مورد علاقه ها 0

چند راه عالی و فوری برای از بین بردن خشکی مو

راه کنترل خشکی مو

سر هر انسان به طور متوسط دارای ۱۰۰۰۰ تار مو است. وقتی یکی از آنها خشک شود بقیه هم خشک می شوند. اما برخلاف یک باغچه گل خشک شده یا برنجی که سبوس آن جدا شد راه چاره تنها آبیاری آنها نیست. در حقیقت ممکن است آب عامل خشکی مو باشد. به ویژه اگر منظور از آب آبهای حاوی املاح کلر دار با کف آلود باشد. شنا و شامپو کردن مکرر مو از علل شایع از بین بردن لطافت و تموج موها هستند. از جمله عوامل دیگر می توان به رنگ کردن، حامگی، بیگودی های برقی، سشوار کشیدنهای مکرر و قرار گرفت زیاد در معرض نور خورشید اشاره کرد. به هر حال علت هر چه باشد در حال حاضر موهای بیچاره تان بد جوری به کمک نیاز دارند. تقریبا می توان صدای کمک کنيد، كمك كنيد آنها را از انتهای دو نیم شده هر یک از ۱۵000۰ تار مو شنید. در این جا نکاتی را در مورد چگونگی نجات موهای خشک یادآور می شویم.

موهای خشک


با احتياط شامپو بزنید

این روزها رسم شده که موها را هر روز شامپو بزنیم. اما شامپو ها چرک و کثیفی را از میان برنمی دارد، بلکه چربي مو - که کار آن مراقبت از مو است . را نیز از بین میبرد. اگر علت خشکی موهایتان به شامپو زدن زیاد مربوط می شود، پس مدتی به موها استراحت دهید . سعی کنید آنها را کمتر بشویید و تنها از شامپوهای ملایم با برچسب مخصوص موهای خشک با آسیب دیده استفاده کنید.

استفاده از حالت دهنده

هنگامی که مو خشک شوند لایه های خارجی آن که کوتیکول نام دارند شروع به جدا شدن از ساقه مرکزی مو می کنند ،حالت دهنده های مو این کوتیکول های جدا شده را دوباره به ساقه مو چسبانده و باعث نرمی مو می شوند و از توليد الكتريسيته ساكن (که موجب فر خوردن مو میشود) جلوگیری می کنند. حالت دهنده ای انتخاب کنید که با موی شما سازگار باشد. هر بار پس از شامپو از آن استفاده نمایید.
موی خشک

انتهای آسیب دیده مو را بچینید

برای مشكل انتهای موی خشک چه باید کرد؟ فقط باید آنها را چید. تقریبا هر هفته یکبار باید انتهای دو شاخه شده و آسیب دیده مو را چید.

موها را بدون استفاده از حرارت حالت دهید

آنچه بیابان را واقعا بیابان می کند، گرماست؛ گرما همین بلا را بر سر موها می آورد. دو منبع اصلی تولید گرمای شدید بابيليس و بیگودی های برقی اند. بازگشت به استفاده از همان بیگودی های پلاستیکی قدیم را توصيه می کنیم. برای صاف کردن مو، موی نمدار را ده دقیقه به دور بیگودی بپیچید. برای بیشتر فر خوردن و حالت گرفتن موها می توانید از بیگودی های ابری با بند با قیطان های نمدار برای پیچیدن مو به دور آنها در طول شب استفاده نمایید.
 
 
مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.


1821
0
 
2
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi