدن رنگ چهره می گردد جهت برطرف کردن جوشهای غرور ابتدا صورت را با آب جوشانده ی بابونه شسته و تاهنوز خیس است سفید آب کف روی آن بمالید.

درمان و رفع چین و چروک صورت با سیاهدانه

اگر سیاهدانه را نرم ساییده و با روغن زیتون خمیر نموده و هر روز صبح صورت را با آن چرب نمایند موجب رفع چین و چروک صورت شده و چهره سرخ و گلگون می شود. .
همچنین جهت از بین بردن جوشهای پوستی 4 مثقال سیاهدانه را با 5 قال تخم کتان مخلوط کرده نرم ساییده و در یک استکان سرکه حل کرده و روی محل جوشها بمالید.
درمان و معالجه ی خال های روی پوست با سیر: خال های روی پوست را اگر چند بار در روز با سیر بمالند برطرف میشود ولی این کار البته از پیدایش خال در بدن جلوگیری نمی کند و برای چار جوئی باید خون را تصفیه کرد.
 
مشاوره رایگان روابط جنسی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



درمان و برطرف کردن لکه های سفید روی پوست با سیر

چنانچه سیر را کوبیده و له نمایید و پودر نشاسته خمیر کرده و بر پوست بمالید اثر قابل توجهی در برطرف ساختن لکه های سفید روی پوست دارد.

درمان و برطرف کردن غده های چرکی روی بدن با سیر

ضماد پخته سیر با شیر بر روی دمل جهت باز شدن آن و تحلیل ورم مفید است. همچنین ضماد پودر گل ارمنی با روغن سیر بر روی دمل و ورم موجب فروکش کردن آنها می گردد.
ماسک گیاهی پوست صورت

شفافیت پوست خانم ها با ماسک کاهو

کاهو خون را تصفیه می کند، ضد یبوست و خشکی مزاج است، کاهو رنگ قیافه را باز میکند، آب کاهو بهترین ماسک زیبایی برای خانمهایی است که به طراوت پوست خود علاقه دارند.

درمان زبری پوست با عسل

اگر انگبین خالص را روی پنبه های بر دست، پا و زانو بمالید باعث از بین رفتن آنها می شود.

خشکی صورت

اشخاصی که پوستشان خشک است اگر صورتشان را هر شب با مخلوطی به اندازه ی مساوی از آب مقطر شیر تازه و نجوشیده و آب خربزه بشویند بزودی خشکی صورتشان رفع خواهد شد.

نرمی پوست صورت و بدن

آب انگور پوست بدن را نرم می کند و افزودن آن به ماسک ها زیبایی فوائد بسیار دارد. از گل سرخ گلاب می گیرند گلاب برای شستشوی پوست و نرم و لطیف کردن آن و همچنین شستشوی چشم بسیار مفید است و جزء موادی است که خانمها در زیبائی آنرا زیاد مصرف می کنند. خوردن پرتقال برای رشد و نرم کردن پوست بسیار نافع است فعالیت سلول را زیاد می کند برای اینکه دستهای سفید و نرم داشته باشید مقداری پوری سیب زمینی درست کنید و کمی شیر و چند قطره گلاب به آن اضافه کنید و دستتان را مثل اینکه در دستکش می برید و در آن فرو برده و مالش دهید.
آبلیمو بهترین غذای پوست بدن است آبلیمو را به بدن بمالید کمی در آفتاب راه بروید و بعد استحمام بکنید آنوقت ببینید چگونه تنفس بدن آسان می شود و چقدر نرم و لطیف می گردد.

ماسک گیاهی پوست صورت

ماسک سفیده ی تخم مرغ

سفیده ی تخم مرغ را آنقدر بزنید تا سفت و مثل برف سفید شود فورا آن را به روی صورت بگذارید تا خشک شود و پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صورت را با آب گرم بشوئید .

نسخه و رژیم غذایی نرم کننده صورت، دست های و پا و غیره

برای نرم شدن پوست بدن بایستی بیشتر از میوه جات، سبزیجات که منبع اصلی ویتامین های بدن هستند استفاده شود و خوردن سوپ جو و ماهی آب پز یا کباب شده و سبوس یا مخمرهای سه گانه (جو، گندم، برنج) استفاده کامل به عمل آید و مزاح را با غذاهای معین نرم نمود.

نسخه برای درمان جوش های صورت

گل ارمنی ۱۵گرم، فوفل ۱۰گرم، مازو ۱۰گرم، گلنار ۱۰گرم، کف دریا ۵گرم.
همه را نرم ساییده، یک قاشق غذاخوری از آن را در یک استکان سرکه و نصف استکان آب لیمو مخلوط کرده، خوب به هم بزنید. روزی چندین مرتبه روی جوش های صورت بمالید. برای از بین رفتن جای جوش های باید از گل شیراز حل شده در آب جوش و یک قاشق غذاخوری در نصف لیوان آب جوش صورت را ماساژ دهید. به جای جوش های بمالید)

نسخه برای جوان ماندن

جوانه گندم ۲۵۰گرم، نخود بوداده ۱۰۰گرم، مخمر جو ۲۵۰گرم، مغز گردو ۲۰۰گرم، رعشه برنج ۲۵۰گرم، فندق ۲۰۰ گرم.
همه را کوبیده روزانه با شیر یا ماست که کمی شکر روی آن ها پاشیده شده باشد، میل نماید حتی به جای یک وعده غذا هم می توان از آنها استفاده کرد.

نسخه برای جلوگیری از ترک خوردن و پوست پوست شدن لبها و یا پوست

بادام زمینی ۱۰۰گرم، تخم پیاز ۱۰ گرم، تخم ترب ۱۰گرم، تخم هویج ۱۰گرم، تخم کلم ۱۰گرم، تخم تره ۱۰گرم، مخمر آبجو ۲۰۰گرم، جوانه گندم ۲۰۰گرم، رعشه برنج ۱۰۰گرم، مغز بادام شیرین ۱۰۰گرم، مغز گردو ۱۰۰گرم
همه را نرم کوبیده؛ ۲۰۰گرم سویا و ۲۵۰گرم شکر مخلوط کرده روزانه از آن وعده ای ۲ قاشق غذاخوری استفاده شود.
ماسک گیاهی پوست صورت

نسخه مجرب برای درمان سالک

سقز ۲۵گرم، کندر ۲۵گرم، موم زنبور عسل ۱۰گرم، مردار سنگ ۱۵گرم، سرنج ۱۵گرم، روغن زیتون ۲۵۰گرم.
روغن را حرارت داده امام نجوشد. موقعی که خوب داغ شد سقز را کوبیده آهسته، آهسته در روغن های داغ شده حل کنید و بهم زنید. بعدأ موم را خرد کرده به روغن اضافه کنید. سپس کندر را کوبیده به تدریج اضافه نمایید. پس از آن مردار سنگ را که خیلی نرم ساییده اند به تدریج اضافه نمایید و در آخر سرنج را خیلی به آهستگی به روغن اضافه نموده و مرتبأ بهم زنید. باید توجه داشت که محلول یک دفعه به جوش نیاید. و الا تمام آن به صورت کف خارج می شود. حرارت را باید ادامه داد تا کم کم محلول قوام گیرد (سفت شود) و به صورت پماد در آید.

نسخه برای از بین بردن موهای زائد صورت

زرنیخ سرخ ۵ گرم، سیاه دانه ۱۰گرم، سیر ۵گرم
همه را نرم ساییده یک قاشق مرباخوری آن را در نصف لیوان سرکه (۱۲۵گرم) بجوشانید پس از کندن موها، جان آنها را با این داروهای ماساژ دهید (صبح و عصر با سر انگشتان) این عمل را چندین روز تکرار کنید.

نسخه برای درمان لک های صورت

آرد جو، آرد نخود، آرد باقالا از هر کدام ۵ گرم، تخم خربزه ۱۰گرم، نشاسته ۵گرم، کتیرا ۲گرم، همه را نرم ساییده یک قاشق غذاخوری در یک استکان بزرگ شیر با آب خیار خیسانده از پایین به طرف بالا ماساژ دهید. و این عمل را چندین مرتبه تکرار کنید. دو ساعت بعد صورت را بشویید. برای شستن صورت می توان از محلول گل شیراز که یک قاشق غذاخوری در یک لیوان آب جوشانده حل شده باشد، صورت را بشویید.

2305
0
 
8
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi