مورد علاقه ها 0

تهیه ژل ها و کرم های گیاهی برای تقویت پوست صورت

پوست را تمیز و تغذیه می کند و چربی اضافی پوست را بدون ایجاد خشکی مفرط برطرف می نماید. این ژل ملایم شستشوی صورت سرشار از لیمو جهت خنک سازی و عسل جهت تمیز کردن پوست می باشد. با هر بار شستشو پوست شما تقویت و سالم می گردد.
طرز استفاده: صورت خود را مرطوب کنید و کرم را به آرامی روی تمامی صورت به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید، سپس صورت را شسته و خشک نمایید. می توانید از این کرم برای شستشوی صورت دوبار در روز استفاده کنید.




کرم گیاهی تقویت کننده پوست

این کرم رقیق و غیر چرب برای مصارف روزانه مناسب است و در تمامی روز پوست را مرطوب و تغذیه و از آن مواظبت می کند.
این کرم محتوی آلوورا می باشد که وظیفه مرطوب سازی و تغذیه را به عهده دارد و محتوی گیلاس زمستانی و درخت کیوی هندی است که از پوست در برابر آلودگی و شرایط آب و هوای خشک، محافظت می کند.



کرم گیاهی ضد چروک


این کرم از بروز پیری زودرس جلوگیری می کند و از پدیدار شدن چین و چروک ها می کاهد و ظاهر شدن موارد جدید آن را به تعویق می اندازد.
کرم ضد چروک، محتوی انواع متعددی از مواد گیاهی از قبیل آلوورا، انگور، لیمو ترشی و گوجه فرنگی است که سرشار از اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHAS و ویتامین E و مواد مغذی برای پوست می باشند). این کرم از صدمه دیدن پوست بر اثر رادیکال های آزاد جلوگیری می کند.
طرز استفاده: این کرم را هر صبح و شب روی پوست صورت و گردن بمالید می توانید از آن به تنهایی و یا قبل از آرایش هم استفاده کنید.


کرم گیاهی محافظت از پوست پا

این کرم از پاشنه پا در برابر خشکی و ترک محافظت و پاهای خشک را نرم و صاف می کنند. این کرم محافظ پا از نوع گیاهی می باشد و از درخت نمک و شنبلیله تهیه می شود که برای معالجه ترک های پاشنه پا و کمک به درمان نواحی متورم مفید می باشد. عسل و زردچوبه نیز به گونه ای مؤثر میکروب ها را نابود می سازد.
طرز استفاده: ابتدا پاهای خود را با آب ولرم بشویید و خشک نمایید. سپس کرم را بر کف پای خود بمالید تا کاملا جذب شود. روزانه ۲ بار از این کرم استفاده کنید.


کرم و ژل توت فرنگی

توت فرنگی حاوی اسید طبیعی است که به لایه برداری و برداشتن سلول های مرده از روی پوست، کمک می کند. هشت تا ده عدد توت فرنگی را با دو قاشق غذاخوری روغن زرد آلو با روغن زیتون و یک قاشق چای خوری نمک دانه درشت با نمک دریایی مخلوط کنید تا خمیری نرم و یکنواخت به دست بیاید. خمير حاصله را روی دست و پای خود بمالید و کمی و بعد با آب بشویید و خشک کنید. به این ترتیب سلول های مرده روی پوست دست و پا از بین می رود.




اثرات توت فرنگی بر روی پوست

توت فرنگی به دلیل داشتن اسیدهای میوه یکی از مهمترین گیاهانی است که در زمره وسایل آرایشی کاربرد دارد و از قدیم به این منظور استفاده می شد. برای توجیه این اثرات، بهتر است ابتدا خلاصه ای درباره اسیدهای میوه بیان شود تا علت این استفاده به طور علمی روشن گردد.
از هزاران سال پیش خانم ها از عصاره برخی میوه ها جهت شادابی پوست خود استفاده می کردند. تحقیقات سال های اخیر نشان می دهد میوه ها حاوی اسیدهایی به نام اسید میوه یا «آلفا هیدروکسی اسید می باشند.
این اسیدها قادر هستند که لایه های شاخی و سفت روی پوست و به خصوص صورت را حل کنند و ضمن شاداب و با طراوات کردن پوست، موادی از جمله اسانس همین میوه ها می توانند بهتر جذب پوست شوند و باعث تحریک گردش خون و یا تحریک تولید سلول های جوان شوند و با یک سلسله اثرات باعث طراوت و تازگی پوست شوند.
این موضوع باعث جلب نظر همگان به اثرات این اسیدها شده، به طوری که در سال های اخیر کارخانجات اقدام به تهیه آنها کرده اند و از آنها کرم، لوسیون و فرآورده هایی به عنوان ضد چروک، تهیه و به بازار عرضه کرده اند. تفاوت محصولات صنعتی با میوه های طبیعی در این است که غلظت این اسیدها در محصولات صنعتی بسیار بالاتر از میوه ها می باشد، بنابراین دارای اثرات سریع و قوی هستند استفاده زیاد و ممتد آنها خالی از اثرات جانبی نمی باشد.


تذکراتی در مورد مصرف توت فرنگی

نکته مهمی که در مورد توت فرنگی باید در نظر داشت این است که:
اولا: به علت تماس این میوه با زمین، ممکن است آلوده باشد که باید آنها را شست و سپس مصرف کرد.
ثانيا: بعضی از افراد نسبت به آن حساسیت دارند و ممکن است این حساسیت به صورت استفراغ و یا ناراحتی های جلدی بروز کند. همچنین در افرادی که دارای ناراحتی های پوستی می باشند ممکن است آنها را تشدید کند.




آووکادو، نرم کننده پوست بدن

پوست و هسته یک عدد آوو کادوی رسیده را در بیاورید و گوشت آن را به صورت پوره در آورید. و روی پوست بدنتان بمالید و پس از بیست دقیقه با آب گرم پوستتان را بشویید.
پس از آن، پوست بدنتان فوق العاده نرم و لطیف می شود؛ چون آووکادو به دلیل داشتن چربی، مرطوب کننده طبیعی است آووکادو سرشار از ویتامین برای حفظ شادابی پوست و جوان نگه داشتن سلول های پوست است.


وازلین دشمن پینه های پوستی

پینه های پوستی و بد منظری که روی آرنج ها، پاشنه پاها و زانوها و ... شکل می گیرد (به خصوص در هوای سرد و خشک زمستانی به راحتی برطرف شدنی نیستند. اما استفاده از وازلین تنها راه خلاص شدن از شر آنها است. کافی است هر شب قبل از خواب مقداری وازلین به قسمت های پینه بسته پوستتان بمالید و دستمالی تمیز روی آن قرار دهید یا جوراب بپوشید. هنگام صبح، آن قسمت ها کاملا نرم می شود.

 

مشاوره رایگان طب سنتی

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید.




 

1566
0
 
1
دیدگاه ها

ما را دنبال کنید.
پست اکترونیک  atarirani@gmail.com
سامانه پیامکی:  1000272727
پکیج های اختصاصی

پکیج درمان ناباروری
پکیج درمان تبخال تناسلی
پکیج درمان زگیل تناسلی
پکیج درمان و کنترل ایدز
پکیج درمان عفونت واژن
پکیج درمان کوچکی آلت
پکیج جنسی آقایان
پکیج درمان اختلال نعوظ
پکیج ترک خود ارضایی
پکیج درمان زودانزالی

                     

                          راه های ارتباطی

نشانی:

تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان، طبقه اول

اصفهان، خیابان شمس آبادی، جنب پارک فرشادی، پلاک19

لرستان، بروجرد، میدان کوروش، خیابان خرم، ساختمان آپادانا

شماره های تماس:

                     09131647730

                     09135247730

                 گواهینامه ها

گواهینامه iso 9001

گواهینامه iso 16949

گواهینامه iso 14000


نمادها

سازمان فنی حرفه ای  logo-samandehi