مورد علاقه ها 0

گیاهی معجزه آسا به نام شیرین بیان شیرین برای اروپایی ها و تلخ برای ما ایرانی ها

شیرین بیان

شیرین بیان ضد سرطان و زخم معده

به جرئت می گوییم که شیرین بیان یکی از معجزه های دارویی طبیعت است و برای درمان بسیاری از بیماری ها و حتی سرطان ها کاربرد دارد. حال آنکه این نعمت خدادادی در ایران جمع آوری و به قیمت اندکی صادر می شود و اروپایی ها بویژه آلمانی ها آن را تبدیل به انواع داروها کرده و با هزینه گزاف به ایران وارد می کنند.
امروزه خوردن آب عناب و کاهو بسیار خوب است، زیرا که خون را صاف می کند و از عید نوروز حجامت کردن هم برای این مردم بقدر ضرورت بسیار منفعت دارد. برای سرطان معده مرض سرطان معده و زخم معده را اطبای دنیا از معالجه آن و زخم معده عاجز می باشند ، در حالی که يك نسخه به عرض میرسانم که اگر دوای آنرا بقیمت جواهر خریداری کنید ارزش دارد ، در صورتی که بسیار ارزان و فراوان است، در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۳۲ در روزنامه (داد) شماره ۲۶۷۶ / ۲۶۷۵ شرح مفصلی از قول آلمانی ها نوشته، از خاصیت عجیب شیرین بیان که ریشه شیرین بیان را (اصل سوس) و خودشیرین بیان را(سوس) میگویند در صورتی که آلمانی ها بطور ناقص پی برده اند بخاصیت شیرین بیان و شرح مفصلی و خاصیت مفصل شیرین بیان را بنده بعرض می رسانم که بیدار شوید ببینید ملت ایران چه گوهر گرانبهائی دارا هستند که گوهر نامبرده در دست ملت ایران مطلوب المنفعت شده و ملت نجیب و بی اطلاع ایرانی را همه روزه فوج فوج بقبرستان میفرستد.
با دارا بودن چنین گوهر، باسم سرطان معده و سرطان ظاهر بدن و زخم معده و ورم را به هلاکت میرسانند که اول با حیله و تزویر مردم را با نواع امراض سخت مبتلا می کنند، بعد که مبتلا شدند اطباء امروزه نه مرض را می شناسند و نه می توانند معالجه موفق بنمایند که مریض بدبخت از چنین مرض مهلك نجات بیابد ، حالیه مقداری از مطلب روز نامه را بعرض می رسانم:

گیاه «شیرین بیان» زخم معده را در سه یا چهار ماه معالجه می کند

اطباء آلمان و هلند از خاصیت عجیب شیرین بیان برای معالجه زخم معده حيران شده اند .
ایرانیها و یونانیها در قدیم برای گیاه شیرین بیان، قائل بخاصیت زیادی بوده اند دکتر رورس هلندی برای اینکه بداند این داروی عجیب چیست ، که مرض زخم معده را که تمام اطبای دنیا از معالجه آن عاجز هستند ، معالجه میکند. از عطاری که زخم معده را با گیاه معالجه مینمود ، سؤال کرد و گفت من باور نمیکنم که گیاه نامبرده زخم معده را معالجه کند ، عطار جواب داد : امتحان کن .
دکتر رورس پرسید : چگونه عمل می کنی ؟ عطار گفت ریشه شیرین بیان را میکوبم بعد در ظرفی میجوشانم پس از اینکه شیره غلیظی بدست آمد پنجاه گرم از شیره نامبرده را جدا می کنم و در آب می ریزم و يك نوع شربت می شود ، به مریض میگویم هر روز قبل از غذا يك جرعه از آن شربت را بخورد ، ولی چون براثر خوردن این دارو ادرار مریض کم می شود و میزان فشار خون مريض بالامي رود بهتر این است که از خوردن نمك خودداری کند .
دکتر رورس ، شروع کرد مریض های مبتلا به زخم معده و سرطان معده را با شیرین بیان که بقول اروپاییها (رکلیس) می گویند معالجه نموده بعد از دوازده هفته بطور وضوح علائم بهبودی زخم معده و كوچك شدن سرطان معده را، در فیلم عکس برداری از داخل بدن دید . و می نویسد که ریشه (شیرین بیان) صدها بلکه هزارها سال است که از طرف مردم شناخته شده و در ایران و یونان قدیم و لشگریان اسکندر وقتی به آسيا آمدند در جنگها مقداری از ریشه (شیرین بیان) با خود حمل میکردند و در بیابانی که آب نبوده مقداری ریشه شیرین بیان در دهان می گذاشته اند و می جویدند تشنگی آنها فرو می نشست.
 
مشاوره رایگان روابط جنسی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



حالیه(شیرین بیان) یکی از بزرگترین دواهای معالجه مرض سرطان و معده وزخم معده شده و در روز نامه(داد) شماره ۳۶۷۶ مینویسد: امروز در آلمان و هلند مشغول ساختن دوای زخم معده و علف (شیرین بیان) هستند و آنرا بشكل (قرص) می فروشند ومريض را با قرص نامبرده معالجه می کنند ، بدون اینکه مریض را بخواباتندکه مجبور بشوند از کسب و کار باز شوند و مینویسد (شاهراه بزرگی را بروی نوع بشر گشوده و هرگاه معالات علمای آلمان و هلند و جای دیگر راجع بدوای شیرین بیان تکمیل شود – می توان امیدوار بود که مرض موذی زخم معده که هزاران سال دوا نداشت ، بکلی بر بیفتد و بشر از این بیماری خطر ناك رهائی یابد حالیه بنده بطور تکمیل خاصیت عجیب شیرین بیان را بعرض می رسانم :
شیرین بیان

شرح خاصیت شیرین بیان و ریشه شیرین بیان (یعنی سوس)

به زبان شیرازی (مهلك) به زبان اصفهانی (مژو) به زبان ترکی شیرین بیان (شيرين بان) ریشه آنرا (اصل سوس) و بیخ مهلك می گویند به زبان فرنگی (کلیسر بزه) می گویند.
شیرین بیان نباتی است که در بیشتر بلاد می روید و نبات آن بر روی زمین پهن می شود و می چسبد بر آن و در مکانیکه سبز شده ، بدشواری بر طرف می شود و غلظت و ضخامت آن از يك انگشت تا بقدر قبضه و زیادتر می شود.
رنگ گل شیرین بیان ما بين قرمزی و آبی می باشد و بیشتر زردرنگی است و ریشه آن بلند و پوست ریشه آن سیاه رنگی است و مغز ریشه آن زرد است. تلخ است و يك رقم شیرین است و ریشه آن را که (اصل سوس) می گویند استعمال می شود، تلخ آن سم است. و می گویند که مار (شیرین بیان) را دوست می دارد و خودش را میمالد بر علف نامبرده ، لذا نباید این علف (زهر) آلوده شده باشد باید (اصل سوس) را پوست بکنند و مغز ریشه (اصل سوس) را استعمال کنند و بهترین شیرین بیان آنست که شیرین کم ریشه زرد متوسط در غلظت و باریکی باشد و قوت آن تا ده سال باقی می ماند و بعد فاسد می شود، طبیعت گرم در آن درجه دوم و خشك در درجه اول می باشد و بعضی گرم در اول و بعضی معتدل در رطوبت و پیوسته می دانند، خاصیت آن منضج اخلاط غليظ و مرکبه و مسکن تشنگی و التهاب معده خصوص نقوع آن یعنی (خیس کرده که نمالیده باشند و بخورند و نرم کنند سینه و حلق و در عطشی که از رطوبت تولید شده باشد چندان نفعی ندارد و مسهل رطوبت و غاسل اعضای باطنی اعضای باطن بدن را شستشو می دهد و معده را پاك و سالم می کند و وقتی که معده پاك و سالم شد، تمام اعضای بدن سالم است و هیچ مرضی در وجود شخص موجود نیست. مقوی اعصاب و علل رباح (بادها) و مدر بول و حیض وجهت و خشونت سینه و سوزشان و حلق و نیکوئی آواز و تنگی نفس و علل ریه و کبد و مثانه و التهاب معده و سوزش بول و امراض دماغی (مخ) و عصبانی و امراض طحال (سپرز) و بواسیر و تبهای کهنه و انواع سرفه باستثنای سرفه از اخلاط غلیظ زجاجیه که در آن ضعیف است.
بطور مداوم خوردن هر روز ۸ نخود( نیم درم) با چهار نخود شکر و رازیانه و بادیان نافع است برای جلای مجاری بدن و نیکوئی رنگ صورت و طرد ریاح (برطرف شدن بادها ) و نفخ و تبهای کهنه و اکثر امراض مانند صداع دردسر وشفيقه ، تاریکی چشم و باعث جلای آنست ، خصوص که از اول حمل تا اول برج سرطان بخورند.
و از برای قولنج که از سردی باشد مجرب است، قی کردن بجوشانده اصل سوس خارج کننده رطوبت است، اگر تمام رطوبت دفع نشود و چیزی باقی بماند با مسهل با به ادرار دفع می کند.
داخل کردن اصل سوس دره سهالات جوشانده و همچنین در دوای كبد سمك می باشد بر طبیعت و دافع ضرر انها است به سبب لزوجتي که دارد و اكتحال یعنی اصل سوس را بسایند مثل غبار نرم بشود و با میل در چشم بکشند برای جلدی بیاض لك سفید چشم و تقویت باصره ودفع زردی چشم نافع است .
اصل سوس با آب بر (مو) بمالند برای (موخوره) یعنی داء الثعلب با تکرار عمل مفید است.
ضماد برگ تازه شیرین بیان برای بد بوئی زیر بغل و میان انگشتان پا مجرب است. اصل سوس برای گرده (کليه) وسپرز (طحال) ضرر دارد

10256
0
 
11
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi