مورد علاقه ها 0

آقایان با مصرف این گیاهان آلت تناسلی خود را بزرگ و به نعوظ صد در صد برسانند

نعوظ آلت تناسلی



مشکلات نعوظ آلت تناسلی مردان

تا چند سال پیش، پزشکان و روان شناسان بر این گمان بودند که ۹۰ درصد مشکلات نعوظ در مردان منشأ روانی و نیاز به تحریک توسط شریک جنسی دارد. امروزه صاحب نظران معتقدند که ناتوانی در نعوظ علل جسمانی هم دارد: انسداد سرخرگ ها، مصرف الکل یا مواد مخدر، بیماری دیابت، آسیب دیدگی های لگن، کمبود خواب، سیگار کشیدن، یا عمل جراحی پروستات.
ولی یک مرد از کجا بداند اختلال نعوظ او جسمانی است با روانی؟
دکتر اندرو ویل، استاد دانشگاه آریزونا و نویسنده کتاب سلامت طبیعی، داروی طبیعی، آزمون تمبر پستی را توصیه می کند. این آزمون بر اساس کارکرد درست آلت تناسلی و نعوظ خود به خود آن در هنگام خواب شبانه است.
برای انجام این آزمون، نواری کاغذی مخصوص شبیه به تمبرهای پستی را پیش از خواب به دور آلت تناسلی می بندند. هنگام صبح، اگر نوار سالم مانده باشد، نشان دهنده آن است که در طول شب نعوظی رخ نداده است، و احتمالا مشکلی جسمانی در کار است، از طرف دیگر، نعوظ به هنگام خواب شبانه نوار کاغذی را از محل سوراخهای آن پاره کرده و معلوم می شود کارکرد آلت تناسلی طبیعی است، و مشکل ریشه روانی دارد. نتیجه این آزمون قاطع نیست، ولی برای شروع مناسب است. و گام منطقی بعدی مراجعه به پزشک و مشاوره با اوست. ناتوانی جنسی روی ندادن نعوظ یا کوتاه بودن مدت آن برای انجام آمیزش جنسی و انزال است. بسیاری از مردان به نوعی ناتوانی جنسی مبتلا هستند و بسیاری از آنها هم درمان شده اند برخی دارو مصرف می کنند و عده ای از روش های دیگر بهره می گیرند. جدید ترین رویکرد تزریق هورمون پروستاگلاندین E زیر نظر پزشک است.

گیاهان دارویی برای مشکلات نعوظ آلت تناسلی

قبل از این که درمان دارویی انجام دهید، بد نیست روش های گیاهی را هم امتحان کنید،

باقلا

گفته می شود مصرف باقلا شهوت جنسی شاعر باستانی روم، کیکرو، را برانگیخته است. باقلا غنی ترین منبع ترکیب L دو پا است که اغلب برای درمان بیماری پارکینسون مصرف می شود. مقادیر زیاد L دو پا باعث نعوظ غیر طبیعی و مداوم آلت تناسلی می شود که بدون تمایل و هوس آمیزش جنسی است.
من مصرف مقدار زیاد L دو پا را توصیه نمی کنم، ولی می توانید از طریق خوردن باقلا به اندازه کافی مشکل نعوظ را برطرف کنید. باقلا از زمان های قدیم به عنوان محرک جنسی شناخته شده است، من فکر می کنم خوردن یک وعده بزرگ ۲۵۰ تا ۵۰۰ گرمی باقلا به اندازه کافی برای آمیزش لذتبخش Lدو پا به بدن می رساند.
اگر خوردن باقلا را مؤثر یافتید، می توانید جوانه آن را هم امتحان کنید، چون Lدو پای بیشتری دارد.

جینکو

جینکو

جینکو به خاطر توانایی آن در بهبود گردش خون مغز معروف است. ولی جریان خون به آلت تناسلی را هم بهتر می کند و باعث نعوظ می شود.
در چند مطالعه محدود، پزشکان با دادن مقدار استاندارد ۶۰ تا ۲۴۰ میلی گرمی عصاره جینکو به بیماران نتایج خوبی به دست آوردند. در یک مطالعه به ماهه، ۷۸ درصد مبتلایان به ناتوانی در اثر انسداد سرخرگ الت تناسلی بهبود بیشتر بدون عوارض جانبی را گزارش کردند.
 
مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



مردم معمولا فکر می کنند که سخت سرخرگی (تصلب شرایین) بیماریی است که فقط رگ های تأمین کننده خون قلب را گرفتار می کند، و به حمله قلبی منجر می شود. این گرفتاری می تواند همه سرخرگ های بدن، از جمله سرخرگ تأمین کننده خون آلت تناسلی را گرفتار کرده و باعث مشکلات نعوظ شود.
در یک مطالعه شش ماهه هم، نیمی از مردانی که جینکو مصروف کرده بودند، توانایی نعوظ را بازیافتند. ترکیب موثر در جینکو در برگ های آن بسیار کم است، از این رو، مصرف عصارة أن بهتر است. عصاره جینکو را می توانید از مراکز فروش دارو های گیاهی تهیه کنید.
می توانید روزی ۶۰ تا ۲۴۰ میلی گرم عصاره استاندارد بخورید، ولی نه بیشتر، خوردن بیش از حد آن ممکن است باعث ایجاد اسهال، تحریک پذیری، و بی قراری شود. برای دیدن اثر آن هم باید صبور باشید. ظرف حدود شش ماه متوجه تأثیر آن خواهید شد.

لوبیابنفش

سال ها پیش، هنگامی که در پاناما کار می کردم، بارها شنیده بودم که لوبیا بنفش و لوبیا چشم گاوی برای محرک جنسی هستند. این مربوط به زمانی است که هنوز نمی دانستیم که به اندازه با قلا، شاید هم بیشتر، Lدو پا دارند.

یوهيمبي

لااقل به مدت ده سال معتقد بودم اگر گیاهی محرک جنسی وجود داشته باشد، حتما یوهیمبی است. این را از قرن ها داستان های عامیانه درباره پوست این درخت آفریقایی و نیز چند تحقیق محدود پزشکی دریافته بودم که نشان می دادند باعث ایجاد نعوظ در نیمی از مبتلایان به ناتوانی روانی و ۴۰ درصد مبتلایان به ناتوانی جسمی شده بود.
متأسفانه عوارض جانبی نگران کننده ای، از جمله اضطراب، افزایش ضربان قلب، بالا رفتن فشار خون، گرگرفتگی، توهم و سردرد هم دیده می شد. پس این گیاهی نیست که بخواهید سر خود مصرف کنید.
ولی بعد شرکت های داروسازی وارد عمل شدند. آنها روش استخراج ترکیب موثر گیاه را پیدا کردند و امتیاز داروی يوهیمبین هیدروکلراید را گرفتند، بعد از یک ماه، ۱۴ درصد افرادی که آن را مصرف کرده بودند، بازگشت نعوظ کامل، و ۲۰ درصد بهبود نسبی را گزارش کردند و در ۶۵ درصد افراد هیچ بهبودی دیده نشد. باز هم پیشرفت در یک سوم افراد چندان بد نبود.
به طور کلی، من مصرف گیاه کامل را به مشتقات دارویی آن ترجیح می دهم، ولی در این مورد استثنا قائل هستم. داروی شیمیایی در مقایسه با گیاه آن عوارض جانبی کمتر دارد و این عوارض اکثرا هم بی خطرند. من اگر دچار مشکل نعوظ شوم، از پزشک درخواست می کنم داروی یوهیمبین برایم بنویسد.

انیسون (بادیان رومی )

انیسون

انیسون ترکیباتی استروژنی دارد، پس ممکن است برای رفع مشکل نعوظ مناسب به نظر نماید. استروژن یک هورمون زنانه است، و تعدادی از گیاهان حاوی موادی هستند که در بدن مثل استروژن عمل می کنند. ولی جالب این که برخی افراد که گیاهان استروژنی مصرف کرده اند، اثرات آندروژنی (هورمونی مردانه) را هم گزارش کرده اند. و انیسون هم از گیاهانی است که تمایل جنسی مردان را بالا می برد.
من فکر می کنم انیسون ارزش امتحان کردن را داشته باشد، و آن را جزئی از چای مخصوص نعوظ کرده ام مخلوطی از کمی انیسون، هل، علف بی ثمر، جین سینگ، و ریشه شیرین بیان .



هل

این گیاه دارای لااقل در ترکیب آندروژنی است. اعراب قرنهاست این ادویه را به عنوان محرک جنسی استفاده می کنند، و اغلب در قهوه خانه های اعراب آن را به چای اضافه می کنند.
چه چیز هل را به عنوان محرک جنسی معروف کرده است؟ در بانک اطلاعاتی من، هل غنی ترین منبع ترکیب سینئول است. سینئول محرک دستگاه عصبی مرکزی است و مردم اغلب فکر می کنند هر تحریک عصبی تحریک جنسی نیز هست. اضافه کردن کمی هل به چای یا قهوه ضرری ندارد. به علاوه، آن را خوشمزه هم می کند.

دارچین

دکتر آلن هرش، مدیر بنیاد تحقیقات برپایی و چشایی در شیکاگو، میزان واکنش نعوظ دانشجويان پزشکی را به بوهای مختلف امتحان کرد بوی دارچین داغ بیشترین جریان خون را در آلت تناسلی باعث شده و ایجاد نعوظ کرد. ترکیب بوهای کلوچه کدو مسمایی و اسطوخودوس هم جریان خون آلت تناسلی را بیشتر کرد.
خوب، من هم می دانم این ها کمی غیر عادی به نظر می رسند، ولی تحقیقات علمی معتبر هستند. می توانید این روش بی ضرر را روی همسرتان امتحان کنید.

زنجبیل

در مقاله مطالعه بر روی گیاهان محرک جنسی در نظام پزشکی اعراب در در یک مجله پزشکی، دانشمندانی از عربستان سعودی اظهار کرده بودن که عصاره زنجبیل تا حد زیادی کیفیت و تحرک اسپرماتوزوئیدها را بیشتر می کند
زنجبیل، که از وابستگان نزدیک هل است، مزهای تند و دلچسب دارد و می تواند به اندازه کافی برای ایجاد نعوظ تحریک جنسی انجام دهد. من تضمینی نمی دهم، ولی به روش های پزشکی سنتی بسیار اعتماد دارم، و به همین دلیل زنجبیل و هل را به چای مخصوص نعوظ اضافه می کنم.

جین سینگ

جینسینگ

جین سینگ آمریکایی احتمالا، و شاید با اغراق، معروف ترین محرک جنسی آمریکای شمالی است. با این که مطالعات نشان داده اند که خوراندن جین سینگ به حیوانات فعالیت جنسی آنها را بالا می برد، من مطمئن نیستم برای همه کس مفید باشد.
با این همه، من چند نوع جین سینگ امریکایی، آسیایی، و سیبری را در باغچه ام کاشته ام. در حال حاضر از آنها استفاده نمی کنم؛ خیلی هم گران هستند. ولی من خود را آماده می کنم تا بر اساس پزشکی سنتی چین آن ها را بخورم و ببینم راست می گویند که پیرها را دوباره جوان می کند یا نه البته، امریکا سالانه درآمد کلانی از صادرات آن کسب می کند، و بیشتر آن به آسیا فرستاده می شود که جین سینگ امریکایی را چشمه گیاهی جوانی می دانند.

مویرا پواما

به گفته دکتر ملوین و ریاک، استاد روان پزشکی دانشگاه کالیفرنیا، و مایکل موری طبیعت درمانگر، نویسندگان کتاب تأثیر گیاهان بر بیماری ها، یک تحقیق نشان داده است که این درخت گمنام آمازون «ممکن است در بازگرداندن تمایل جنسی و درمان ناتوانی نعوظ مؤثر باشد.» از ۲۶۲ مردی که به مدت دو هفته روزانه ۱ تا ۲ گرم عصاره مویرا پواما خورده بودند، در ۵۱ درصد مبتلایان به اشکال در نعوظ، و ۶۲درصد افراد دچار کمبود تمایل جنسی بهبود قابل ملاحظه مشاهده شد. من گزارش اصلی این مطالعه را نخوانده ام، ولی اگر من هم دچار مشکل نعوظ شوم، حتما این گیاه را امتحان می کنم. گزارشی از عوارض جانبی آن ندیده ام.

جو دوسر

ظاهرا نریان هایی که با جو دوسر تغذیه شده اند، سرحال تر و شهوانی تر هستند. برخی تحقیقات نشان می دهند که جو دوسر نه تنها برای اسب های نر، بلکه برای انسان های مذکر هم محرک جنسی است. کتی کویل، گیاه درمانگر مشهور و نویسنده دائره المعارف مصور گیاه داروها و گیاه دارو برای سلامت و شفا، اضافه کردن جو دو سر را به جای مردان توصیه می کند: جو دوسر وحشی، برگ جینکو، ریشه جین سینگ ، پوست یوهیمبی، و برگ دامیانا، از هر کدام ۱۵ گرم. من هم همین را، بدون برگ یوهیمبی، به دلایلی که در بالا گفتم، توصیه می کنم. (اگر می خواهید بوهیمبی مصرف کنید، از پزشک بخواهید داروی بوهیمبین را برایتان تجویز کند.) این مخلوط را در نیم با یک لیتر آب جوش بخیسانید، و پس از سرد شدن بنوشید.

کوئبراچو

این گیاه، که اداره غذا و داروی آمریکا آن را در فهرست گیاهان بی خطر قرار داده است، در آمریکای جنوبی به عنوان محرک جنسی مردان شناخته شده است. این گیاه حاوی ترکیب نعوظ اور بوهيمبين است، ولی من باز هم به گیاه بوهيمبي بدگمانم. اگر کوئبراچو مصرف می کنید، با خیساندن تقریبا پنج قاشق مرباخوری پوست آن در یک فنجان آب جوش چای درست کرده و آن را با ریشه شیرین بیان شیرین کنید. ولی اگر فشار خون بالا دارید، از این گیاه نخورید، و اگر عوارض جانبی مثل سرگیجه پیدا کردید، مصرف گیاه را کنار بگذارید.

دیوخار چینی

در یک مطالعه بر روی مردان بالای ۵۹ سال، روزانه حدود ۵۰ گرم دیوخار به مدت ده روز داده شد، و در نتیجه میزان تستوسترون بدن آنها به طور چشمگیری بالا رفت. بالا رفتن تستوسترون قدرت جنسی مرد را فقط در موارد ناشی از کمبود آن بالا می برده ولی برخی مردان سالمند کاملا ناتوان می شوند. شاید به همین دلیل چینی ها این گیاه را دارای خواص ضد پیری می دانند.

نعوظ آلت تناسلی

پنیر باد خواب آور

پزشکان روش سنتی هندی آیورودا ریشه این گیاه را برای بالا بردن تمایل جنسی مردان مصرف می کنند. آنها مدعی اند که پنیر باد ناتوانی و ناباروری مردان را هم می تواند درمان کند، ولی من خوردن هر روزه این گیاه را توصیه نمی کنم، فقط گاهی از آن بخورید، با پنج قاشق مرباخوری خشک کردن گیاه در یک فنجان آب جوش چای درست کنید.

ختمی صحرایی

این هم گیاهی با سابقه عامیانه تحریک قوای جنسی است. ترکیب محرک موجود در آن افدرین است، همان ترکیبی که در گیاه اُرمک وجود دارد، و خاصیت ضداحتقان و ضد آسم دارد. گیاه ختمی صحرایی ۸۵۰ قسمت در میلیون افدرین دارد، که احتمالا مقدار آن برای درمان ناتوانی کافی است، افدرین هم مانند کافئین می تواند باعث بی قراری شود، و برخی مردان این حالت را موجب تحریک جنسی می یابند .

گوارانا

برزیلیایی ها لیترها چای گوارانا و نوشیدنی های دیگر آن را می خورند و می گویند محرک جنسی است. دلیل آن هم وجود مقادیر زیاد کافئین در آن است؛ و به طور سنتی، هر نوع تحریک عصبی را تحریک جنسی هم به شمار می آورند. اگر شما هم دوست داریدگوارانا بنوشید، با چند قاشق مرباخوری آن در یک فنجان آب جوش چای درست کنید، و ببینید چه احساسی به شما دست می دهد. می توانید قهوه، چای، کوکا، یا پپسی هم بنوشید، ولی همان حالت دست نمی دهد. وقتی بحث افزایش توان جنسی است، هر چیزی که ذهن را درگیر آن کند می تواند مفید باشد.

نخل اره ای

نشان داده شده است که این گیاه کوچک بومی خاور دور می تواند پروستات بزرگ شده را کوچک کند. ولی صد سال پیش، برای درمان ناتوانی و کاهش تمایل جنسی مصرف می شد. اثر عمده نخل اره ای همان کوچک کردن پروستات است، که باعث دفع راحت ادرار در مردان سالمند می شود. بزرگی پروستات الزاما اختلالی در اعمال جنسی ایجاد نمی کند، ولی تسکین ناراحتی ناشی از آن باعث می شود تا رفتار جنسی با احساس بهتری انجام گیرد، که کمکی به تعوظ است.

مخلوط روغن اسانس ها

برای رفع مشکلات نعوظ، اغلب ماساژ تمام بدن با ترکیبی از چند قطره روغن اسانس سالوی، یاس رازقی، و گل سرخ را در یک روغن گیاهی توصیه می کنند. (فراموش نکنید که هیچ روغن اساسی را نخورید. چون مقدار کم آنها هم می تواند کشنده باشد. من شخصا ماساژ را روشی بسیار عالی برای تحریک جنسی می دانم، حتی بدون روغن های معطر.



178728
11
 
59
دیدگاه ها
حسن عبداللهی:
عصاره گیاهی جینکو برای سایز وقطر الت تناسلی
110
 
144

پدر:
عصاره گیاهی جینکو برای نعوظ هم خوبه . قیمت چنده
18
 
28
مدیریت سایت :
سلام دوست عزیز ما متاسفانه گیاه تکی ارسال نمی کنیم.مراقب باشید مصرف زیاد ژینکو یا جینکو به شدت حساسیت زا هست
17
 
11

پدر:
عصاره گیاهی جینکو برای نعوظ هم خوبه . قیمت چنده
29
 
24
مدیریت سایت :
سلام پدر علی جان. ارادتمندیم.بله بسیار عالی است اما زیاده روی ممنوع. در کنارش خرنوب که خنکه هم بخورید و برای موارد جنسی عالی هست
10
 
16

زهرا:
بهترین روش مصرف گیاه جینکو به چه صورت هست؟
19
 
9
مدیریت سایت :
سلام دوست عزیز مصرف باید بسیار کم در حد ۶۰تا۱۰۰میلی باشه.در غیر این صورت خودش عامل بسیاری از بیماری ها میشه.بنده پیشنهاد میکنم بسته به چراییه مصرفتون با گیاهان مرتبط ترکیب کنین.به صورت پودر مصرف میشه ن دم کردنی.قرصش هم تو بازار هست ,سلام بله صحیح هست و مورد تایید
17
 
19

محمود:
الت تناسلی من خورد اس باید چی کونم بسیار دوا ها استفاد کردم ولا خورد اس
22
 
14

محمود:
الت تناسلی من خورد اس باید چی کونم بسیار دوا ها استفاد کردم ولا خورد اس
11
 
11
مدیریت سایت :
سلام دوست عزیز متوجه خورد است نمیشوم. منظورت کوچکی آلت هست یا خوردگی پوست؟
29
 
16

پوریا:
سلام من ۲۲ سالمه مدتیه حس میکنم میل جنسی کمتری نسبت ب قبل دارم این احساس ب طور چشم گیری در من هست
14
 
14
مدیریت سایت :
سلام پوریا جان. متاسفانه شما اطلاعات بیشتری از خودتون به ما ارائه نکردید. در هر صورت پیشنهاد من این هست که شما باید مواد غذایی با طیف گرم و تر رو بیشتر مصرف کنین مثل سیب و انگور و از خوردن طیف گرم و خشک مثل زنجبیل و دارچین و فلفل و پیاز و ... خودداری کنین.تا دچار صفرای سوخته بیشتر نشین
11
 
12

مهدل:
سلام مهدی التم در هنگام خود ارضایی شل میشه زود انزالی دارم ۱۹ساله هستم
11
 
11
مدیریت سایت :
سلام خودتونو تقویت کنین و خودارضایی نکنین تا جایی ک امکان دارد.
13
 
17

شریفی:
سلام بنده35سالم هست اندازه آلت تناسلیم درحال نعوظ 15سانتی هست بنده میخواهم تا 20تا 25سانتی ارتقاء دهم چه داروی گیاهی استفاده کنم
9
 
5
مدیریت سایت :
سلام داداشم چه خبرتونه؟ چه خبررتوووونه؟ میخای واگن اضاف کنی مگه دادا؟زیادیم هست باید یه چند سانتشو بچینی... شما روغن خراطین مصرف کنین و دم کرده خولنجان میل کنین.ولی میخوره به زیر چونت...از من گفتن
1
 
29

امیر:
سلام من آلتم شُل هست و نازک چ گیاهی پیشنهاد میکنید ک سفتو کلفت بشه؟
5
 
4
مدیریت سایت :
سلام بزرگوار شما میخک،مصطکی ،جوز،تخم هویج و تخم پیاز پودر کنین میل کنین به مراه روغن خراطین اصل...
4
 
8

کمال:
سلام دیابت نوع ۲ دارم و ۵۲ ساله هستم حدود ۱۰ سال میشه که مشکل نعوذ دارم لطفا مرا یاری نمایید با تشکر
0
 
3
مدیریت سایت :
سلام عزیزم.شما ابتدا باید مشکل دیابت رو برطرف کنین که مفصل هست با توجه به اینکه انسولین میزنین...
3
 
3

محمد:
سلام چه گیاهانی خوبن برای آلت تناسلی هرکی میدونه بهم بگه ممنون میشم
1
 
3
مدیریت سایت :
سلام دقیقا ننوشتین چه موردی مشکلتون هست.شما ژینکو میل کنین
0
 
3

آصف:
سلام بنده آلتم مشکل پیدا کرده، احساس میکنم هم داره کوچیک میشه و هم نعوظش مشکل داره
1
 
4
مدیریت سایت :
سلام دوست عزیز.من نمیدونم چند سالتونه و سایر مشکلات دارید یا خیر اطلاعاتتون ناقص هست اما هلیله سیاه و جوزهندی و کندور و خرنوب پودر کنین میل کنین...
2
 
6

زال:
سلام من هفتاد سال سن دارم مشکلم شلی آلت است لطفاً راهنماییم کنید چه داروی گیاهی مصرف کنم به تازگی ازدواج کردم متشکرم
1
 
2
مدیریت سایت :
سلام ارادتمندیم.اگر مشکل دیابت دارید گزنه زنجبیل بامیه برگ زیتون یا بوقناق یا عدس الملک و ... مصرف کنین.ابتدا قندتون رو بررسی کنین. رو بیارید به مواد خوراکی گرم و خشک.زعفران.سیاهدانه.شاهدانه.سیر.زنجبیل.میخک.فلفل سیاه و ...
2
 
5

علی :
سلام من ۲۷سالمه الت تناسلیم ۱۱ثانته همه نوع روغنی هم استفاده کردم مثل خراطین و مخلوط روغن کرچک و شنبلیله اما افزایش ندیدم ایا راه کاری هست
0
 
2
مدیریت سایت :
سلام بله باید گیاه کنارش مصرف کنین.بویژه خولنجان
0
 
3

رامین:
روغن اسطوخودوس برای نعوظ خوبه؟ چجور وچقدر!
0
 
1
مدیریت سایت :
سلام بله اما روغن زنجبیل رو ترجیح میدیم
3
 
1

مرتضی:
سلام برای بزرگ کردن آلت تناسلی چه از لحاظ قطری و چه از لحاظ طولی چی کار باید کرد؟ روغن خراطین استفاده کردم ولی جواب مطلوب نبوده آیا باید چیز دیگ ای کنارش مصرف کرد ید خیر؟
1
 
1
مدیریت سایت :
سلام بله باید پود خوراکی کنارش استفاده کنید.به قسمت مقالات جنسی سایت مراجعه کنین چندین ترکیب گیاهی گذاشتیم,سلام اصلا ازین قرص ها استفاده نکنین که بعد از یک مدت کاملا نعوظتون رو از دست میدین.به جاش پودر قرص کمر استفاده کنین.موفق باشد
0
 
0

حجت:
سلام خسته نباشید من ۲۳ساله هستم مشکل زود انزالی دارم مدت زمان انزالم زیر ۱۰ثانیه است قبلا داروی لاموترژین استفاده می‌کردم مشکل اعصاب هم دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
0
 
0
مدیریت سایت :
سلام اصلا ازین قرص ها استفاده نکنین که بعد از یک مدت کاملا نعوظتون رو از دست میدین.به جاش پودر قرص کمر استفاده کنین.موفق باشد
0
 
1

مهدی:
با سلام من پسری دارم کهنسالی هست آلتش کوچک است برای بزرگ شدن آلتش شما چه توصیه می کنید.
0
 
1
مدیریت سایت :
سلام به مقالات قسمت جنسی همین سایت مراجعه نمایید.
5
 
5

پویا:
سلام .. 28 سالمه حدود سه ماه میشه شلی آلت پیدا کردم و میلمم نسبت به سکس کم شده توصیه تون برای من چیه ممنون
1
 
4
مدیریت سایت :
سلام.خوردن پودر قوتو و جینسینگ و کندر و جوز و خرنوب و میخک.روزی یک قاشق مرباخوری سرپر
0
 
1

مهمان:
سلام توصیه شما برای رفع مشکل نعوظ ناشی از فشارخون چیه؟ و همجنین انزال زودرس
1
 
2

سجاد:
سلام من 19 سالمه التم خیلی کوچیکه و زود انزالم استم چی کار کنم بزرگ بشه
3
 
0

رسول:
سلام اقاهستم ۲۶سال مشکل زود انزالی دارم کمتراز یک دقیقه و آلت تناسلی ام 14سانته میخوام به بیست برسه چه دارو گیاهی مصرف کنم
0
 
2

رامین:
سلام دوست عزیز ی ترکیب بدون توجه به مزاج ها برای بزرگ کردن وقطر آلت تناسلی که قویه لطف میکنید روغن خراطینم مصرف کردم جوابگو نیست آلتم کوچیکه فقط دردحاات نعوظ ۷سانته چکارکنم خجالت میکشم چطور باید ازدواج کنم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 لطفا راهنمایی کنید ۴۲ سالمه ممنون
3
 
0

حامد:
سلام ضمن تشکر از همکاری و مساعدت حضرتعالی برای حل مشکلات مردم.لطفا من آلت تناسلی حدودا ۱۰ سانت و هنگام سکس شل هست و قوه باد یا سیخ شدن را ندارد.خواهشمند راهنمایی فرمایید از طریق ایمیلم
0
 
1
مدیریت سایت :
سلام ممنونم.باعث دلگرمی تیم ما هست. عرض کنم خدمتتون که باید اطلاعات دقیقتری به بنده بدید. از قبیل قند و دیابت، سن، وضعیت چربی خون،مصرف دخانیات یا مواد مخدر، مشکلات قلبی، فشار خون، سابقه مصرف قرص های ویاگرا و میزان مصرفتون و بسیاری از آیتم های دیگه دخیل هستن تو این موارد. اگر مشکل دیابت دارید دمنوش گزنه و برگ زیتون میل کنین. هم زمان هم پودر قرص کمر، خرنوب، جوز و تخم پیاز مصرف کنین بعد از صبحانه هر بار یک قاشق مرباخوری ازین پودر رو تا اب ولرم حل کنین و با تفاله میل کنین.به امید بازگشت سلامتیتون,,,
0
 
0

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi