مورد علاقه ها 0

انواع سنگ های درمانی در طب سنتی

سنگ درمانی

سنگ درمانی

اعتقاد به نیروی فوق العاده سنگها باعث شده است که از این علم در شاخه های دیگر هم استفاده کنند. در مدیتیشن از سنگهای کریستالی کوارتز استفاده می کنند.
آنها معتقدند این سنگها در باز کردن چاکراه ها تأثیر بسیار بیشتری دارد. برای این کار تکه های کریستالی بزرگی از کوارتز را به صورت دایره می چینند و خودشان در وسط آن قرار می گیرند. سنگ ها به دنیای جادو و ماوراء الطبیعه نیز راه یافته اند.
سنگ درمانان معتقدند که عصای جادوگران قدیمی در سر خود و تکه سنگ بزرگی داشتند که این دو سنگ با تأثیری که روی هم داشتند قدرت چند برابری به صاحبانشان می دادند. امروزه نمونه هایی از این عصاها توسط درمانگران سنگ دوباره بازسازی شده و اگر بخواهید میتوانید یکی از آنها را برای خود تهیه کنید تا قدرت جادویی داشته باشید. حالا دیگر بسیاری از مراکز ماساژ با استفاده از سنگ های درمانگر این کار را انجام می دهند. ممکن است شما از تأثیرات سنگها چیزی ندانید اما تأثیر آنها را حتما حس خواهید کرد. برای هنرمندان زمرد می تواند در افزایش ادراكات شهودی مؤثر باشد و نبوغ هنری را افزایش می دهد.
اگر خلبان یا مهماندار هواپیما هستید و یا به علتی مدام در سفرهای هوایی هستید یا از سفر هوایی واهمه دارید، فیروزه که به سنگ جامی هم معروف است می تواند به شما احساس امنیتی بیشتر می دهد. باور کنید سنگ درمانی برای هر مشکلی چاره ای دارد. تا آنجا که این باور وجود دارد به گردن آویختن یا قوت قرمز، پیوندهای زناشویی را محکم تر می کند. برای اینکه عشق بین خود و آنکسی که دوستش دارید افزایش دهید گردنبندی از لاجورد به گردن بیاویزید، چون لاجورد عشق و دوستی را زیاد می کند.
سنگ های درمانگر

با سنگ ها سلامت باشید

بیشترین ارتباط سنگ درمانی امروز با علم پزشکی برقرار شده است. سنگها تاثیرات شگفت آوری بر جسم و روان می گذارند. اگر چه تأثیر دراز مدت سنگها بر انسان و دلایل علمی این تاثیرات هنوز در هاله ای ابهام و تردید است. کوارتز کریستال طبیعی و تسکین دهنده سیستم عصبی است این سنگ نیروهای اخلاگر محیط را از بین می برد و باعث آرامش انسان می شود. اگر یک کوارتز در اطاقی که در آن زندگی می کنید داشته باشید انرژی منفی را می گیرد و به شما آرامش میدهد. سنگ اونیکس اعتیاد را درمان می کند. کاهنان مصری استفاده از این سنگ ها را به معتادان توصیه می کردند. اونیکس از لحاظ روانی باعث هماهنگی روحی انسان می شود و دلگرمی به زندگی را افزایش میدهد این سنگ با بالا بردن خودباوری و اعتماد به نفس موجب درمان اعتیاد می شود.
 
مشاوره رایگان روابط جنسی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



برای درمان کسانی که تمایل به خودکشی دارند و دچار افسردگی هستند از سنگ کریستالی زردرنگ «سیترین» استفاده می شود. این سنگ ضد افسردگی و نگرانی است و عوارض دیابت را از بین می برد. علاوه بر اینها سوخت و ساز معمولی را هم افزایش می دهد، بنابراین استفاده از آن برای افراد چاق توصیه می شود. عقیق برای بیماریها و ناتوانیهای چشمی بسیار موثر است و همچنین دارویی تقویتی برای دستگاه های تولید مثل می باشد و در واقع از روح جدید حمایت می کند زیرا در دوران بارداری بسیار تأثیر بگیر است. اوپال از خانواده عقیق سنگی از کشور استرالیاست و این سنگ فشار خون را افزایش میدهد و افسردگی را از بین می برد به همین دلیل به طلسم خوشبختی، معروف است و طرفداران فراوانی دارد.
سنگ ها

تأثیر سنگهای بر علوم دیگر

در یونان و ایران باستان، به مردم توصیه می شد سنگها را در کیسه چرمی کوچک با خود حمل کنند به صورت گردنبند به گردن خود بیاویزند یا به صورت پودر یا معجون از راه خوراکی استفاده کنند تا به این وسیله از ارواح پلید، انواع بیماری های چشم زخمها و بلایا و فجایع در امان بمانند. ارسطو فیلسوف مشهور یونانی نیز از قدرت ویژه و منحصر به فرد سنگهای شفابخش صحبت کرده است.

تاریخچه سنگ درمانی

علم گمشده نامی است که سنگ درمان گران و گوهر شناسان بر علم ریشه شناسی، طبقه بندی و خواص درمانی سنگها گذاشته اند سنگ درمانی ریشه ای شش هزار ساله دارد. منابع مکتوب زیادی از سابقه آن در دست نیست. عالمان اصلی این علم کاهنان مصری و دانشمندان هندی و چینی بودهاند از ترس آنکه مبادا نسخه های جادویی این روش درمانی بدست اغیار بیافتد و حق انحصاری آنها از بین برود، منابع مکتوب را از میان برده اند. اکنون به غیر از اطلاعاتی مبهم، تکه تکه و ناقص از این روش درمانی چیز بیشتری در دست نیست اما بسیاری به این علم رو آورده اند تا آن را از نو بشناسند. این علم امروزه تحت نام (Gem therepuy) به عنوان یکی از رشته های طب مکمل معرفی و طبقه بندی می شود.
در ایران بزرگانی نظیر ابوعلی سینا خواجه نصیرالدین بیرونی از خواص سنگها آگاه بودند و برای درمان از آنها استفاده می کردند. با پیشرفت علم فیزیک، ان علم بیش از بیش مورد توجه و شناخت قرار گفته است و از صنعت تا درمان از آن استفاده میشود.
همچنین در بسیاری از روش های طبیعت درمانی و انرژی درمانی (ریک reiki) ویرانا از سنگها و کریستال استفاده میشود.
سنگ ها

چکیده بحث سنگ درمانی

اگر در پروازهای هوایی دچار ترس و دلهره میشوید، اگر آرامش خود را از دست دادهاید اگر میخواهید لاغر شوید، اگر کلیه و کبد، کمر و یا قسمتهای دیگر بدنتان درد می کند. سراغ سنگها بروید تا مشکلتان را به راحتی برطرف کنید. سنگها تأثیرات شگرفی بر شما و اطرافیان می گذارند. باور کنید برای هر مشکلی سنگ چاره گری پیدا می شود. در ایران هنوز به پدیده سنگها درمانی به شکل تفننی نگاه می شود. با این حال اولین کلینیک سنگ درمانی تهران توسط دکتر محمود ساعتچی راه اندازی شده است.

1136
1
 
7
دیدگاه ها
بابک :
درخواست اطلاعات بیشتر از سنگ درمانی
0
 
0
مدیریت سایت :
سلام دوست عزیز چشم در اسرع وقت اقدام میشه,سلام پوریا جان. متاسفانه شما اطلاعات بیشتری از خودتون به ما ارائه نکردید. در هر صورت پیشنهاد من این هست که شما باید مواد غذایی با طیف گرم و تر رو بیشتر مصرف کنین مثل سیب و انگور و از خوردن طیف گرم و خشک مثل زنجبیل و دارچین و فلفل و پیاز و ... خودداری کنین.تا دچار صفرای سوخته بیشتر نشین,سلام پوریا جان. متاسفانه شما اطلاعات بیشتری از خودتون به ما ارائه نکردید. در هر صورت پیشنهاد من این هست که شما باید مواد غذایی با طیف گرم و تر رو بیشتر مصرف کنین مثل سیب و انگور و از خوردن طیف گرم و خشک مثل زنجبیل و دارچین و فلفل و پیاز و ... خودداری کنین.تا دچار صفرای سوخته بیشتر نشین,سلام پوریا جان. متاسفانه شما اطلاعات بیشتری از خودتون به ما ارائه نکردید. در هر صورت پیشنهاد من این هست که شما باید مواد غذایی با طیف گرم و تر رو بیشتر مصرف کنین مثل سیب و انگور و از خوردن طیف گرم و خشک مثل زنجبیل و دارچین و فلفل و پیاز و ... خودداری کنین.تا دچار صفرای سوخته بیشتر نشین
0
 
0

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi