مورد علاقه ها 0

درمان صد در صد انواع سردرد و ضعف اعصاب

سردرد و میگرن و مشکلات عصبی

 

١- بخور برای درمان سینوزیت

آویشن، تخم گیشنیز، کاجو، برگ اکالیپتوس، بابونه، کلیه مواد را با هم مخلوط کرده روزی ۲ مرتبه بخورید.

۲- درمان و معالجه ی دردهای شدید سر و بدن با اسطوخودوس

جهت درمان کسی که دچار سردرد به همراه تب و لرز زیاد شده اسطو خودوس را شانده و آب آن را صاف نموده و در نصف لیوان گلاب تازه بریزید و به بیماران بدهید و سپس چند قطره از روغن اسطو خودوس معطر را در بینی او بچکانید.

۳- درمان و برطرف کردن سردردهای کهنه با بابونه

چکاندن روغن بابونه شیرازی معطر در بینی و مالیدن آن به پیشانی جهت رفع سردرد میگرن و مفید است.

۴- درمان و تسکین سردرد و میگرن با جوشاندن گل بنفشه

۵۰ گرم بنفشه ی خشک را در یک لیتر آب سرد بریزید و ظرف محتوی آن را روی آتش بگذارید تا بجوش آید سپس آتش را خاموش کنید و پانزده دقیقه بگذارید دم بکشید و آنرا با عسل خالص طبیعی شیرین نموده و روزی سه تا پنج فنجان از آن بنوشید. اگر میگرن داشته باشید خواهید دید با مصرف جوشانده گل بنفشه درد میگرن شما تسکین خواهد یافت.

۵- درمان و رفع سردردهای مزمن و میگرن با دم کرده سنبل الطیب

دمکرده سنبل الطیب را قبل از صبحانه و ناهار و شام بنوشید این دمکرده سردردهای شدید از جمله میگرن را شفا می دهد. برای تهیه دمکردهای سنبل الطيب شصت تا صد گرم ریشه ی خشک آنرا در یک لیتر آب جوش بریزید و دم کنید . و ۱۵ ساعت به حال خود واگذارید و بعد آنرا صاف کنید و بنوشید.

6- میگرن درد نصف سر

کسانی که مبتلا به میگرن هستند یا شبها خواب راحتی ندارند یا مبتلا به زکام مغزی شده اند یا تشنج صورت دارند در این موارد یک قاشق دسرخوری از گیاه خشک مرزنگوش را در یک لیوان آبجوش ده دقیقه دمکرده روزی ۲ تا ۳ فنجان از آنرا بنوشید.
تخم کاسنی را بکوبند با گلاب بیامیزند و بر سر نهند، بهبودی حاصل نماید. ضمادی که از پیاز خام رنده شده درست می کنید اگر بر روی پیشانی بگذارید سردردهای شدید نیمه سر و سردردهای عصبی را آرام می کند.
کسانی که به سر دردهایی که با گريپ همراه دچار می شوند باید بعد از هرغذا دو فنجان دمکرده ۲۰ تا ۳۰ گرم گل بابونه را که ۳۰ دقیقه در یک لیتر آبجوش دمکرده اند مصرف نمایند. ولیکن بانوان آبستن از مصرف آن خودداری نمایند.
-اگر درد سر وسط باشد: دلیل بر غلبه حرارت است معالجه اش پارچه ی کتان را بر روغن گل سرخ و سرکه و یا شیر دختر تر کند بر سر گذراند و مالیدن سرکه و نمک و همچنین مالیدن پوست نارنج و سرکه بسیار مفید است.

 

مشاوره رایگان روابط جنسی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.





7-اگر دردسر در پیش سر باشد

علامتی سرخی رنگ و شیرینی دهان و از غلبه خون می باشد گلاب و قند و آب لیمو شربت کند و میل کند و آب آلو و تمر هندی مفید است و ظهر شربت عناب و گشنیز و شام آش عدس میل کند.
- اگر از سودا باشد: علامتش گرفتگی رنگ است مایل به سیاهی شربت افتمون و هلیله سیاه میل کنید.
اگر از غلبه صفرا باشد:علامت آن تلخی دهن و زردی رنگ صورت و زردی بول باشد مندل با آب گشنیز بمالد و گل نیلوفر بو کند و تمر هندی و آلو بخارا و خیار ترش و شربت نارنج هر کدام موجود باشد میل کند، غذا، آش کشک یا آش جو میل کند و روغن بنفشه و بادام بمالد و نمک بر کف پا بمالد.

8- اگر پشت سر درد کند

علامتش سفیدی رنگ و و بیماری آب دهی آن از بلغم باشد مربای هلیله میل کند غذا آش با گوشت بچه کبوتر میل کند و سکنجبین با آب ترب بخورد و قی کند بعد با آب شبت میل کند و حمام برود.

9- اگر درد سر از آفتاب باشد

گل ختمی و لعاب اسفرزه بمالند.


سردرد


10- اگر از حمام باشد

شربت غوره یا شربت لیمو میل کند.

11- رفع سردرد شدید

سرکه را داخل قهوه کند میل کند. برای درد سر کهنه ی قدیمی مرمکی را در آفتاب حل کند بمالد.

12- اگر از سرما باشد

مرمکی با روغن زیتون یا کنجد حل کند و بمالد.

13- اگر درد سر شقيقه باشد

اکلیل الملک کوبیده با آب خیس کند خمیر کند. کاهو را با سرکه میل کند برای درد سر و اشتهای غذایی نافع است. آب کاهو با روغن گل سرخ جهت صراع ها مفید است که بر پیشانی بمالد. چکانیدن روغن بنفشه درد سر را زایل دماغ را با صلاح می آورد و همچنین روغن زیتون و کنجد.

14- سرگیجه

اسطوخودوس در مورد معالجه ی رعشه ی اعضاء بدن، سرگیجه، انواع درد سر بصورت دمکرده که مقدار آن سی تا پنجاه گرم در یک لیتر آب باشد روزی ۳ بار هر دفعه یک فنجان میل کند. سنبله و دانه های گل فندق درمان سرگیجه می باشند.

15- بخور برای آرام کردن اعصاب، مسکن میگرن و سینوزیت

جوهر نعناء، تخم گشنیز، کاجو، اکالیپتوس، آویشن، بابونه، کاکوتی، قهوه نسابیده، سیاه دانه، کل این مواد را با هم مخلوط کرده و آسیاب می کنید تا کاملا نرم شود و در موقع سر درد به اندازه نصف بند انگشت کوچک از پودر را در 1 ليوان آب جوش می ریزند و بو می کشید این کار را تا زمانی انجام می دهید که دیگر بوی ندهد و بعد از چند لحظه سردردتان تمام میشود.

16- درمان سینوزیت با عسل

جوشانده گیاه مامیران را با کمی انگبین مخلوط نموده و بینی را شستشو دهید.

17- عصبانیت بچه ها

دهکده ی شکوفه بلوط به مقدار یک گرم در یک فنجان آب عصبانیت بچه های خشمگین را آرام می کند. هسته هلو را می کوبند آنرا به شکل ضماد در نور الژی بکار می برند. دم کرده خرفه به مقدار ۲۵ گرم آن را در یک لیتر آب برای رفع بی خوابی و عصبانیت بسیار مفید است.

18- درد اعصاب

دمکردهی ۱۵ گرم گل برنجاسف یا بومادران انواع نورالژی درد اعصاب را تسکین میدهد. مصرف دمکرده چای برای کسانی که مبتلا بر اختلال اعصاب هستند مضر است.بی خوابی و اضطراب و عصبانیت را زیاد می کند و باعث لاغری هم می شود. نارنگی دارای برم بیشتر از پرتقال است مسکن خوبی است برای سلسله اعصاب، محصول بم ایران برم کافی دارد با غذای شب بخورید خواب راحتی خواهید داشت. برای آرامش اعصاب و رفع خستگی عصبی ۲۰ تا ۳۰ گرم بابونه را مدت ۱۰ دقیقه در یک لیتر آب دمکرده بعد از هر غذای اصلی ۲ فنجان مصرف کنید.
خانم های حامله و مخصوصا تازه آبستن باید از مصرف آن خودداری کنند.
مقدار ۲۰ تا ۴۰ گرم باد آور را در یک لیتر آبجوش دم کنند قبل از هرغذا ۲ یا سه قاشق سوپخوری میل کنید. انگور برای فشار اعصاب مفید است.آب هویج مسکن اعصاب است.

19- نسخه عصبانیت و بی خوابی

برگ سنوبر ۲۰گرم، برگ اکلیل الملک ۲۰گرم، کاکوتی ۲۰گرم، ریشه سنبل الطیب ۲۰گرم، گل سرخ ولیک ۱۰ گرم، ۲ قاشق سوپخوری از این گیاه را در یک لیوان آب ۲دقیقه بجوشانند و ۵دقیقه هم دم کنند هر روز ۲ فنجان از آن را بین غذا و شب هنگام خواب بنوشند و هشت روز متوالی و یک روز در میان کروز آنرا ادامه دهید .


سردرد



20- نسخه زود رنجی مغز و اعصاب

بادرنجوبه ۱۰۰ گرم هر روز صبح یک قاشق غذاخوری از آن را با لیوان آب دم کرده و بجوشد. قبل از هر غذا دو استكان میل نمایید، باز از ۱۰۰ گرم اسطوخودوس استفاده نمایید. عرق یونجه و عرق گل پر برای این بیماران مفید می باشد. می توان از هر یک از عرقها روزانه صبح و ظهر و شب نصف استکان مصرف نمود.

21- نسخه برای درمان خشکیهای دائم

بهارنارنج ۱۰گرم، بادرنجوبه ۱۵گرم، مرزنجوش ۱۰ گرم، نعنا خشک ۱۵گرم، پونه10گرم، گل گاو زبان ۱۵ گرم، اسطوخودوس ۱۵گرم، سنبل الطیب ۱۵گرم، ۲ قاشق غذاخوری، در دو لیوان آب دم کرده کمی بجوشد قبل از هر غذا دو استکان میل نماید.

22- نسخه ضد بی خوابی

۵ گرم اسطوخودوس را نرم سایید نصف آن را در یک لیوان شیر و نصف استکان شکر حل کرده موقع خواب میل نمایند. معتقدند که خوردن یک لیوان ماست شبها موقع خواب برای رفع بی خوابی مؤثر است.

23- نسخه برای درمان سینوزیت

بادرنجویه ۱۵گرم، تخم گشنیز ۱۰ گرم، اسطوخودوس ۱۵گرم، مرزنجوش ۱۵گرم گل ارونه ۱۵ گرم، یک قاشق از این داروها را در دو لیوان آب کمی بجوشانند بعضی از جوشاندن قبل از هر غذا دو استکان میل نمایند.

24- نسخه برای درمان افسردگی

۲۵۰گرم شکر تیغال را نرم کوبیده به صورت پودر در آورده، هر دفعه یک قاشق غذاخوری از آن استفاده نمایید.

25- نسخه برای درمان افسردگی و ابهام فکری

مخمر جو ۱۰۰گرم، جوانه گندم ۱۰۰گرم، شلتوک برنج ۱۰۰گرم، مغز پسته ۵۰گرم،
مغز فندق ۵۰گرم، مغز بادام زمینی ۵۰گرم، تخم پیاز ۵۰گرم، تخم كلم ۲۰گرم، تخم ترب 15 کرم، تخم تره ۱۵گرم، تخم هویج ۳۰ گرم، نارگیل ۱۰۰گرم، همه را نرم کوبیده با ۱۵۰ گرم شکر مخلوط کرده، سپس یک کیلو عسل به آنها اضافه کرده، خوب مخلوط کنید. هر وعده ۲ قاشق غذاخوری میل کنید.


6296
0
 
7
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi