مورد علاقه ها 0

نشانه های شهوت غیر قابل کنترل و زیاد در زنان

زنان شهوتی


سندرم نشانگان برانگیختگی تناسلی یا شهوت غیر قابل کنترل در زنان

پاسخ این اختلال زنانه به تازگی وارد ادبیات پزشکی جنسی شده و پژوهشگر و صاحب نظر برجسته ای چون سازند را لی بلون این اختلال را با علایمی چون احساس سوزش و ذق ذق کنندگی دایمی در نواحی لگن و آلت تناسلی زنانه یا کلیتوریس تعریف می کند که این احساس از طریق تجربه کردن ارگاسم و خود تحریکی قابل مهار نیست. لازم به ذکر است که اگرچه زنان مبتلا به این مشکل جهت مهار آن متوسل به خود تحریکی و ارتباط جنسی می شوند با این همه این نوع نزدیکی مبتنی بر گرایش صرف جنسی نیست با این همه نکته مهمی که در این رابطه باید بدان توجه داشت این است که زنان معدودی که به این اختلال مبتلا هستند نه تنها از این مشکل شکایت نمی کنند بلکه ،برعکس از این حالت استقبال کرده و در طی زمان به یک نوع سازگاری با این سندرم نادر دست یافته اند.
به هر شکل از عوامل نمود و بروز این سندرم می توان به بدشکلی عروق، مصرف بیش از اندازه سویا و سایر تغییرات و کیفیات آناتومیکی اشاره کرد. باری همانطور که گفته شد اگرچه اختلال برانگیختگی سمج تناسلی نادر و در عین حال سازگاری پذیر است با این همه زن در صورت تمایل می تواند این مشکل را از طریق داروهایی چون دپاکوت سلکسا نورونتین و غیره با نظارت یک پزشک متخصص به سادگی درمان کند.
شهوت زیاد زنان

لذت جنسی زناشویی از راه مقاربت محوری نه تحریک کلیتوریسی

اگرچه دستیابی به سازگاری جنسی نیاز به سرمایه گذاری وسیع و کسب آگاهی های اصولی جنسی و جنسیت شناسی کامل دارد. چون فرد بدون آگاهی از کارکردهای جنسی خود و طرف مقابلش هرگز نمی تواند رضایت جنسی را در زناشویی تأمین کند. چون مردان از زاویه ارضاء و تلذذ جنسی مقاربت محور هستند و این در حالی است که زنان عمدتاً ،مغازله معاشقه، تن نوازی و پیش نوازیهای جنسی را ترجیح داده و چون فرایند پاسخدهی جنسی زنان کند و زمانبر است بدین علت تجربه کردن ارگاسم اوج لذت جنسی در زناشویی مستلزم خود شناسی و جنس مخالف است.
لازم به ذکر است که زنان در چهارچوب ازدواج باید از زاویه تلذذ و ارضای جنسی از خود شرطی زدایی کنند تا بدین وسیله بیشتر به ترجیحات جنسی جنس مذکر نزدیک شوند. چون برخی از زنان در دوران تجرد به نیازهای جنسی خود از طریق تحریک کلیتوریس پاسخ داده اند و چون موقعیت مکانی کلیتوریس به نظر در دستگاه تناسلی در نقطه ای است که توسط حرکات مقاربتی نرینگی (احلیل) تحریک نمی شود لذا به علت این مسئله است که بیش از ۶۰% زنان در جریان مقاربت رایج و متعارف هرگز نمی توانند اوج لذت جنسی را تجـربه کنند.
زیرا مطالعات صورت گرفته در این خصوص حاکی از این است که مهمترین اندامک لذت زای جنسی زنان کلیتوریس (خروسه) است. لذا بدین علت است که زن باید از وابستگی تحریک زایی کلیتوریس رهایی یابد و لذات جنسی خود را زوج و مقاربت محور سازد.
شهوت زیاد زنان

شناخت اندام های جنسی زنانه

از آنجا که توانایی رهایی از نارسایی های جنسی ناشی از آگاهی و شناخت می شود بدین علت هم فرد دردمند و هم فرد متخصص درمانگر باید درک درستی از کیفیت اندام های جنسی زن داشته باشد لذا بدین علت در این جلسه معمولاً اندام های جنسی زیر مورد معاینه قرار می گیرد.

ولوا (فرج)

ولوا به بخش خارجی دستگاه تناسلی زن اطلاق شده و حاوی لبهای بزرگ و کوچک واژن است. این اندام معمولاً به دور از پیچیدگی و نارسایی است.

میاندوراه

به پوست بین سوراخ و شکاف واژن و آنوس (مقعد) میاندوراه گفته می شود و چون این اندامک حاوی پایانه های عصبی است بدین علت اگر در جریان آمیزش به اندازه کافی تحریک شود احساس جنسی لذت بخشی را از آن زن می سازد. نکته مهمی که در رابطه با این اندام باید بدان توجه داشت این است که ممکن است این عضو در جریان زایمان با وسایل مکانیکی چون فورسپس آسیب دیده و پیامد آن درگیر نروم (تومور) دستگاه عصبی شود که این ضایعه می تواند دخول آلت در واژن را برای زن دردناک سازد.
شهوت زیاد زنان

واژن

واژن یک ساختار درونی دستگاه تناسلی است که منتهی به گردن رحم و زهدان می شود. دیواره های واژن دارای چین هایی است که هم قابل اتساع است و هم به علت دارا بودن پایانه های عصبی در صورت تماس و تحریک، تحریک پذیر است. لازم به ذکر است که زمانی که زن در جریان نزدیکی وارد فاز تحریک و برانگیختگی می شود از آنجا که خون بیشتری وارد این اندام می شود این مسئله سبب لغزندگی بیشتر مهبل شده و پیامد آن جریان مقاربت را تسهیل می کند.

لبهای بزرگ و کوچک واژن

لبهای خارجی و داخلی بخشهای بیرونی و درونی واژن را تشکیل داده و این اندام در هیچ دو زنی یک شکل و یک اندازه نیست. به زبان دیگر ،رنگ اندازه و شکل این لبها در زنان، مختلف متفاوت بوده و از آنجا که این اندام ها حاوی ذخایر عصبی هستند بدین علت در صورت نوازش و مالش اسباب تحریک شوندگی زن را فراهم می آورند.

کلیتوریس (خروسه)

به محل تلاقی لبهای داخلی واژن در بالا کلیتوریس گفته شد و این اندامک جنسی حاوی یک سر (حشفه و یک ساقه و تنه) است که تنه کلیتوریس (بظر) حاوی بافت ماهیچه ای است لازم به ذکر است که تنه این عضو جنسی به وسیله بافت های لبهای داخلی واژن پوشانده می شود. نکته مهمی که در رابطه با این عضو بسیار مهم جنسی باید آویزه گوش زنان لذت گرا باشد این است که از آنجا که این عضو حاوی بیشترین ذخیره پایانه عصبی است بدین علت مهمترین عضو لذت زای جنسی در زنان است که به طور مستقیم و غیرمستقیم نسبت به تحریک حساس است لازم به ذکر است که شکل و اندازه کلیتوریس در زنان مختلف متفاوت است. نکته دیگر قابل ذکر این است که پس از تجربه شدن ارگاسم نیز ۱۰ دقیقه طول می کشد که کلیتوریس به حالت ماقبل تحریک شدگی بازگردد. همانطور که گفته شد از آنجا که کلیتوریس قویترین اندامک لذت زای جنسی زنان است بدین علت به طور مستقیم در برابر لمس مالش و تحریک توسط دست دستگاه لرزانه ویبراتور و غیره از خود واکنش نشان می دهد.

 

مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.




گردن رحم، زهدان لوله های فالوپ و تخمدان ها

این اجزاء اندام های درونی دستگاه تناسلی بوده و متخصص جهت معاینه این اندام ها از معاینه واژنی دو دستی استفاده می کند. به هر شکل گردن رحم ناحیه ای است که در آن زهدان به واژن متصل شده و از طریق آزمایش پاپ اسمیر یاخته های این اندام مورد مطالعه قرار می گیرد. زهدان یک اندام توخالی گلابی شکل است که محصول لقاح و بارداری را تا زمان وضع حمل در خود پرورش می دهد. همینطور دستگاه تناسلی حاوی دو لوله فالوپ است که طول هر کدامشان ۴ اینچ است کار لوله های فالوپ این است که تخمدان ها را به زهدان متصل می کند. لازم به ذکر است که لقاح تخمک و اسپرم در لوله های فالوپ شکل می گیرد و دست آخر اینکه در تخمدان ها هورمون ها و غدد جنسی تولید شده و در عین حال این اندام هر ماهه تخمک را جهت باروری آزاد می کند.
شهوت زیاد زنان

فایده معاینه اندام های جنسی زنان قبل از ازدواج

به هر شکل، اکنون ممکن است این پرسش توسط خواننده مطرح شود که اساساً معاینات این اندام ها چه ارتباطی به کارکرد نرمال جنسی زن دارد؟
پاسخ این است که از طریق معاینه این اندام ها متخصص متوجه تغییرات آتروفیک پلاسیدگی و تحلیل رفتگی بافت ها شده و پیامد آن علت التهاب و عفونت واژن و غیره را مشخص می کند. نارساییها و عوارضی که در جریان آمیزش می تواند فرد را درگیر دیسپارونی مقاربت دردناک و فقدان لغزندگی و لیزی واژن سازد و بدین شکل نزدیکی را برای زن دشوار و ناخوشایند سازد.
شهوت زیاد زنان

آگاهی زنان از دستگاه تناسلی خودشان

به هر شکل، آنچه تردید ناپذیر است این اینکه نارسایی های ارتباطی زن منشاء روانی و عضوی داشته و رفع کامل مشکل در گروی این است که درمان کاملی صورت پذیرد.
در اینجا لازم است که به نکته مهم دیگری در این راستا اشاره کنم و آن این است که سکسولوژیست برجسته ای بنام دکتر لورا برمنز پس از مطالعات دامنه دار در مورد خودپذیری جنسی زنان به این نتیجه رسیده است که زنانی که از امتیاز خودپذیری جنسی خودانگاره (مثبت) برخوردارند در قیاس با زنانی که از این ویژگی مهم محروم هستند کمتر درگیر نارسایی های جنسی می شوند و از ارتباطات جنسیشان رضایت بیشتری دارند این در حالی است که خودانگاره تصویر ذهنی منفی جنسی این دسته از زنان را بیشتر مستعد سرخوردگی ها و ناکامیهای جنسی و ارتباطی می.کند لازم به ذکر است که این مفهوم خودانگاره جنسی دلالت بر دید مثبت و منفی فرد نسبت به کیفیات فیزیکی و تناسلی فرد دارد. برای مثال برخی از زنان به علت کیفیت خاص واژن دیدی مثبت نسبت به این اندام ندارند پس جهت عقب راندن مشکلات ارتباطی تا سرحد امکان خودپذیری جنسی را در خود تقویت کنید.
شهوت زیاد زنان

عمل جنسی معمولاً با چه حرکات و رفتارهایی همراه است؟

از آنجا که عمل نزدیکی یک کارکرد و فرایندی پیچیده است بدین علت این پرسش پاسخ دقیق و روشنی ندارد چون در این فرایند عوامل گوناگون بیولوژیکی، فیزیولوژیکی و روانشناختی نقش آفرین بوده و در عین حال کیفیات عروقی شریانی، ناقلین عصبی و هورمونهای جنسی نیز در این معادله نقش آفرین هستند. از طرف دیگر برخی از صاحب نظران در این رابطه بر روی سازگاری ژنتیکی دو طرف نیز انگشت می گذارند به زبان ساده تر این دسته از پژوهشگران بر این باورند که این سازگاری ژنتیکی تولید مثل محور است که زن و مرد را به یکدیگر نزدیک می کند. لذا براساس این واقعیت است که زنانی که از قرص های ضدبارداری استفاده می کنند از آنجا که مصرف این نوع قرص این دسته از زنان را از زاویه شیمیایی در حالت و شرایط بارداری قرار می دهد. بدین علت این دسته از زنان ناتوان از برقرار ساختن ارتباط با مردانی می شوند که به لحاظ ژنتیکی با آنان سازگار هستند.
نکته دیگری که در رابطه با نزدیکی دو فرد باید بدان توجه داشت این است که زمانی که فرد عشق را تجربه می کند به واسطه این تجربه در بدن فرد دو ماده شیمیایی ویژه که موسوم به نورپینه فرین و فنی ثلامین (PEA) آزاد می شود که ماده شیمیایی برخاسته از احساس عشق در فرد تولید نشاط و سرخوشی عشق بنیاد می کند و چون شکلات حاوی این ماده (PEA) است لذا بدین علت است که برخی از اشخاص براین باورند که مصرف شکلات عشق برانگیز و از زاویه جنسی تحریک کننده است. این در حالی است که هورمون نور پینه فرین سبب نشانه هایی چون افزایش ضربان قلب، تعریق کف دست، افزایش فشار خون و تقویت حس لذت جویی در فرد عاشق می شود که مجموعه این تحولات در نهایت سبب نزدیکی دو جنس مخالف به یکدیگر می شود.
شهوت زیاد زنان

راز طول عمر بیشتر متاهل ها و مزایای ازدواج

بررسی های صورت گرفته در این رابطه حکایت از این دارد که امتیازات و مزایای تاهل و زوجیت به سادگی امتیازات پنداری تجرد را بیرنگ کرده و تحت الشعاع قرار می دهد. برای مثال مطالعه صورت گرفته در سال ۲۰۰۶ حاکی از این است که اشخاص متاهل به میزان ۸ سال بیشتر از افراد مجرد عمر می کنند. اکنون پرسشی که مطرح می شود این است که راز عمر طولانی تر متاهلین در چه چیزی نهفته است؟ واقعیت این است که باید این راز را در بهداشت و سلامت روانی بهتر اشخاص مزدوج و متاهل جستجو کرد که این ویژگی مثبت نه تنها بهداشت و سلامت جسمانی بهتری را برای این اشخاص به ارمغان می آورد بلکه به میزان قابل توجهی نیز از استرس و اضطراب زیستی و بقایی این اشخاص می کاهد. همینطور از آنجا که اشخاص متاهل نیازهای جنسی و روانی خود را در چهارچوب ازدواج تأمین می کنند بدین علت این اشخاص به میزان قابل توجهی بدور از بیماری های مقاربتی و بیماری ایدز هستند. همینطور از آنجا که اشخاص متاهل سبک زندگی قاعده مندتری را تجربه می کنند بدین علت به دور از آرامش بخش های کاذب و خطرناکی چون سیگار و مشروب هستند. در یک کلام بدون هیچ تردیدی امتیازات تأهل محسوساً بیشتر از تجرد است. لذا بدین علت است که زن باید تا سرحد امکان نیازهای جنسی خود را در چهارچوب ازدواج تأمین کند.


585
0
 
17
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi