مورد علاقه ها 0

گیاهانی که باعث افزایش شهوت زنان می شوند

تمایل جنسی زنان

عدم تمایل جنسی در زنان

خانم پزشکی کتابی در مورد بسیاری از گیاهان نوشته است که مدعی اند محرک قوای جنسی است. این خانم بسیار طرفدار گیاه مکزیکی دامیانا است که در میان عوام سابقه ای طولانی است به عنوان محرک جنسی دارد.
این پزشک درباره گیاه گفته بود: «زنان مکزیکی چند ساعت قبل از رفتن به رختخواب چای دامیانا می نوشند تا خود را برای همسرانشان آماده کنند. می گویند که این چای باعث دیدن خواب های شهوانی هم می شود.

حراج عشق

این پزشک تنها صاحب نظر طرفدار دامیانا برای تقویت نیروی جنسی نیست. من از متخصصان جنسی هم شنیده ام که می گویند این گیاه محرکی است که همسران را به رختخواب می کشاند. گفته هایی از این دست باعث فروش زیاد دامیانا شده، و این خود بخشی از مشکل است. این خانم دکتر از فروش گیاه کسب درآمد می کرد. تقریبا در هر شماره یک مجله تخصصی تصویر او در کنار فراورده های دامیانا چاپ می شد و از قول او نوشته می شد «تجربه شخصی من نشان داده است که دامیانا مؤثرترین گیاه محرک جنسی زنان است. و من از مصرف آن راضی بوده ام. دامیانا بی خطر و مؤثر است».
در واقع، فروش فراورده ای که به اثر آن اعتقاد دارید ایرادی ندارد. ولی وقتی پزشکی برای گیاهی مورد مناقشه تبلیغ می کند و آن را هم می فروشد، کمی دچار تردید می شویم.
تأثیر دامیانا بسیار مورد بحث است. بسیاری از متخصصان گیاهان دارویی، از جمله دکتر وارو تایلر، استاد دانشگاه بوردیو، می گوید به رغم چیزهایی که درباره این گیاه گفته شده است، ادعاهای تأثیر آن فقط یک حقه است.
من خودم نسبت به دامیانا مرددم. مطالعات جدی در مورد اثر محرک جنسی آن انجام نشده است، ولی مدتی قبل با خانمی صحبت می کردم که مدعی بود این گیاه تأثیر زیادی براو داشته است. همسرش هم از این گیاه طرفداری می کرد.
تا حالا هم گزارشی از اثرات سمی دامیانا دریافت نکرده ام، بنابراین، اگر دوست دارید از آن استفاده کنید. خانمی که با او صحبت کرده بودم می گفت با یک قاشق غذاخوری خشک کرده گیاه در یک فنجان آب جوش چای درست کرده و می نوشد. من هم فکر می کنم خوردن این مقدار ایرادی نداشته باشد.

وقتی تمایل جنسی کاهش می یابد

هر کسی، چه مرد و چه زن، ممکن است تمایلات جنسی خود را از دست بدهد. در زنان، این حالت را سردمزاجی می گویند، ولی متخصصان امور جنسی آن را با نام طبیعی تر کاهش تمایل جنسی می خوانند.
عوامل زیادی باعث کاهش تمایل جنسی شود، از جمله بیماری، آسیب دیدگی، تنش های هیجانی (مخصوصا اگر رابطه ای در خطر باشد)، الكل، و بسیاری داروها مثل داروهای ضدافسردگی. من پیشنهاد می کنم پیش از آن که به روان درمانگر مراجعه کنید یا خود را فردی سرد مزاج بدانید، فهرستی از داروهای مصرفی خود را، چه بدون نسخه و چه با تجویز پزشک، تهیه کرده و آن را به پزشک یا داروساز نشان دهید و از او بپرسید کدام یک از آنها عوارض جانبی به صورت کاهش تمایل جنسی دارد. در چنین موردی، پزشک می تواند آن دارو را با داروی دیگر دارای عارضه جانبی کمتر جایگزین کند.

تمایل جنسی زنان

داروخانه سبز برای عدم تمایل جنسی

وقتی علت کاهش تمایل جنسی را پیدا کردید، می توانید از رویکردهای گیاهی زیر کمک بگیرید.

سنبل چینی (دانگ کوای)

چینی ها می گویند که این گیاه در زنان همان کاری را می کند که گیاه جین سینگ در مردان - یعنی دارویی همه کاره برای مشکلات جنسی و تقویت نیروی تولید مثل است.
به خاطر اعتبار این گیاه به عنوان تقویت کننده جنسی، سنبل چینی یکی از گیاه داروهای مورد استفاده گسترده در پزشکی زنان چین است. به طور معمول سه تا شش قاشق مرباخوری گرد ریشه آن به یک لیتر آب جوش اضافه شده و زنان روزی تا سه فنجان از آن می خورند. (اگر آبستن هستید، این گیاه را مصرف نکنید.)

جین سینگ

گرچه گیاه جین سینگ مدت ها به عنوان محرک قوای جنسی مردان شناخته شده بود، من گزارش هایی از تأثیر جنسی بیشتر آن بر روی زنانی که آن را مصرف کرده اند دریافت کرده ام.
امروزه، بسیاری از گیاه درمانگرهایی که می شناسم جین سینگ را برای درمان فقدان تمایل جنسی در زنان تجویز می کنند. این گیاه بسیار گران است، از این رو، هر کسی نمی تواند آن را تهیه کند. مقدار مصرف معمولی آن نصف قاشق مرباخوری تنتورجين سینگ همراه با آبمیوه است.

کوئبراچو

این گیاه یکی از معروف ترین محرک های جنسی در امریکای لاتین است. کوئبراچو دارای یو هیمبی است، همان ماده فعال موجود در گیاه یوهيمبي. من همیشه فکر می کردم یوهیمبی و کوئبراچو محرک های جنسی مردانه است، ولی دکتر راجر لیبی، نویسنده و متخصص امورجنسی، می گوید زنان دچار کاهش تمایل جنسی را تشویق به خوردن این دو گیاه می کند.
به گفته دکتر لیبی، خواص زیست شیمیایی این داروهای گیاهی به گردش درآوردن خون بیشتر در ناحیه دستگاه تناسلی زن است که باعث افزایش تمایل و تحریک جنسی او گردد. ولی اگر فشار خون بالا دارید، این گیاه را مصرف نکنید، و اگر دچار عوارض جانبی مثل سرگیجه شدید، دیگر از آن نخورید.

یوهيمبي

به گفته دکتر لیبی، این گیاه تنها برای ایجاد نعوظ نیست. اداره غذا و داروی امریکا هم داروهای درمان مشکلات نعوظ ساخته شده از یوهیمبی را تأیید کرده است. اگر این گیاه گردش خون آلت تناسلی مردان را بیشتر می کند، احتمالا همین اثر را بر ناحية تناسلی زنان هم دارد.
خوردن گیاه یوهیمبی مشکل ساز است، چون ممکن است عوارض جانبی مختلفی از جمله افزایش فشار خون، را در پی داشته باشد. این یکی از مواردی است که من مصرف داروی یوهیمبی را به مصرف گیاه اصلی آن ترجیح می دهم. اگر می خواهید یوهیمبی را امتحان کنید، از پزشک خود بخواهید آن را برایتان تجویز کند. البته این دارو را پیشتر پزشکان برای مشکلات نعوظ مردان تجویز می کنند.

انیسون (بادیان رومی )

انیسون غنی از آنتول است، که ترکیبی با اثرات شبیه به هورمون جنسی زنانه استروژن است. در میان عوام برای افزایش ترشح شیر، مرتب کردن چرخه قاعدگی، تسهیل زایمان، و افزایش تمایل جنسی در زنان مصرف می شود. برخی دانشمندان می گویند استروژن تأثیری در فعالیت جنسی ندارد، ولی من معتقدم که استروژن گیاهی می تواند تمایلات جنسی را افزایش دهد.

کاکائو

به گفته دکتر ديرا واترهاوس، نویسنده کتاب چرا زنان شکلات دوست دارند، کاکائو می تواند سطح مواد شیمیایی موجب احساس نشاط را در خون بالاتر ببرد. این مواد عبارتند از انتقال دهنده های عصبی سروتونین و اندورفین ها، که درد را تسکین داده و باعث بهبود خلق می شوند. در نتیجه، او معتقد است که همه مواد شیمیایی مغز در بهترین میزان برای خلق خوب و جبران انرژی هستند. مجله اخبار شیمیایی و مهندسی نوشته است و کاکائو می تواند اثری شبیه ماریجوانا بر مغز داشته باشد. من این را زیاد جدی نمی گیرم، ولی فکر نمی کنم خوردن کمی شکلات قبل از آمیزش ایرادی داشته باشد.

تمایل جنسی زنان

کولا

گیاه کولا در میان ساکنان جامائیکا و غرب آفریقا به عنوان محرک جنسی مصرف می شود. این گیاه دارای ترکیبات محرک تئوبرومین و کولانین، و نیز کافئین است. قهوه هم که غنی از کافئین است، قرن هاست در میان اعراب محرک جنسی به شمار می رود.

علف بی ثمر

به گفته دکتر آلبرت لئونگ، متخصص گیاهان دارویی، و استون فاستر، گیاه درمانگر، این گیاه ظریف با برگ های باریک قلب شکل اعمال جنسی را در حیوانات نر افزایش داده است. گیاه دارای اثرات شبه آندروژنی متوسطی دارد. چون آندروژن ها، که هورمونهای جنسی مردانه اند، در ایجاد تمایل جنسی در هر دو جنس دخالت دارند، علف بی ثمر می تواند تمایل جنسی را در زنان دچار کمبود آندروژن افزایش دهد.
شاید به همین دلیل چینی ها این گیاه را با نام زن - مرد می خوانند، چون هورمون مردانه به زنان می دهد، من چای علف بی ثمر را با یک تا پنج قاشق مرباخوری خشک کردن گیاه در یک فنجان آب جوش و خوردن روزی یک فنجان از آن امتحان می کنم. غربی ها، از جمله خود من، کمتر به این گیاه دسترسی دارند، ولی برگ های آن در آسیا به عنوان ماده غذایی خورده می شود.  
مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



رازیانه

به گزارش مجله معتبر بررسی فراورده های طبیعی لارنس، رازیانه تمایل جنسی را در هر دو جنس نر و ماده موش های آزمایشگاهی بالا می برد. رازیانه ترکیبی دارد که کار آن همانند هورمون زنانه استروژن است و قرن ها به عنوان زیاد کننده شیر در زنان شیرده مصرف می شده است. می توانید رازیانه را به عنوان محرک جنسی مصرف کنید، ولی نه روغن آن را مخصوصا در زنان آبستن، چون ممکن است عوارض خطرناکی در پی داشته باشد. مصرف بیش از یک قاشق مرباخوری آن هم می تواند سمی باشد.

شنبلیله

زمانی گیاه شنبلیله را به زنان حرمسراها می دادند. این گیاه فعالیت شبیه استروژنی دارد و می تواند اندازه پستان و میزان تولید شیر در زنان شیرده را زیادتر کند. یک داروی تقویت کننده نیروی تولید مثل زنان در قرن نوزدهم حاوی دانه های شنبلیله با چند گیاه دیگر و الكل بود.
پزشکان امروزی دیگر این دارو را فراموش کرده اند، ولی برای زنانی که به مرحله یائسگی می رسند استروژن تجویز می کنند. یکی از اثرات استروژن برطرف کردن خشکی مهبل است که آمیزش را راحت تر می کند. خوب، آمیزش دردناک مانع تمایل جنسی هم می شود.

زنجبیل

در سفرم به کشور پرو، زنانی را در بازارها می دیدم که زنجبیل داغ را به زنان سرد می فروختند. من نمی توانم دلیلی علمی برای این مدعا ارائه کنم، ولی زنجبیل احتمالا خطری ندارد و خوشمزه هم هست، می توانید آن را امتحان کنید.

جعفری

جعفری هم مانند شنبلیله خاصيت استروژنی دارد و سابقه ای طولانی در تنظیم چرخه قاعدگی، افزایش تولید شیر، تسهيل زایمان، و افزایش تمایل جنسی زنان در میان عوام دارد.

نخل اره ای

گیاه درمانگرهای قرن نوزدهم این گیاه را برای ایجاد تمایل جنسی در زنان تجویز می کردند. امروزه، عمدتا برای کوچک کردن پروستات در مردان مصرف می شود
به گفته دکتر جوليا مورتون، گیاه شناس و نویسنده اطلس گیاهان دارویی امریکای مرکزی، برخی تحقیقات نشان داده اند که ترکیب بتا- سیتو استرول موجود در نخل اره ای اثر تحریک جنسی دارد. می توانید تنتور یا کپسول نخل اره ای را از فروشگاه های گیاهان دارویی و مواد بهداشتی تهیه کنید.

سیب زمینی هندی وحشی

سوزان وید، گیاه درمانگر متخصص بهداشت زنان و نویسنده کتاب سرطان پستان؟ سلامت پستان! از سیب زمینی هندی وحشی ضمادی ساخته و برای درمان خشکی مهبل به زنان یائسه می دهد. او و گیاه درمانگرهای دیگر می گویند که این روش مؤثر است. این گیاه دارای پیش سازهای استروژن است. شما هم می توانید با خرد کردن بخش داخلی سیب زمینی هندی در یک مخلوط کن و افزودن آن به کرم های مهبلی این ضماد را بسازید.

تمایل جنسی زنان

مخلوط روغن های اسانس

عطردرمانگرها ماساژ تمام بدن با روغن اسانس های مریم گلی، یاس رازقی، گل سرخ، با پلانگ - یلانگ در یک روغن گیاهی تمایل جنسی در زن و مرد را توصیه می کنند، ماساژ، حتی بدون روغن های معطر، محرک جنسی هست، ولی من معنقدم اضافه کردن این روغن ها اثر آن را بیشتر می کند. (فراموش نکنید روغن اسانس فقط برای مصرف جلدی است و نباید خورده شود.)

1975
0
 
13
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi