مورد علاقه ها 0

دلایل عدم تمایل به رابطه جنسی و به ارگاسم نرسیدن در زنان

ارگاسم نشدن زنان

مقصود از اصطلاح طب جنسی چیست؟

اگرچه برداشت های متفاوت و گوناگونی از این اصطلاح طب جنسی در بین کارشناسان و صاحب نظران رایج است برای مثال این اصطلاح فورا ذهن برخی از اشخاص را متوجه روان درمانی می کند که براساس این رویکرد درمانگر جهت علاج مشکلات و نارسایی های ارتباطی و جنسی فرد متوسل به کاوش و ارزیابی چگونگی تربیت و باورهای جنسی فرد می شود. این در حالی است که دسته ای دیگر از صاحب نظران بر این باورند که مقصود از این اصطلاح درمان و علاج مشکلات و نارسایی های جنسی از طریق تشخیص و درمان پزشکی صرف است اما در قیاس با دو رویکرد فوق به نظر می رسد که نگرش ما در مرکز سلامت و پویایی جنسی واقع در ساحل نوبندر ایالت کالیفرنیا جامع تر و زندگی محورتر از دو رویکرد فوق باشد چون ما در این مرکز پژوهشی با استفاده از روشهای ،فیزیکی ،پزشکی روانشناختی و جراحی اقدام به تشخیص و درمان مشکلات جنسی زن و مرد می کنیم تا بدین وسیله هر چه بیشتر نشاط و پویایی جنسی را به زن و مرد اهداء کنیم لازم به ذکر است که اگرچه طب جنسی هنوز به عنوان یک رشته علمی به رسمیت شناخته نشده است با این همه شواهد بسیاری حکایت از رسمی شدن این رشته علمی دارد چون نارسایی های جنسی روانی و فیزیکی در بین زن و مرد بسیار شایع و رایج است.


ارضا نشدن زنان

اختلالات جنسی زنان

همانطور که گفته شد متأسفانه زن و مرد از اختلالات بیشماری رنج می برند که از جمله آنها در مردان می توان به مشکلات نعوظ، انزال زودرس و در زنان به فقدان ارگاسم اوج لذت جنسی، مقاربت دردناک، سرد مزاجی و غیره اشاره کرد که این مشکلات نه تنها اثر منفی بر روی پویایی شخصی برجای می گذارد بلکه سبب تعارضات و تلاطمات ارتباطی و زوجی نیز می شود لذا بدین علت است که فرد باید تا سرحد امکان درصدد علاج مشکلات جنسی اش برآید. خوشبختانه امروزه پزشکی جنسی به سادگی از پس این مهم بر می آید اگرچه متأسفانه برخی از دردمندان و مشکل زدگان از پس تأمین هزینه های این نوع درمان برنمی آیند و نیاز به همراهی دست اندرکاران امور سلامت محور جامعه دارند. لازم به ذکر است که مشکلات جنسی فارغ از کیفیات، قومی نژادی فرهنگی و اعتقادی است.

عدم تمایل جنسی زنان

دلایل عدم تمایل به رابطه جنسی و ارگاسم در زنان

براساس کتاب جامع راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانی مشکلات جنسی زنان در مقوله هایی چون بیمیلی و کاستی میل، جنسی، مشکلات برانگیزشی و ارگاسمی و دردهای مقاربتی نمود می یابد. در بین این چهار نارسایی به نظر می رسد که کاستی میل جنسی به علت، فقدان خیال پردازی های جنسی در زنان از شیوع بیشتری برخوردار باشد چون معمولاً زنان از نارسایی شور جنسی گلایه می کنند.

 

مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



مشکل دیگر رایج در بین زنان نارسایی برانگیزش و تحریک شدگی است که به واسطه این مشکل فرد از دو لازمه اصلی به سرانجام رساندن این فرایند یعنی لیزی و لغزندگی واژن و تورم و آماس اندام های جنسی محروم می شود که این مشکل خود ناشی از نارسایی های ذهنی و مشکلات فیزیکی چون آسیب عصبی و کمبود هورمون استروژن می شود. روشن است که درگیری با این مشکل به طور خودکار فرد و طرف ارتباطیش را درگیر ناراحتی و سرخوردگی می کند. همینطور براساس این مرجع آماری و تشخیصی، سومین مشکل رایج در بین زنان مشکلات ارگاسمی دایمی و دوره ای است.
و بالاخره در مرتبه چهارم مشکلات مرتبط با دردهای مقاربتی چون واژنیسم، اسپاسم غیرارادی ثلث بیرونی مهبل و دیسپارونی مقاربت دردناک قرار دارد که این مشکلات فیزیکی مانع از تجربه شدن ارگاسم در جریان نزدیکی می.شود، متأسفانه مشکل ارتباطی زنان به موارد مذکور در فوق منحصر نشده بلکه مشکل اصلی زنان در یک رابطه زناشویی عدم تعادل میل نمایی زن و مرد است. بدین معنی که در این رابطه معمولاً زنان از میل نمایی افراطی مردان گلایه و شکایت میکنند روشن است که در این شرایط ابتلای به دردهای مقاربتی و سایر نارسایی های جنسی می تواند به این تعارضات و تلاطمات دامن بزند.


ارگاسم نشدن

چرا برخی زنان از ارتباط جنسی فراری اند؟

همانطور که از نام این اصطلاح بر می آید این امر دلالت بر رابطه جنسی گریزی فرد دارد که این امر می تواند سازگاری کلی زن و شوهر را مخدوش کرده و پیامد آن ارکان ازدواج را متزلزل کند به هر شکل ابتلای به این اختلال بیانگر این است که فرد از برقرار ساختن رابطه جنسی هراس داشته و این هراس معمولاً ناشی از تجارب پیشین فرد، سرخوردگی های جنسی و خشونت و تعرض و استرس ارتباطی می شود که فرد جهت فرار از این موقعیت متوسل به راهکارهای گریزگرایانه و دوری جویانه می شود که از جمله این راهکارهای نجات بخش می توان به سفر رفتن های طولانی، تغییر چرخه و الگوی خواب، بی توجهی به بهداشت و آراستگی ،شخصی ،کارزدگی، اعتیاد به مواد مخدر و گریزگاه هایی از این دست اشاره کرد و چون اکثر این دردمندان متعلق به جنس مونث هستند و چون سرخوردگی های جنسی در زناشویی می تواند روند زوال و فروپاشی ازدواج را تسریع کند این واقعیت تلخ طلب می کند که فرد تا سرحد امکان این مشکلش را علاج کند درمان این مشکل نیز عمدتاً در گروی تجربه کردن ارگاسم در جریان نزدیکی است.
لازم به ذکر است که گریزگرایی نزدیکی محور تنها منحصر به اتخاذ راهکارهای ساده ای از نوع فوق نشده بلکه در حالات حاد و شدید به باور صاحب نظری چون پاتریک کارنس فرد بیمار (مشکل زده)جهت فرار از ارتباط جنسی به راهکارهای خطرناکی چون ضرب و جرح خویشتن (خودزنی) خودزخمی و بدشکل سازی و اقداماتی از این دست متوسل می شود تا بدین وسیله خود را از جذابیت های فیزیکی محروم سازد. لازم به ذکر است که این شکل ارتباط گریزی امری بسیار خطرناک بوده و فرد جهت درمان این بیماری باید به پزشکان متخصص و درمانگران پیشه کار مراجعه کند.

فواید رابطه جنسی

فواید رابطه جنسی

از طرف دیگر هورمون های جنسی نه تنها به عنوان سدی بزرگ در برابر افسردگی اضطراب و خودکشی عمل می کند بلکه در عین حال با تقویت سیستم ایمنی بدین وسیله زمینه ساز عمر طولانی تر فرد می شود. مطلب بسیار مهم دیگری که در این رابطه باید همواره آویزه گوش زنان ارگاسم خواه اوج لذت جنسی طلب باشد این است که از آنجا که تجربه کردن ارگاسم سبب آزاد شدن دو هورمون اوکسی توسین و DHEA می شود این هورمونها مانع از تبدیل شدن سلول های سرطانی سینه به تومور می شود و این در حالی است که کارکرد طبیعی جنسی به طور خودکار اسباب پویایی، روانی فیزیکی و روانشناختی فرد را فراهم آورده و او را به سوی خودشکوفایی و خودپذیری هرچه بیشتر سوق می دهد. پس هرگز در این رابطه از ذهن مشغولی زندگی بخش غافل نشوید.

رابطه جنسی چقدر کالری می سوزاند؟

در همین راستا لازم میبینم به واقعیاتی اشاره کنم تا بدین وسیله هرچه بیشتر مفهوم پزشکی جنسی برای صاحب نظران تأمل برانگیز شود و آن این واقعیت است که یک رابطه جنسی، سبب سوخت ۲۰۰ کالری دریافتی می شود که برابر با نیم ساعت ورزش دوی نرم است به زبان ساده تر عمل جنسی یک نوع فعالیت هوازی است که این فعالیت و تحرک سبب بهبود کارکرد سیستم قلبی و عروقی فرد می شود.

268
0
 
18
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi