مورد علاقه ها 0

از افرادی که دائم در حال گله و شکایت هستند دوری کنید

خوش شانسی

انقدر نق نزنید

شما قادر به خلق خوش شانسی برای خودتان هستید. شما ممکن است این گفته را شنیده باشید که شانس یعنی وقتی فرصتی عالی برایمان مهیا می شود با آمادگی با آن روبه رو شویم. من قبول دارم. من اغلب شنیده ام افراد در مورد این صحبت می کنند که چقدر فلانی و فلانی خوش شانس هستند گویی میخواهند تأکید کنند که آنها خودشان خوش شانس نیستند. من فکر می کنم اتفاقی که در حقیقت رخ می دهد این است که افراد شکوه گر خودشان را به سمت شانس سوق نمی دهند. اگر میخواهید فردی خوش شانس باشید برای چیزی بزرگ آماده شوید. مطمئناً، جذاب تر است که فیلمی را تماشا کنید اما تا وقتی وارد صنعت فیلم سازی نشوید این بهترین استفاده از زمانتان نخواهد بود. توسعه ی استعداد نیازمند کار و تلاش است و کار و تلاش شانس را به وجود می آورد. داشتن این نگرش در برابر موفقیت راهی بزرگ برای این است که خودتان را در مسیری مسرت بخش در زندگی قرار دهید.

خوش شانسی

همه می گویند صحبت کردن درباره ی نگرانی ها و بیرون ریختن آنها کاری سالم است. تا حدودی بله اما در حد اغراق آمیز نه. من اخیراً مقاله ای در مورد این خواندم که چگونه شکوه و شکایت بدون انجام کاری در مورد آن در حقیقت برای سلامت جسمی و روانی مضر است.
آن قدر بر روی یک مشکل تمرکز نکنید که قبل از اینکه بتوانید حتی راه حلی بیابید خودتان را خسته کرده باشید این کار اصلاً معنا ندارد. این کار نیازمند قدرت ذهنی و انرژی است که بخواهید مثبت و خلاقانه بیاندیشید و اینکه دیدی مثبت و خلاقانه داشته باشید. منفی نگری راهی آسان و برای افراد تنبل مناسب است. از قدرت ذهن خود برای تمرکز بر موارد مثبت و راه حل ها بهره ببرید و طرح ذهنی خودتان کمک خواهد کرد تا شانس خود را به وجود آورید. شکسپیر در گفته ای معرف از امپراطور فولیس این گونه بیان می کند: عیب در ستارگان ما نیست بروتوس ،عزیز بلکه در خودمان است. این یک پیام روشن .است ما در مقابل خودمان مسئولیت داریم ما در قبال شانس خودمان مسئولیت داریم چه فکر قدرت بخشی! اگر شما مسئولیت را به عنوان یک معامله با فردی ولگرد و مفت خور ببینید، آنگاه نمی توانید ببینید که در واقع این مسئولیت چیست.

خوش شانسی


یک فرصت بزرگ

اجازه بدهید بگوییم شما امروز با تعدادی چالش بزرگ روبه رو هستید. من می توانم همین حالا بگویم که شما همراهان زیادی دارید. چیزی که که دائم شما را از جمعیت شکوه گر جدا می کند این است که چگونه به موقعیتتان نگاه کنید. اگر شما باور داشته باشید که تحت کنترل آن هستید و این گونه نیز باشد، خواهید دانست که در زمان نیاز به کمک در حقیقت به سراغ چه کسی بروید. شما میتوانید بزرگ ترین کشف خودتان برای موفقیت شانس قدرت و خوشبختی به شمار آیید.
 
مشاوره رایگان روابط جنسی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



وقتی من با چالش های مالی بزرگی در دهه ی ۱۹۹۰، روبه رو شدم، آن قدر بالغ شده بودم که مسئولیت آن را بر عهده بگیرم و بدانم که این مشكل من است. من می دانستم هیچ فایده ندارد که بخواهم افراد دیگر را مورد سرزنش قرار دهم. این کار به نوعی هدر دادن زمان است ضرری که من دوست ندارم. زمان چیزی است که جایگزینی ندارد. اگر متوجه شدید و در حال سرزنش دیگران هستید هر چه سریعتر خودتان را از این وضعیت خارج کنید.


شانس


اجازه دهید شانس و اقبال در زندگیتان سایه افکند. هیچ کس نمی تواند این کار را برای شما انجام دهد. به محض اینکه متوجه شدید باید برای خودتان شانسی را به وجود آورید. فکرتان را به کار خواهید انداخت و همه چیز را به شیوه ای جدید خواهید دید. بنابراین سخت کار کنید لذت ببرید و از شانس خود بهرمند شوید.


برگرفته از نوشته های دونالد ترامپ

538
0
 
11
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi