مورد علاقه ها 0

خرمای ضد سرطان را بهتر بشناسید

خواص خرما

در فواید خرما

طبقی از خرما پیش امام صادق(ع) گذاشتند و گفتند خرمای برنی است، فرمود: همانا در او شفای دردها است. در خرما شفا از سمومات است و دردی از آن تولید نمی شود و کسی که موقع خواب هفت دانه خرما بخورد کرم های معده اش کشته می شود .
در خرما فواید بسیار است، بدن را گرم و فعال می سازد، زمین تن را حاصلخیز می کند، مولد خون می باشد، اگر آنرا شکافته میان شیر بریزند در مورد ضعف قوه باء(شهوت و توانایی جنسی) نافعست و آنرا تحريك می کند. در التهابات روده و معده سودمند و برای درمان سرفه خشك والتهابات ریوی و تهییجات مجاری ادرار مفید است. خرمای نرسیده و ترش در جریان خون و جلوگیری از اسهال و اصلاح لثه های دندان خیلی مؤثر است . خرما در بیماری سرطان اثر خوبی دارد، زیرا متضمن ماده (منگز يوم) است که میان آن و معالجه سرطان ارتباط محکمی برقرار است و نزد اهل تتبع تقريبا ثابت شده که اهالی اراضی خرمایان کمتر به مرض سرطان مبتلا می شوند . خرما کثیرالغذا و دارای ویتامین ب و ث و قند و سلولز و مواد آلبومینوئیدی و املاح معدنی است و بعلت داشتن منیزیم ضد سرطان است.
خرما یکی از غذای های مفیدی است که دارای املاح زیادی می باشد. خرما خرك از خرماهای معمولی بیشتر املاح دارد. خرما دارای گوگرد ، فسفر ، کلسیم، منیزیم و مقدار زیادی آهن است.
خواص خرما

ویتامینهای «آ» و انواع ویتامین «ب» دارد مختصری هم ويتامين «ث» در آن پیدا می شود . خوردن خرما با ماست بسیار مفید و مغذی است.
خرما یکی از بهترین میوه های مناطق گرمسیر می باشد. خوردن خرما سوءهاضمه را از بین می برد و در حین حال يك غذای مقوی و نافع است. برای تغذیه اطفال بسیار مفید است. خرما را نباید زیاد خورد .
اعراب و هندیهاییکه فقط با خرها تغذیه می کنند سرطان نمی گیرند ، طعم لذيذ خرما قابل ستودن است و اشخاص خوش خوراك آنرا بسیار لذیذ می دانند. متأسفانه تاکنون چنانچه باید و شاید ارزش غذائی آنرا مردم نشناخته اند ، اخيرا دانشمندان جهان متوجه شده اند که قند خرما از قند خالص قدرت غذائی بیشتری دارد، یعنی اگر دو دسته حیوان را تحت نظر نگاه داریم و بيك دسته خرما و به دسته دیگر قند و عوامل لازم بدهیم ، دسته اول بهتر رشد می نمایند.
 
مشاوره رایگان روابط جنسی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



عده ای تصور کرده اند که این مزیت غذائی بعلت ویتامینهای آن مخصوصا ویتامین «آ» می باشد، بنابراین به دسته دوم قند و عوامل لازم مخصوصا ویتامین «آ» زیادتری دادند، ولی باز هم دسته اول بهتر رشد نمودند. خوردن چندخرما بعد از غذا دسر با بهره بسیاری است . بگوئیم مکمل غذائی خوبی است، زیرا خرما با آب دریا مشروب می شود و دارای املاح بسیاری است.
خرما یك غذای مقوی و در عین حال ملين است ، برای تغذیه کسانیکه دوره نقاهت را می گذرانند و اشخاص کسل و مخصوصا تغذیه اطفال لازم است باید هر روز خرما خورد، ولی نه بمقدار زیاد. مواد سفیده ای و ازت در آن بیشتر از شیر مادر است.
خواص خرما

خرما ضد سرطان است

خرما سرشار از ویتامین های «آ» و «ب» و «ث» ، قند، سلولز و مواد آلبومینوئیدی ، چربی و املاح معدنی و بی اندازه مغذی است. خرما بهترین میوه مناطق گرمسیر است که اعراب و کاروانهایی که از صحاری بی آب و علف عبور می کنند فقط با همین میوه تغذیه می نمایند، خرماهائی که در بازار فروخته می شود ، اغلب باور غیر طبیعی خشته شده و یا مواد مصنوعی بان زده اند که در نتیجه ثقیل است و اشخاص بسیاری نمیتواند هضم آنرا تحمل کنند مزه شیرین و خاصیت دفع خلط آن زیاد است و به همین جهت شصت گرم آنرا در یک لیتر آب می جوشانند و جوشانده آنرا در مورد زکام، درد گلو و تمام عفونت های ریوی مصرف می کنند.
خرما با عناب و کشمش و انجير چهار میوه ای را تشکیل می دهند که بنام (چهار میوه ملينه) معروف شده است.
انجیر با خرما و کشمش و عناب ترکیب (چهار میوه مخصوص سینه) را می دهد که اگر چنانچه آنهارا مساوی ترکیب کنند و در یك لیتر آب بجوشانند عفونت های ریوی و برای غرغره کردن در درمان آنژین مصرف میگردد، اگر به تمام این چهار میوه دسترسی نداشتید میتوانید بجای آن پنج تاده عدد انجیر خشک را در یك لیتر شیر بجوشانید و به همان مصرف که گفته شد برسانید.
دکتر (لك لرك) اشاره بكتاب گیاه شناسی معروف پلیسن دانشمندقدیم «روم» کرده و میگوید رومیان در قدیم چند قسم خرما را می شناختند و هر کدام از آنرا در موارد مخصوصی بمصرف میرسانیدند . چنانکه نوعی از آنرا در هنگام پرستش خدایان نذر می کردند. و نوع دیگر آنرا مخصوص ضیافت های شاهان میدانسته و نوع سوم آنرا که بنام (مرواریدخرما) می نامیدند ، بی اندازه ریز، ولی دارای شهد و آب زیادی بود و در آن زمان درختان این نوع خرما در روم زیاد بود.
پلیسن، میگوید: این سه نوع خرما دارای طعم لذيذی بود که هر کس آنرا میخورد از خوردن آن سیر نمی شد.
طبق آزمایشهای علمی اخير ثابت گردیده است که خرما دارای ارزش غذائی زیادی است و مصرف آن برای ورزشکاران ، غذائی عالی و ایده آلی میباشد .
خرما دارای ویتامین «آ» و «ب» و کلسیم و فسفر، آهن و منیزیم است . بر اثر تفحصات علمی معلوم شده است که احتیاج بدن انسان به آهن در هر روز ۰٫۹ میلی گرم است و حال آنکه صدگرم خرما دارای ۳٫۶ تا پنج میلی گرم آهن می باشد و چنانکه می دانید آهن برای اشخاص کم خون لازم است ، بنابراین هیچ میوه ای بغير از خرما نمیتواند احتياجات آهن بدن ما را تأمین نماید ، همچنین امروز ثابت شده است که نقصان منیزیم در بدن، زمینه را برای ابتلا به بیماری سرطان فراهم می آورد و خرما دارای مقدار فراوانی منیزیم است که وقتی مصرف شود احتیاج بدن ما را دفع می کند و بهمین جهت است که اعراب وصحرانشینان با اینکه در فقر غذائی بسر میبرند بواسطة خوردن خرما ابدا مبتلا به سرطان نمی شوند. خرمای قوای جنسی را نیز به شدت تقیت می کند و شهوت را چه در زنان و چه در مردان به شدت افزایش می دهد.


2676
0
 
5
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi