مورد علاقه ها 0

درمان زود انزالی و سستی کمر در مردان

زود انزالی


سیلان منی

سیلان منی به معنای تلف شدن غیر طبیعی آن می باشد و عموما بی اراده است. این بیماری عموما با احتلام بی اندازه شبها بروز می کند.
توصیه: از جماع پرهیز کنید، با آب سرد استحمام کنید و به تقویت بدن بپردازید.
خوردن کندر و انزروت در معالجه این بیماری مفید است.
اسپند: یک قاشق چای خوری معادل پنج نخود اسپند را در آب گرم چند روز ناشتا بنوشید و در این چند روز از خوردن ماست، سرکه و کشک پرهیز کنید.
ترب: قطعه ای ورق ترب به مقدار کف دست بر پشت محل کلیه ها، ببندید و پهلوی راست بخوابید و از خوابیدن بر پشت و بر بستر ابریشم بپرهیزید.

درمان زود انزالی

اغذیه خشک بدون آب یا دارچین، زیره و پونه میل کنید. روغن زعفران و روغن نرگس را بر آلت و بیضه و کشاله ران بمالید.
شربت خشخاش با شيره خرفه بنوشید، تخم کاهو، تخم ترشه را بگوید، صبح و عصر یک قاشق میل نمایید.
مواردی که باعث ضعیف شدن قوه جنسی می شود: فکر و خیال، وهم، انزوا، عدم امنیت مکان، حرص و حسادت، کم غذایی، بی خوابی و شب زنده داری، غم و آزردگی، هول به وجود آمدن فرزند، صدمه زیاد و فعالیت، رنجوری ممتد، ترک تفریح، خشم و عصبانیت، خوردن ترشی زیاد.
برای تقویت قوه جنسی در اشخاصی که مزاج گرم دارند: گوشت گاو، گوساله و خروس که با شیر پخته شود، شیرینی و کباب، پنیر مایه جميع پستانداران، بادام شیرین، پستان گاو و گوسفند، مغز شلغم، کباب و آب کباب، آب نخود، نشاسته پخته با شکر، کدوی شیرین، تخم مرغ نیم بند، ترنجبین، گلاب، پیاز سفید، شیر گاو با شکر، ماست، پنیر، کره، نعنا، ماهی خاویار، جوانه گندم با شیر، سمنو، آب سیب شیرین، برگ و تخم کاهو، کله پاچه، آبگوشت.

زود انزالی

سستی کمر در اثر ازدیاد شهوت

برای درمان زود انزالی یا سستی کمر چند روزی غذای شام و نهار خود را به کره و مربای بالنگ با کره و عسل اختصاص دهید. دارچین و گل سرخ را نرم بسایید و با روغن کرچک مخلوط کرده به پشت بمائید و کاملا مالش دهید. چای خود را با نبات میل کنید.
بابونه، شوید خشک، آویشن شیرازی، بادیان، زنیان، زیره سبز را به مقدار مساوی بکوبید و با نبات مخلوط کنید و روزی سه بار صبح، ظهر و شب میل نمایید.
روزی یک زرده تخم مرغ را با چهار مثقال عسل مخلوط کنید و به هم بزنید و صبح
ناشتا میل کنید.
برای مدت ۱۰ روز پسته خام میل کنید.
تخم ترب، تخم کرفس، تخم ریحان و سیاه دانه را با نبات بکوبید و روزی سه قاشق صبح، ظهر و شب میل کنید.
ریشه ترخان را خوب بسایید و با زرده تخم مرغ مخلوط کنید و به کمر و پهلوها بمالید.
جعفری، کرفس، گل کلم را در روغن زیتون سرخ نموده و زیره سیاه بر روی آن بپاشید و ریشه جوز را با دارچین و گل سرخ بسایید و با آن مخلوط کنید و در ۳ نویت میل نمایید.
 
مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.



تخم هویج و تخم کرفس را روزی دو استکان با نبات میل کنید.
صبر زرد، صبر سیاه، غاریقون، قاقله، هل باده، هل قراب، تخم شوید، تخم هویج، زعفران، حب القار، مصطکی، دانه هلیله سیاه، گل سرخ، سنبل طيب، هل سفید، میخک، سورنجان، نبات لاهور، سناء مکی، جثيانای رومی، کلمبو، زینان، بادیان، زیره سبز، زیره سیاه، کندر، تخم کرفس، سیاه دانه، قولنجان را خوب بکوبید و بسابید، در آب هویج خمیر کنید و در آفتاب بخشکانید. سپس دوباره در آب هویج خمیر کنید و در آفتاب بخشکانید، ولی این بار با روغن زیتون مخلوط کنید و هر روز مقداری از آن را بر روی کمر و پهلوها و آلت تناسلی مالش دهید.

درمان ازدیاد شهوت

درمان ازدیاد شهوت

ابوعلی سینا عقیده داشت که تخم کاهو را تا ۴۰ روز روزی ۳ نخود که تقریبا ۷ گرم می باشد بجوشانید و صبح ناشتا میل کنید. شهوت خاموش می شود.
آب کاهو، تخم کاهو، برگ کاهو، کاسنی، آب انار، تمر کجرات و قرقروت از ازدیاد شهوت می کاهند.
قهوه را بو داده و پس از ساییدن دم کرده و یک فنجان میل کنید. دم کرده ۳۰ گرم گل ماده رازک دو یا سه فنجان قبل از غذا تسکین دهنده قوه جنسی است.
شیر خشت: قوه جنسی را کم می کند.
گل نیلوفر آبی: این گیاه تحریکات عصبی و جنسی را تخفیف می دهد.
تمرهندی: دانه تمر هندی را سه چهار روز در آب بخیسانید و پوست آن را بگیرید و مغز آن را میل کنید.
دوغ تازه: برای آنهایی که حرارت بدنشان بالا است بسیار مفید می باشد.
لیمو عمانی: کاهنده شدید شهوت است.

زود انزالی


عوارض ناگوار مقاربت زیاد

در مقارب زیاد بدن خشک و سرد می شود، حرارت بدن تحلیل می رود و از قوت می کاهد، حواس و چشم و گوش ضعیف می شود و ساق پاها سستی پیدا می کند. گوش سنگین می شود و گاهی هم موجب رعشه و ضعف اعصاب می شود. بی خوابی، درد کمر گاهی باعث قولنج و بدبویی دهان و کسی که ضعف هاضمه دارد بعد از جماع قرقر شکم در او ظاهر می شود.

چنانچه به جای منی خون بیاید

چنانچه از حرارت باشد، شربت عناب، شربت نیلوفر، آب انار، آب گشنیز، آب کاهو، آب کدو، عرق کاسنی با شکر بنوشید و روزی چند مرتبه روغن بادام شیرین را بر بیضه ها بمالید. چنانچه از افراط در جماع و ضعف باشد، بهترین کار ترک جماع است.

خون در منی


اگر در زمان جماع انزال و مدفوع توأما بیرون بیایند

این بیماری بیشتر در اثر لذت وافر و بیش از اندازه بردن از جماع حاصل می گردد و با حریص بودن بسیار به آن چنانکه از محسوسات سریعا به تحریک آمده و میل زیاد به جماع نمایند (گاه زنان بیقرار نیز به این بیماری دچار می شوند).
هرگز با شکم پر جماع ننمایید، تخم کبوتر یا زنجبيل و زیره مصرف نمایید.

چند دستور در مورد مواقع هم بستری

نقل از امام جعفر صادق (ع) در اول شب چه زمستان و چه تابستان نزدیکی کردن صحیح نیست، زیرا معده و عروق در آن وقت پر است و باعث قولنج و لغوه، همچنین نقرس، ریگ مثانه، تقطیر بول، فتق و همچنین ضعف دید می گردد.
به هنگام مقاربت سعی شود که زن کاملا آماده باشد، مهیا کردن و آنگاه شروع به عمل حافظ سلامت و حیات و حیات طرفين است مخصوصا در مورد زنان. در غیر از مواقع پاکی زن هرگز نزدیکی نکنید، که باعث ابتلای به بیماری های چون سوزاک مجرایی و خارشک خواهد شد.
بعد از عمل مجامعت فوری سرپا نایستید، بلکه مختصری به پهلوی راست بخوابید و آنگاه برای دفع بول برخیزید. در این صورت به سنگ مبتلا نخواهید شد. از خروج منی جلو گیری نکنید، مخصوصا وقتی که به مجرای بول رسیده باشد. این عمل تولید سوزاک و سنگ می کند. همچنین بیماری های مختلف مجاری ادرار بروز می کند.
در مورد زنان باردار از یک ماه قبل از زایمان با زن نباید نزدیکی کرد و همچنین یک ماه و نیم بعد از زایمان این عمل نباید انجام شود. 


38474
4
 
11
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi