مورد علاقه ها 0

سیگار را با خوردن این گیاهان همین الان ترک کنید

ترک سیگار

سیگار کشیدن

بیش از ۲۵ سال قبل، پسر و دخترم آنقدر به سیگار کشیدن من اعتراض کردند که ناچار به ترک آن شدم. زمانی روزی سه بسته سیگار بدون فیلتر می کشیدم، و بعد دیگر هیچ. حالا هم گاهی هوس روشن کردن سیگار به سرم می زند. ولی دیگر هیچ وقت نمی کشم.

ترک سیگار به دلایل قابل قبول

تخمین زده می شود سیگار علت اصلی یک سوم مرگ های ناشی از سرطان و یک چهارم مرگ های ناشی از حمله قلبی باشد. انجمن بیماری های ریه در امریکا تخمین زده است که هر ساله 350000 امریکایی در اثر سیگار کشیدن می میرند. (برآورد من 500000 نفر است.) چهل درصد سیگاری ها قبل از رسیدن به سن بازنشستگی می میرند.
ولی همه این مرگ های زودرس در مورد نوجوانانی است که سیگار کشیدن را شروع می کنند و بزرگسالانی است که آن را ترک نمی کنند. خطرات سیگار به نظر آنها بسیار بعید می آید.
به همین دلیل می خواهم به سیگاری های جوان یادآوری کنم که در مردان بر اندام تناسلی آنها اثر می گذارد و در زنان بر پوست صورت. بله، درست است. سیگار کشیدن رگ های تأمین کننده خون اندام تناسلی را آسیب می رساند، به طوری که خطر ناتوانی جنسی را افزایش می دهد. همچنین سیگار کشیدن مویرگ های خونی صورت زنان را تخریب می کند، به همین دلیل زنان سیگاری زودتر دچار چین و چروک پوست صورت می شوند. (سیگار چین و چروک زودرس را در صورت مردان هم می آورد، ولی ظاهرا این موضوع در مورد زنان بیشتر اهمیت دارد تا در مردان.)

داروخانه سبز برای ترک سیگار 

سال ها پیش، وتنی سیگار کشیدن را کنار گذاشتم، درباره داروهای گیاهی چیز زیادی نمی دانستم. اگر امروز سیگار را ترک می کردم، گیاهانی برای کمک به این کار می شناختم.

ترک سیگار


شیرین بیان

در این مورد من اطلاعات علمی زیادی ندارم، ولی باور قلبی دارم که شیرین بیان می تواند در ترک سیگار موثر باشد. همچنین چیزهای زیادی در مورد ترک سیگار با کمک شیرین بیان شنیده ام.
ولی شیرین بیان چه تأثیری بر ترک سیگار دارد؟
ریشه این گیاه درست شکل سیگار برگ است. می توانید یک قطعه ریشه شیرین بیان را در دست گرفته و به جای سیگار آن را به دهان بگذارید. من فکر می کنم این کار نیاز افراد سیگاری به بین لب ها گذاشتن سیگار را بر طرف می کند. من اگر هنوز هم سیگاری بودم، این کار را امتحان میکردم.  
مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



جالب این که بیشتر شیرین بیانی که وارد ایالات متحده می شود سر از فراورده های توتون - توتون پیپ و توتون جویدنی - در می آورد.
باید متوجه باشید که مصرف مقدار متعادل شیرین بیان و عصاره آن (تا سه فنجان چای در روز) بی خطر است، ولی مصرف طولانی مدت با مقدار زیاد آن (بیش از شش فنجان در روز) ممکن است باعث سردرد، خواب آلودگی، احتباس آب و نمک، دفع مقدار زیاد پتاسیم از بدن، و بالا رفتن فشار خون شود.

تامی باس و درمان با «یلوروت»

من از آشنایی با نام باس ۸۴ ساله، در اواخر پاییز ۱۹۹۴ بسیار لذت بردم. باس تنها گیاه درمانگری بود که در بزرگراه تابلوی نزدیک شدن به مزرعه اش را نصب کرده بود: «تامی باس، گیاه درمانگر، 1کيلومتر»
روزی که نزد تامی رفتم، تابلوی فروش پلوروت را هم جلو کلبه اش نصب کرده بود.
من از این ملاقات به وجد آمده بودم، چون وقتی من به دنیا آمدم، تامی ۲۱ ساله بوده و از ۱۱ سال قبل از آن به مشغول جمع آوری گیاهان بود.
من با گروهی از دوستان از دانشگاه سامفرد به ملاقات این پیرمرد شریف آمده بودیم. ما سعی کردیم با وقت قبلی مراجعه کنیم، ولی تلفن هایمان بدون پاسخ مانده بود. ما هم سوار اتومبیل شده و در روزی مه آلود، تیره، و بارانی او را در کلبه ای با دسته های نامنظم گیاهان چیده روی هم یافتیم، گرچه سرزده رفته بودیم، ولی او با خوشرویی و گرمی ما را پذیرفت.
دیدن دسته های گیاه پلوروت در مسیر کلبه، که به شکل ترکه های زرد رنگ بود، برایم جالب بود. او هم با حرارت می گفت این بهترین گیاه تقویتی است که می شناسد.
تامی مدعی بود که بسیاری افراد مبتلا به زخم گوارشی را با آن درمان کرده است. در آخر هم در حین خوردن یکی از آنها گفت بلوروت کمکی به ترک سیگار هم هست.
در این مورد، دلیلی علمی برای کمک گیاه بلوروت به ترک سیگار وجود ندارد. ولی وقتی آن را از دهان گیاه درمانگر کهنه کاری مثل تامی باس شنیدم، آن را باور کردم. من مديون بسیاری از توصیه های تامی باس هستم. به هر حال، بلوروت ضرری هم ندارد. می توانید آن را به صورت چای بنوشید یا مانند ریشه شیرین بیان بجوید. بلوروت از پوسیدگی دندان هم جلوگیری می کند.

شبدر قرمز

چند سال قبل، تلفنی از یک بازرگان داشتم که ۵۰ تن شبدر قرمز می خواست. او این گیاه را برای تولید توتون بدون نیکوتین مخصوص جویدن میخواست، که همانند توتون واقعی به نظر برسد.
من این گفتگوی تلفنی را به خاطر داشتم تا این که متوجه شدم چرا شبدر قرمز معروفیتی قدیمی در جلوگیری از سرطان دارد. تومورهایی که در بدن رشد می کنند، نیاز به تأمین خون دارند و علائمی زیست شیمیایی برای وادار کردن بدن به تولید رگ های خونی در درون آنها می فرستند. این فرایند را «رگ زایی» می نامند.
چندین محقق صاحب نظر سرطان روی روش هایی برای جلوگیری از رگ زایی و محروم کردن تومورها از خون کار کرده اند. معلوم شده است که یکی از ترکیبات جلوگیری کننده از رگ زایی ژنیستئین است که در شبدر قرمز وجرد دارد.
من از کار آن بازرگان در جستجوی شبدر قرمز استقبال کردم. با جایگزین کردن توتون جویدنی با توتون بدون نیکوتین می خواست از بروز سرطان دهان ناشی از جویدن توتون پیشگیری کند. و با جایگزینی تنباکو با شبدر قرمز او نادانسته از خاصیت ضد رگ زایی آن هم بهره می گرفت.
من کسی را نمی شناسم که به جای توتون شبدر قرمز بجود. سیگاری های سابق می توانند گل های تازه شبدر یا هر چیز ژنیستئین دار، مثل بادام زمینی، و سویا را بجوند (شما هم می توانید شبدر قرمز را به سالاد اضافه کنید، این تنقلات می توانند نیاز روانی به در دهان گذاشتن سیگار را برطرف کنند. همزمان، ژنیستئین موجود در این ها می توانند با تومورهای در حال شروع به رشد مبارزه کنند. اگر گرفتار ناراحتی های ناشی از ترک سیگار هستید، می توانید. عادت دیگری را پیشه کنید.

سیگار کشیدن


هویج

زمانی که سیگار را ترک می کردم، هويج کمک زیادی به من کرد. من عادت کردم به جای کشیدن سیگار یکی دو عدد هویج بخورم.
در آن زمان، من هویج را چون دوست داشتم می خوردم. ولی حالا می دانم که کاروتنوئیدهای موجود در هویج، که از ترکیبات نزدیک به ویتامین A است و رنگ نارنجی هویج ناشی از آن است، از سرطان هم پیشگیری می کند، مخصوصا اگر به جای کپسول از خوراکی کامل مثل هویج کسب شود. (به طور کلی، اگر شما ماده شیمیایی سودمندی را از گیاه جداکنید، بسیاری مواد مفيد همراه آن را از دست می دهید.)
اگر سیگار خوراکی سرطانی است، هویج خوراکی ضد سرطان به حساب می آید. در واقع همه میوه ها و سبزیجات ضد سرطان هستند. تحقیقات در این مورد هماهنگ و قانع کننده اند: هر چه میوه و سبزی بیشتری بخورید، احتمال ابتلا به انواع سرطان، مخصوصا سرطان ریه، کم می شود. اگر هم نمی توانید سیگار را ترک کنید، هویج که می توانید بخورید.


12552
2
 
13
دیدگاه ها
ذبیع:
سلام داروگیاهی ترک سیگارمیخوام
4
 
5
مدیریت سایت :
سلام لطفا با این شماره تماس بگیرید: 09196655148
7
 
3

مدیر سایت:
لطفا جهت ترک سیگار با شماره دکتر افشاری تماس بگیرید09196655148
3
 
3
مدیریت سایت :
لطفا جهت ترک سیگار با شماره دکتر افشاری تماس بگیرید09196655148
3
 
3

فریبا داوری:
سلام مشاوره برای ترک سیگار میخواهم
1
 
7
مدیریت سایت :
سلام با شماره تماس 09196655148 دکتر افشاری تماس بگیرید,,,
3
 
2

محسن گنجی :
سلام دارو گیاهی ترک سیگار می‌خواستم..ببخشید یبار یه دانه گیاهی گرفتم خیلی کوچیک.وسفت بود به رنگ قهوه ای یا سیاه ولی اسمشو نمی‌دونم .ولی در کل کمکم کنید ممنون
9
 
6

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi